Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"og latet som jeg var dritings" - sluttet å lese der.

Å late som om man er dritings betyr ikke nødvendigvis mer enn å være "beruset" i tankegangen, dvs gi slipp på hemninger, opptre ukritisk og uten filtre. Å adoptere tankegangen man har på fylla kan være et greit virkemiddel om man ikke klarer å slippe seg løs. Håper virkelig ikke at han lekte drita i den rette betydningen av ordet.

Lenke til kommentar

Hørtes ut som du har vært på nattklubb for første gang.

Føltes nesten sånn ut ja.

 

Har du forsøkt å kysse/få med hjem de som sier de har type?

Njae, er egentlig litt vanskelig å vite hvem som har type, men på lørdag var jeg ute i Oslo og kom da i snakk med en jente som var forlovet. Jeg tok en tequila shot, og hun tok da limen og holdt den i munnen hennes mens jeg tok den med min. Vi flørtet noe jævlig, men hun hadde type så ble med en klem og kyss på kinnet.

 

Å late som om man er dritings betyr ikke nødvendigvis mer enn å være "beruset" i tankegangen, dvs gi slipp på hemninger, opptre ukritisk og uten filtre. Å adoptere tankegangen man har på fylla kan være et greit virkemiddel om man ikke klarer å slippe seg løs. Håper virkelig ikke at han lekte drita i den rette betydningen av ordet.

Noe slikt jeg tenker på ja. Om man opptrer uten hemninger så tror alle man er dritings uansett, kan fort bli et problem. Selv er jeg ikke så glad i å drikke, et par tequila shots og en øl på en lang kveld holder i massevis.

Lenke til kommentar

Det var da som pokker. Var på fest i dag og en STUNNING jente kommer inn. Ca. min høyde, Hale Berry-ansikt, former og alt mulig rart og vi begynner å snakke sammen. Kjemien fungerer helt perfekt, og det var tydelig at både jeg og henne var klar for å kose litt. Akkurat når jeg skal lene meg frem for å kysse henne kommer en bitch av en venninne løpende, tar tak i henne og sier at hun må bli med inn på do.

 

Altså, kan forstå at cockblock er greit hvis en eller begge partene er komplett wasted og ikke har noe kontroll over hva de gjør, men når det sitter to mennesker som kun er lettere småbrisne og skal til å hooke opp, så kommer du ikke og fucker det opp.

 

Ble heller ikke noe etter det. Var tonnevis av gutter der og ikke like mange jenter, det var mørkt og jeg fant henne ikke igjen med det første og venninen sto og sirkla rundt henne hele kvelden. Merr..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...