Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Ta det rolig, det er mitt råd. Virker du for pågående tror jeg en del jenter, som du sier, blir litt skremt vekk (og ja, her snakker jeg av erfaring!). Ellers har jeg stort sett bare gjort det jeg føler for angående kontakt i etterkant av dater. Liker jeg jenta sender jeg henne en melding dagen etter og spør om ett eller annet, gjerne noe så banalt om "kom du deg greit hjem?". Det verste som kan skje er at du ikke får noe svar, og kommer deg videre..

 

Og alt handler ikke om hvordan man ser ut. Jeg skulle også ønske at jeg så mye bedre ut, men gjennom årene har jeg vel lært meg at det finnes andre ting som vektlegges mer. Ser du stelt ut, trener litt og kler deg nogenlunde ok tror jeg det holder i massevis, og dette er ting de aller fleste klarer å fikse på med relativt små grep.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vært medlem på sukker.no i ca. fire uker, med 20 besøkende alt i alt. Er ikke det svært få? Den slags kan jo skade selvbildet, litt motsatt hensikt enn det som var tenkt. Det er nesten som om jeg må be om profil-rådgivning. :ohmy:

 

Noen erfarne Sukker-brukere her? :)

Endret av Vidi
Lenke til kommentar

Møtte en jente i helgen, kjempenydelig jente. Vi dro hjem til henne og hadde sex. Kunne tenkt meg å møte henne igjen egentlig for noe mer enn bare ONS.

 

Ville dere ringt eller tatt det på Face? Føler at å ringe er best for å ta henne litt by "surprise" og gi henne mindre betenkningstid ( :devil: ), men samtidig tror jeg at i dagens digitaliserte samfunn kan det bli litt kleint at jeg ringer også.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Folk kommer ikke på døra til folk lenger. Telefonkataloger blir ikke trykket opp ved mindre en ber om det. Facebook tar over verden. Boksen går er ut.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Er vi virkelig kommet dithen at det skal være feil å ringe?

 

At noen tar seg bryet med å ringe vs. å sende melding(er) er hvertfall +1000 poeng i min bok.

 

Det føles liksom litt kleint å ringe henne også. "Hei du, jeg syns du var en kul jente og kunne gjerne tenkt meg å bli bedre kjent med deg", er det jeg har lyst til å si, men over tlf høres det liksom litt creepy ut...

Lenke til kommentar

Jeg hadde syntes det hadde vært sjarmerende om en fyr hadde ringt meg for å si det.

Det viser at han virkelig mener det, og ikke bare sender en SMS for å lodde stemninga.

Dessuten får du helt ekte reaksjon på det du sier, og det er vel det du er ute etter? :)

Stort pluss i boka mi, i alle fall! :wee:

Endret av Turtledove
Lenke til kommentar

 

Er vi virkelig kommet dithen at det skal være feil å ringe?

 

At noen tar seg bryet med å ringe vs. å sende melding(er) er hvertfall +1000 poeng i min bok.

 

Det føles liksom litt kleint å ringe henne også. "Hei du, jeg syns du var en kul jente og kunne gjerne tenkt meg å bli bedre kjent med deg", er det jeg har lyst til å si, men over tlf høres det liksom litt creepy ut...

 

 

Å åpne samtalen med den setningen er kanskje noe direkte ja. Du kan jo prøve å føre en normal samtale og spørre hvordan det går, si du hadde det gøy o.l. pjatt før du spør om hun vil treffes igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...