Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

En kjekk gutt smilehilser til meg på et kjøpesenter (tror jeg, om det ikke var noen andre bak meg eller noe :p ) Det var andre gang på kort tid jeg så han :p Enten la han faktisk merke til meg :D, eller så var det en jeg på en eller måte kjenner, men ikke kjente igjen. MEN hva gjør jeg. INGENTING, jeg ser ned, bort, vekk.. Æsj! Dumme, dumme, dumme meg :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overraskende hvor fort sjekking går fra håpløst til morsomt. Så gjennom RSD Flawless Natural og hadde den beste kvelden på byen jeg noensinne har hatt edru den påfølgende kvelden. Kom i state fra første stund og fikk rota med noen jenter og god kontakt med fler. Dette med å være spontan, dominant, gi faen i hva andre tenker, ha det morsomt og være bevisst på berøring, kroppsspråk, øyekontakt og stemme var en suksessoppskrift deluxe. Det åpnet virkelig øynene mine for det potensialet jeg har, men ikke har klart å uttrykke frem til nå.

 

Anonym poster: 737a4a2a3a3b95257921f31a1090ef4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I dag var det gjort! Jeg sa til hun kjerringa som gjerne ville ha med meg ut at jeg ikke hadde følelser for henne. Jeg tror at hun i grunn ble veldig skuffet og hun greier, men jeg tanker at hun skal bli bra igjen om det bare går noen dager og at hun får ristet det fra seg. Gruer meg litt til å gå på jobb nå siden jeg har en kompis som "ble spurt på" av samme kjerring. Han sa at hun plaget han i nesten ett halvt år etter på.

 

Jeg tror ikke at hun egentlig er interessert i meg, men at hun heller bare vil ha ett forhold eller at hun bare vil at det skal bli noe på henne. Det føles deilig at jeg har gjort det, men på en annen side så gruer jeg meg til å se hvordan plagsom hun kan være!

Lenke til kommentar

Hei, lurer på hvordan jeg skal ta kontakt med en jente jeg møtte på byen igår.

 

Var ute på byen og traff på en veldig pen jente vi dansa og rota litt fikk prata litt menn ikke så veldig mye pga musikk og att hun var ute med en venninne hun hadde på besøk denne helgen, og som hun følte att hun måtte passe på hadde det gøy og sånn så hun var litt fram og tilbake menn hun kom alltid tilbake. Fikk nummeret hennes og når hun gikk fikk jeg ett kyss på kinnet og hun ba meg om å ta kontakt.

 

Hvordan burde eg gå fram for å få kontakt burde eg vente litt med å kontakte ho for å ikkje virke altfor desperat og att hun hadde besøk av en venn, og ka skal eg eventuelt skrive visst eg skal sende ei melding?

 

Likte veldig godt denne jente å det virket som hun koste seg også så har veldig lyst til å komme i kontakt med henne uten å rote det til. :)Anonym poster: 148033c466c7bdbb29f0a1035f6a30ea Anonym poster: 148033c466c7bdbb29f0a1035f6a30ea

Lenke til kommentar

Smil tilbake, og evt si hei eller halloooo :)

Jeg får prøve på det dersom det skjer en gang til :) Burde ikke være alt for vanskelig. Hadde jeg ikke gått med min mor, hadde jeg forhåpentligvis klart å smile tilbake om ikke annet :p

 

Send en melding med noe ala dette: "Hei! Hvordan går det?", "bla bla bla", "bla bla bla", "bla bla", "Har du lyst til å ta en kaffe på torsdag eller fredag?"

Greit å holde meldingen relativt kort også, hvis ikke blir det kjedelig. Så å skippe noen "bla bla bla" er lurt, tror jeg :)

Lenke til kommentar

Sykt artig kveld i går :D . Men problemer med at jeg er såpass ung, mange damer som ikke tar meg seriøst i det hele tatt om de er litt eldre enn meg. Noen tips når man skal sjekke opp damer som er litt eldre?

 

Siden jeg gjorde det så bra i går er jeg redd for at jeg kommer til å gjøre det dårlig neste gang, ikke bra :p .

Lenke til kommentar

Hva mener du med litt eldre?

Jeg er 20, hun er eldre, dvs 22-27 år. Jeg prøvde i går å bare se på det som en "shit-test", da jeg har god erfaring fra å gjøre det fra tidligere, men hadde på ingen måte suksess. Jeg snakket med to stk på rundt 25 år, som var sykt pen i går, min "approach" var å gi en god klem, noe jeg gjorde på nesten alle jeg snakket med i går.

 

Hun ene snakket jeg med først en gang og hun responderte ganske bra før hun snudde seg litt vekk, og jeg gikk videre. Så henne så igjen litt senere og gikk opp til henne, ga henne en klem eller noe, og spurte om hun skulle være med å danse, da hun svarte nei sa jeg noe slikt som at det var synd hun skulle ødelegge for seg selv hele tiden :p .

 

Hun andre var med noen jenter som var på min alder (20 år), og hun sa noe slikt som at jeg kunne danse med dem, og sa jeg burde prøve meg på noen av venninnnene hennes i stedet, noe jeg ikke var spesielt hypp på da det var hun som var sykt vakker. Jeg sa diverse greier til henne om at hun var sykt pen osv, tror jeg til og med sa at jeg nesten var forelsket i henne eller noe slikt. Hun responderte egentlig ganske bra, men så ut til at alderen min var en hindring.

 

Nå kan det hende jeg bare er sykt innbilsk og at disse damene egentlig ikke likte meg, men det virket litt som om det var alderen min som var problemet. Har forsåvidt begynt å spare bart/skjegg så får jeg se om det fungerer bedre.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Visste du at hun var yngre?

Hva mener du med denne? Hun var eldre enn meg, tipper 23-24.

 

Forøvrig ville du jo bare cockblocket deg selv om du gikk fra henne til venninnene, så det er jo like greit at du ikke gjorde.

Hun sa noe om at hun var for gammel for meg, at jeg kunne danse med dem og pekte at jeg heller skulle prøve meg på venninnene hennes (som var yngre). Hun var den eneste som var veldig pen så var ikke noe jeg gadd.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Du viser hva problemet ditt er: DU SELV legger deg opp i alderen din. Hva F har alderen din med saken å gjøre? Jeg er selv 22 og har vært på date med damer mellom 27-35 gjenntatte ganger med stor sukksess. Det er kun din egen mentalitet som setter hinder for deg.

Trenger noen som sier det til meg. Innser at jeg egentlig ikke har troa helt når jeg er på byen, troa på at jeg kan gjøre det "bra" med at jeg kan åpne mange jenter og ha det artig, men ikke når det kommer til pulls. Skal prøve å gå mer for det jeg vil ha neste gang, har langt å gå ser jeg, selv om jeg har forbedret meg veldig mye det siste året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...