Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg virker det som owen er myeeee mer creep. Om dere ser den park videoen hvor han ligger oppå hun jenta konstant osv.

 

Julien er mer lættis og har masse humor noe som gjør at jenter sikkert føler seg mye tryggere rundt han.

 

Torsdag 9. Oktober har de 3 timers gratis seminar i Oslo. Allerede skaffet meg plass, blir spennende!

 

Kan fortelle om sist jeg var ute.

 

Dro på tempest, stakkarslig med liv der. To kompiser av meg bestemmer seg for at de skal prøve og bli kjent med noen jenter bak oss, de slår seg ned snakker litt også forteller de at de straks skal dra. Lite kjedlig, så jeg og en annen går videre for å finne oss noe mus å ta med i hus. Vi stradler bortover oslo til kjøkken & bar, der mener vakta at han er ALTFOR full og ikke kommer inn. Natten begynner å bli sein rundt 01:30 så han begynner å bli litt desp og foreslår at vi stikker på ett 18års sted for å finne noe lett 96 mus å få med hjem på nach. Vi går ned mot trompeten og rett før vi runder hjørnet på J-torget ser jeg 3 rimelig søte jenter som sitter og drikker. Vi spaserer forbi dem også akkuratt der og da visste jeg at vi skulle åpnet dem.

 

Etter litt om og men går vi tilbake ihåp om at de sitter der fortsatt, det gjør de og blir sjekket opp av en 2 meter +++ lang afrikaner fra valdres! Er ganske tydelig at de er litt brydd av han så vi får han til å lunte videre på jakt etter norske blondiner mens vi blir med jentene inn på trompeten. Ble mest til at vi scoutet etter andre jenter da de virket litt care og kun ute etter oppmerksomhet, kompisen min fikser nr til hun ene også litt før det stenger ringer han og sier at vi har nach. Vi møter de ute og snakker om hva vi skal gjøre, 2 av jentene virker litt gira på nach mens hun ene ikke så mye. De hadde garantert ikke nok å drikke for de virket edru. Jeg ber om nr til den deiligste av de også skilte vi vei da de skulle ta bussen hjem. Tok så bussen hjem selv og kvelden.

 

Sendte hun kjapt noen meldinger rundt 04 tia som hun svarte på med engang, men hun har type noe jeg syntes var litt rart. Jeg spurte hvorfor gir du bort nummeret ditt til random karer når du har type? Også svarer hun: men du hadde jo nach daa

 

Hva skal man tolke ut av slike jenter? For meg virket det som om de elsket oppmerksomheten de fikk, jeg ga litt faen fordi jeg følte at "vi løp etter dem som hunder" og virket litt desperate i dems øyne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei! Har ganske nettopp fått meg Tinder. Har vært på date med en derfra tidligere denne uken. Daten gikk greit, vi hadde ting å snakke om, og det var ikke kleint. Har ikke hørt et ord fra han etterpå, så han er vel neppe interessert. Hva er egentlig "koden" når det kommer til slike ting på Tinder? Er det vanlig å si ifra at man ikke vil møtes mer hvis man har vært på date? Eller ikke si noe som helst? Burde jeg ta kontakt med han hvis jeg vil møte han, selv om han ikke har sagt et pip til meg? Kan jo hende han synes jeg var en freak siden han ikke har tatt kontakt:P

 

Mulig dette er litt dumme spørsmål, men jeg er helt blank når det kommer til dating, spesielt på Tinder. icon_lol.gif



Anonymous poster hash: 8f694...0f9
Lenke til kommentar

 

 

Mulig dette er litt dumme spørsmål, men jeg er helt blank når det kommer til dating, spesielt på Tinder. icon_lol.gif

 

Anonymous poster hash: 8f694...0f9

 

Jeg var på date med en jeg ganske raskt skjønte at ikke var noe særlig interessant, og da gadd jeg rett og slett ikke ta mer kontakt. Han skrev en melding der han takket for hyggelig date, og jeg svarte høflig takk tilbake og lot det være med det :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Mulig dette er litt dumme spørsmål, men jeg er helt blank når det kommer til dating, spesielt på Tinder. icon_lol.gif

 

Anonymous poster hash: 8f694...0f9

 

Jeg var på date med en jeg ganske raskt skjønte at ikke var noe særlig interessant, og da gadd jeg rett og slett ikke ta mer kontakt. Han skrev en melding der han takket for hyggelig date, og jeg svarte høflig takk tilbake og lot det være med det :p

 

 

Men hva hvis han ikke sender melding etterpå? Synes det er så rart å dra på date med en fyr, for så å aldri snakke igjen:P

 

Anonymous poster hash: 8f694...0f9

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Mulig dette er litt dumme spørsmål, men jeg er helt blank når det kommer til dating, spesielt på Tinder. icon_lol.gif

 

Anonymous poster hash: 8f694...0f9

 

Jeg var på date med en jeg ganske raskt skjønte at ikke var noe særlig interessant, og da gadd jeg rett og slett ikke ta mer kontakt. Han skrev en melding der han takket for hyggelig date, og jeg svarte høflig takk tilbake og lot det være med det :p

 

 

Men hva hvis han ikke sender melding etterpå? Synes det er så rart å dra på date med en fyr, for så å aldri snakke igjen:P

 

Anonymous poster hash: 8f694...0f9

 

 

Get used to it, Tinder er samlebånd.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Mulig dette er litt dumme spørsmål, men jeg er helt blank når det kommer til dating, spesielt på Tinder. icon_lol.gif

 

Anonymous poster hash: 8f694...0f9

 

Jeg var på date med en jeg ganske raskt skjønte at ikke var noe særlig interessant, og da gadd jeg rett og slett ikke ta mer kontakt. Han skrev en melding der han takket for hyggelig date, og jeg svarte høflig takk tilbake og lot det være med det :p

Men hva hvis han ikke sender melding etterpå? Synes det er så rart å dra på date med en fyr, for så å aldri snakke igjen:P

 

Anonymous poster hash: 8f694...0f9

Har du sendt han melding da? Kanskje han venter på at du skal sende melding?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, hva er det som er så vanskelig med å bare sende én melding?

 

Kanskje vedkommende venter på det, kanskje ikke. Kanskje får du svar, kanskje ikke.

Får du ikke noe svar, så.. vel, hvem vet. Er vel lett å skape misforståelser da kan en tro. Eller, er det? Og hva vil du gjøre med det da, hvor langt ønsker du å dra det? Så langt som det må? :)

 

God stemning.

https://www.youtube.com/watch?v=Kmc1XN3iVVc

 

Edit; Hah. Jeg klarer ikke å dy meg, når jeg først er kommet hit.

 

 

For tenk da.. Hva da, hvis du fikk en genuin sjanse til? A second chance. Hvis det hadde vært meg så hadde jeg gjort det gjennomført og fullstendig. Jeg hadde tatt min plass og plantet ass'n min akkurat der hvor den hørte hjemme.

 

Hvis det var deg, hadde du ikke gjort det samme?

https://www.youtube.com/watch?v=wmvQcajq9Eo

 

Endret av Skallekos
Lenke til kommentar

Jeg kan fort finne på å ikke svare/sende første melding, bare for å vente å se om det faktisk er noe interesse fra den andre parten. Sikkert mye mulig hun tenker nøyaktig det samme, men med gullfiskhukommelsen min har jeg som regel glemt hele greia før uka er omme uansett.

 

Slo strike #2 på lørdag, andre gang på en måneds tid jeg er ute på fylla, og ble sjekket opp uten å gjøre noe som helst. Liker trenden, håper den fortsetter.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Du skulle blitt overrasket over hva jeg er kapabel til å glemme :p Jeg er faktisk så distré, og til tider distrahert at jeg vurderer nesten om jeg skal lage en tråd om det for å sammenligne med andre. Ganske sikker på at jeg vinner internett i å glemme ting som er viktig både for meg selv, og andre.

 

Jeg har hvertfall ikke glemt hun på lørdag da, så skal møtes igjen en annen dag. Ble bare soving/kosing på lørdag/søndag så alt ligger til rette i grunn.

Lenke til kommentar

Det er fordi de søte og jordnære jentene som vi egentlig ønsker oss er enten allerede opptatt eller henger på helt andre steder enn bare mainstream stedene. Jeg har gitt opp både sjekking og leting, og er såppass ute av sosiale normen at jeg ikke hadde klart langvarig forhold uansett. Blir nok en av de få som blir gammel alene og barnløs.

Lenke til kommentar

Har bestemt at jeg bør sette meg inn i sjekking og lære meg noen grunnleggende metoder for å få bedre sjanse med jenter. Tror dette kan være nyttig livserfaring å ha, i tillegg til at kunnskapen kanskje også kan være overførbar til andre områder i livet. Noen som har tips til hvor jeg kan starte? Leste "The Game" eller noe slikt for noen år siden, men fenget meg ikke særlig. Har dog lyst til å ha evnen til å snakke med fremmede jenter og ikke bare få en "Hei, hva heter du, hva studerer du, trives du..." samtale.

 

Where to start?

 

21 år og nesten kyssløs enda... Håper det ikke er for sent.



Anonymous poster hash: 23f73...bc0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...