Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis en jente svarer på snaps du sender til "alle" og som ikke nødvendigvis krever svar må jo det tolkes som interesse for noe mer fra hennes side?

 

Mottakeren vet ikke at snapen er sendt til alle og uansett betyr det ikke nødvendigvis noe som helst. Prøv heller å sende noen mer direkte snaps og se hva slags respons du får.

Lenke til kommentar

Hvor mye pleier dere tekste med jenter i tidligste datingfasen? Snakket med ei via Tinder en stund, møttes i helga og tror hun er litt interessert, kysset meg osv, håper hun ikke bare var ute etter ligg. Hun sendte en liten tekstmelding i går, og vi utvekslet noen sms-er, men i dag er det stille. Har lyst å sende en melding, men har en tendens til å bli for pågående ifølge tidligere dates.

 

Hvor mye teksting er greit når vi har møttes bare noen timer? Og hvor lenge bør jeg vente med å forsøke avtale ny date? Tenkte å ringe i morgen og spør om å treffes onsdag, er det innafor?

Vil gjerne kjøre den selvsikre "jeg tekster når jeg vil og ber på dates når jeg vil", men det har funket veldig dårlig tidligere.



Anonymous poster hash: 23f73...bc0
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jobber som ordensvakt, og så noe helt utrolig i dag.

 

En svært attraktiv jente, som også har vært på tv en del, er på nattklubben. Aldri sett henne her før, da det er på andre siden av landet.

 

Uansett, hun prater med en fyr, men denne fyren er mye mer opptatt av å holde telefonen i ansiktet hennes enn å faktisk prate tilbake. Noen folk er jo helt tilbakestående.



Anonymous poster hash: 2e925...f85
Lenke til kommentar

Lol

 

Så hun jeg nå holdt på med i 2mnd, hun har sovet her hver eneste helg. Også skulle hun på russeball igår, hun hadde ikke da drukket på 1,5mnd (veddemål med søstra si) også ringer hun meg idag tidlig og er helt på gråten, forteller at hun klinte med en annen fyr igår som hun ikke husket før hun fikk vite det av en venninne.

 

Så nå har hun lyst til å komme hit så vi kan snakke, hva ville dere gjort?

 

Med tanke på den vennegjengen hun har, flere av de visste vi holdt på uten at de da tydeligvis sa ifra eller prøvde å stoppe hun. Utifra mitt synspunkt synes jeg de har dårlig innflytelse på hun til tider. Hun er jo voksen selv, men hun ble tydeligvis veldig full igår. Og tror ikke de venninne hennes prøvde å stoppe hun i å drikke.

Lenke til kommentar

Hun er ikke ei voksen jente hvis hu er russ, sorry mac. Du må vel neste bare kjenne på det selv, om du er villig, og klarer -til og gi henne en sjangse til.

Hun har iaf vært ærlig og up front med det, og selvom det suger akkurat nå, så tror jeg dette er en kamel de fleste klarer svelge.

 

Men jeg er meg og du er deg, så jeg hadde hørt mer på hva du selv tenker, enn en random på et forum.

Endret av SKAÐI
Lenke til kommentar

Hun er ikke ei voksen jente hvis hu er russ, sorry mac. Du må vel neste bare kjenne på det selv, om du er villig, og klarer -til og gi henne en sjangse til.

Hun har iaf vært ærlig og up front med det, og selvom det suger akkurat nå, så tror jeg dette er en kamel de fleste klarer svelge.

 

Men jeg er meg og du er deg, så jeg hadde hørt mer på hva du selv tenker, enn en random på et forum.

Jeg vet at hun hadde tilgitt meg så lenge det ikke gikk så langt som sex, men alikkevel så blir jeg bare care.

 

+ vi skal egentlig på hytta mi i påsken.

 

 

EDIT: Wow, tydeligvis hadde venninna gått bort: Hva med *****? Så hadde hun da sluttet å kline med han også hadde hun enten nesten rett etterpå eller seinere gått å hooket med fler.

 

Så sier hun sånn her på mld nå: plis la meg få treffe deg, er altfor glad i deg til å kunne miste deg. Du aner ikke hvor mye jeg hater meg selv nå, kan vi plis fikse dette? De andre betyr ingenting.

 

Skal la hun få forklare seg å ikke var totalt douche.

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Skal treffe en bekjent jeg har hatt crush på i over ett år nå. Dette blir vår 3. "date" eller hva jeg skal kalle det - er det innafor å ta med en flaske rødvin som en slags overraskelse, som vi begge kan dele? Jeg vet at han drikker øl og slikt, men har ingen anelse om han liker vin.

Lenke til kommentar

Herligheten vet ikke hva jeg skal si til denne hendelsen som inntraff når jeg var på byen på Fredag.

En ganske attraktiv jente kommer opp til meg og spør om jeg var i ett område for 2 timer siden og jeg bare, ja jeg var faktisk det (overrasket over om hun bare tok ren gjetting eller om hun faktisk visste at jeg var der), så spør hun om jeg bor der og jeg sier, nei bor på andre siden av byen ved storskolen der. Så sier hun bare åja, så snur hun seg og går til vennene sine og sier "Nei han bodde ikke i det området der".

 

Så kommer vennene mine, jente og typen som hun dater, jeg forteller de hva som skjedde og de bare "Løøøp etter henne da, finn henne og prat med henne da! Hun prøvde jo å sjekke deg opp", og jeg bare eh, har ikke snøring, virker mer som at det var ett veddemål av noe slag? Er noe av det rareste jeg har vært med på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...