Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

Damene dukker nok opp skal du se. Jeg har vært singel siden juli, og tenkte litt det samme som deg. :p

Du er jente. Du kan bare velge å plukke blandt menn, i langt høyere grad enn jeg som mann kan velge og plukke i kvinner.
Hvor er logikken i det? Mener du det er færre menn enn kvinner i dette landet?
Kvinnene som styrer sexdriften, var sånn før hvertfall.

Mye pga av de var redd for å bli oppfattet som løs, mens menn fikk creds for å ha mye sex.

Men tror det begynner å endre seg

 

Anonymous poster hash: 4cc89...f01

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Damene dukker nok opp skal du se. Jeg har vært singel siden juli, og tenkte litt det samme som deg. :p

Du er jente. Du kan bare velge å plukke blandt menn, i langt høyere grad enn jeg som mann kan velge og plukke i kvinner.

Hvor er logikken i det? Mener du det er færre menn enn kvinner i dette landet?

 

 

Tipper logikken ligger i at mannen tradisjonelt sett er den som må ta initiativ mens kvinnen er den som velger blant alle frierne, samt forestillingen om at selv middelmådige kvinnfolk blir nedrent av desperate mannfolk på jakt etter å få seg noe.

 

Personlig tror jeg det har en viss gyldighet, iallfall på tradisjonelle "kjøttmarkeder" som utesteder, datingsider etc, men at det blir balansert av at kvinner til gjengjeld må sile gjennom mye rask før de finner noen som er verdt å ta vare på.

 

I tillegg er det mange mannfolk som måler verdien sin etter hvor stor suksess de har med damene, noe som gjør at en avvisning kan bli en kjempestor sak, og sannsynligvis bidrar til tanken om at "kvinnfolk har det så lett, for de blir nedrent av villige karer." Yep, villige karer som sikler på de, er møkkfulle, tror at verdens beste sjekketriks er å grafse de på rumpa før de har sagt ett ord, ikke aksepterer et nei og blir sure og utrivelige når dama etter å ha blitt sikla ned for tredje gang tenner på alle pluggene og ber han dra seg til helvete vekk.

 

Min helt egne teori er derfor at vi stiller ca likt, men at kvinners utfordringer muligens ligger på andre områder enn de gjør for vårs mannfolk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Damene dukker nok opp skal du se. Jeg har vært singel siden juli, og tenkte litt det samme som deg. :p

Du er jente. Du kan bare velge å plukke blandt menn, i langt høyere grad enn jeg som mann kan velge og plukke i kvinner.

Hvor er logikken i det? Mener du det er færre menn enn kvinner i dette landet?

 

 

Er du seriøs ??

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Damene dukker nok opp skal du se. Jeg har vært singel siden juli, og tenkte litt det samme som deg. :p

Du er jente. Du kan bare velge å plukke blandt menn, i langt høyere grad enn jeg som mann kan velge og plukke i kvinner.
Hvor er logikken i det? Mener du det er færre menn enn kvinner i dette landet?

Er du seriøs ??

Mente omvendt :p flere menn enn kvinner.

 

Men regner med at du skjønte hva jeg mente.

Lenke til kommentar

Tipper logikken ligger i at mannen tradisjonelt sett er den som må ta initiativ mens kvinnen er den som velger blant alle frierne, samt forestillingen om at selv middelmådige kvinnfolk blir nedrent av desperate mannfolk på jakt etter å få seg noe.

 

Forestilling? Er vel mer et faktum at selv "mindre attraktive" kvinner (for å si det pent) alltid får tilbud. Kanskje ikke nedrent, men sjelden vanskelig for dem hvis de bare blir til halv fire..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

So what om jenter kan "velge og vrake" blant gutter? Ei jente som er mindre attraktiv og reserveløsningen til gutter som ikke har funnet seg et ligg innen stengetid vil jeg ikke akkurat kalle heldig.

 

Tror jeg snakker for mange kvinner når jeg sier at jeg "måler" meg mer ut i fra de som er seriøst interessert enn de som sjekker meg opp. Og jeg synes det er hyggeligere å få komplimenter for "brains" enn kroppen min. Men jeg vet jo at jeg kan få hva jeg vil og da mener jeg ikke bare seksuelt, det vil jeg påstå at mange jenter og gutter ikke "vet" sånn som jeg ser folk satser på byen (langt under sitt "league" mentalt og fysisk).

 

Edit:

Fikk ikke fram poenget mitt. Det jeg mener er altså at det blir for dumt å innta en slags offermentalitet fordi man er gutt og ikke får jenter som vil ha sex kastet etter deg.

 

Om du vil endre på det så må du jo endre strategi! Kle deg bedre, tren og spis sunt også videre.

 

PS. Det hjelper ikke å være kjekk eller veltrent om det lukter desperat lang vei. Det gjelder særlig når jeg ser gutter som jeg i utgangspunktet kunne vært interessert i, nøye seg med jenter som er fæle. Da mister jeg all interesse for de på alle plan, fordi jeg synes det er lavmål og jeg er ikke interessert i å bli sett med en fyr som har så lav standard - for hva sier det om meg liksom?

 

Det er noe å tenke på for gutter som plukker opp damene sine i et spesielt miljø. Dere har også et "rykte" å ta vare på :)

Endret av Krisha
  • Liker 1
Lenke til kommentar

så jenter plukker ut gutter ut etter sosial status?

Hvis en drittsekk er populær så er fortsatt bra å gå på han fordi han har status så dere får creds hos de andre jentene?

Eller gikk det bort på ungdomsskolen?

 

Anonymous poster hash: 4cc89...f01

Var den som et motsvar til det jeg skrev?

 

Noen jenter gjør det, men det er de samme jentene som går på snørra med "playere" gang på gang fordi hun tror hun er unntaket som kan endre alt og blir sammen med han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

så jenter plukker ut gutter ut etter sosial status?

Hvis en drittsekk er populær så er fortsatt bra å gå på han fordi han har status så dere får creds hos de andre jentene?

Eller gikk det bort på ungdomsskolen?

 

Anonymous poster hash: 4cc89...f01

Dette burde ikke være noen nyhet for deg, da dette foregår og har foregått siden vi gikk på fire ben. Det er simpelthen et instinkt om å få tak i den beste mannen med genene som gir best sjanse for overlevelse i en flokk/gruppe. Og hva bekrefter vel dette bedre enn at andre gutter og jenter liker og respekterer ham?

 

For å kommentere Krisha, så er vel rykte og sosial status mye av det samme, så å si at sosial status ikke spiller noen rolle for deg ville vært feil. Det er jo som du selv sier, hva sier det om guttens mentalitet når han går for hva som helst? Det senker selvsagt salgsverdien hans i stor grad, som igjen vil utelukke mange jenter med visse krav.

Endret av Kammizez
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

så jenter plukker ut gutter ut etter sosial status?

Hvis en drittsekk er populær så er fortsatt bra å gå på han fordi han har status så dere får creds hos de andre jentene?

Eller gikk det bort på ungdomsskolen?Anonymous poster hash: 4cc89...f01

Var den som et motsvar til det jeg skrev?

Noen jenter gjør det, men det er de samme jentene som går på snørra med "playere" gang på gang fordi hun tror hun er unntaket som kan endre alt og blir sammen med han.

Ja, playerne spiller på at de har høy status for å tiltrekke seg damer. Så lærer de "games" som forsterker at de har høy sosialt status.

 

Anonymous poster hash: 4cc89...f01

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

så jenter plukker ut gutter ut etter sosial status?

Hvis en drittsekk er populær så er fortsatt bra å gå på han fordi han har status så dere får creds hos de andre jentene?

Eller gikk det bort på ungdomsskolen?

 

Anonymous poster hash: 4cc89...f01

 

For å kommentere Krisha, så er vel rykte og sosial status mye av det samme, så å si at sosial status ikke spiller noen rolle for deg ville vært feil. Det er jo som du selv sier, hva sier det om guttens mentalitet når han går for hva som helst? Det senker selvsagt salgsverdien hans i stor grad, som igjen vil utelukke mange jenter med visse krav.

 

Nåååja, hele poenget mitt er vel egentlig at jeg ikke finner det så attraktivt når gutter har rykte på seg for å ligge med mange og har en høy sosial status likevel. Men selvfølgelig spiller det en liten rolle at han er en fyr man ikke blir klein av å ta med hjem.

 

I dag skal jeg på byen, ble invitert med av en kompis som jeg ofte pleier å gå ut med. Oppdaget etter jeg sa ja, at kompisen min inviterte meg fordi han har en kompis som er gira på meg... :laugh:

Lenke til kommentar

Til AB:

 

Prøv å eskalere rolig og naturlig. Å sette deg inntil henne kan være en god idé. Server litt vin, prøv å få henne til å masere deg eller du masere henne. Så kan du prøve å gå for kysset og bygge det videre derfra. Ikke sett på en lang film, heller tv-serier som varer i sånn typ 20 min.

 

Liten oppdatering (Hater når folk ikke oppdaterer):

 

Traff henne ved busstoppet, gikk rett hjem til meg og på rommet, må innrømme jeg virket sannsynligvis litt klein, veldig uvant situasjon for meg. Sliter sånn halveis med en eller annen form for angst, men syntes hun var lett å snakke med så det gikk bra. Forsøkte meg på å servere noe å spise eller noe godt å drikke, men hun ville ikke ha noe. Så deretter film på sengen (har ikke sofa) ganske tett inntil hverandre, men ble med det.

 

Dukket opp et par spørsmål i hodet mitt iløpet av kvelden;

1. Burde jeg servere henne selv om hun høflig takker nei?

2. Hvordan eskalere "rolig og naturlig"? Tror det kunne hjulpet mye med alkohol her, men å eksempelvis legge hånden rundt henne mens man ligger skulder mot skulder faller ikke naturlig hos meg.

3. Hva gjør man etter film/serie? Ble litt småklein stemning etterpå, men begynte etterhvert å se på merkelige YouTube-videoer og prate om diverse tema relatert til byen vi bor i. Dette foregikk et par timer.

 

Høres sikkert veldig sosialt awkward ut, men får så være.

 

Ekstra halveis irrelevant spørsmål:

Burde jeg kjøre sjekkeskills-forbedringene parallellt med diverse andre selvforbedringsopplegg eller ta dem hver for seg?

 

Anonymous poster hash: 23f73...bc0

Lenke til kommentar

 

 

 

Er du seriøs ??

Mente omvendt :p flere menn enn kvinner.

 

Men regner med at du skjønte hva jeg mente.

Var mer ment som en reaksjon til at du (?) mener det er like enkelt for en gutt og få seg noe som ei jente.

Snakker vi om å bare få seg noe altså? Jeg er sikker på at det finnes mange desperate kvinnfolk der ute også hvis menn er villig til å senke standarden.

 

Hvis man skal ha noe seriøst så er det _ikke_ bare å velge og vrake for damer heller. Tro meg, det er kanskje mye der ute, men det er faen meg mye rart, så man må sile ut ganske kraftig. Er som å lete etter gull blant en haug med gråstein :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...