Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Haha ja. Også veldig underholdende, nesten standup. :p Over til noe annet: Er det en bro's ansvar å si ifra til sine medbros før/under en fest at den fineste jenta på festen opptatt? Brukte mye tid på en fest på å legge inn litt aksjer hos ei som det viste seg (etter at jeg adda henne på facebook) hadde type. Først synes jeg det var bittert, men hadde det jo veldig gøy så innser at det er bortkastet å være bitter. :)

 

Se på det som trening? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, de svarer faktisk fordi de finner deg interessant og verdt å bli kjent med.

 

Jeg har grei profil og bilde samt superbruker, men har ikke fått ètt eneste svar enda.

 

Betyr bare at du gjør noe riktig som vi ikke andre gjør.

 

Vurderer faktisk å skrive noe bullshit for pur F og se hva som skjer.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med nettsjekking? Lagde meg en bruker på sukker og ble litt overrasket. Har en ræva profil tekst og et ræva bildet og er ikke superbruker, likevel har 2/3 jenter svart. En har jeg snakket med et par dager nå, men sitter litt fast. Er nesten så jeg lurer om de svarer av medlidenhet eller noe..

Møtte ei fin 19åring fra samme by som meg.. Fant tonen utrolig fort. Det føltes magisk og utvikle bekjentskap med denne jenta. Viste seg kort i ettertid at dette var en luremus som var oppmerksomhetssyk som likte og være i kontakt med andre gutter for å komme over eksen (Hun var i forhold ikke mange ukene tilbake i tid før vi begynte å skrive)

 

Trodde jeg hadde funnet drømmedama, Alt bare virket for godt til å være sant. Men det viste seg at det var akkurat det. Prøver ikke ødelegge noe for deg her, Bare vil at du skal være obs så du ikke går i samme fella som meg. Hvis noen virker altfor interessert i deg, Pass på litt.. De kan være ute etter noe helt annet. :)

Lenke til kommentar

Noe helt annet som hva da? Selv ser jeg på det som utelukkende positivt om de ønsker noe, samme om det så er sex, vennskap etc. Så lenge de ønsker noe, så gjør man noe riktig.

Du missforstår.. De kan være ute etter noe helt annet enn det sidens formål er laget for. Dating. Nettdating. Hun jeg møtte ville bare ha en å henge med (Og jeg var sikkert ikke den eneste) Hun spilte på at jeg var så utrolig kjekk og fin og alt mulig og jeg falt jo selvsagt for dette, Men det var jo bare bullshit. Hun var aldri interessert i meg, Hun ville bare gi gnist til gløden så jeg skulle føle meg såpass vel til å hele tiden ønske å være med henne (Slik at det da ser mer ut som at hun får hele tiden en å være med.. Når jeg hele tiden ønsker å kontakte henne)..

 

Han er definitivt innpå noe der med medlidenhet. Jeg sier ikke alle er det, Men hun jeg møtte ville komme over eksen og på en måte forstår jeg at å treffe andre gutter er ikke det så dumt, For da får man luftet diverse saker :p Men er det riktig ovenfor de guttene hun møter? Jeg innrømmer jeg ble heldigvis ikke altfor såra, Men jeg ble VELDIG skuffa lix for dette var jo en utrolig pen og fin jente som ville "date" meg.

 

Det slo meg når jeg stod opp til morgenen idag, At jeg har 4 venninner som jeg faktisk kjenner ganske godt innpå sukker.no og de har ikke akkurat hatt kjæreste.. Kanskje de faktisk er litt desperate, Men som han sier så kanskje er det noe medlidenhetsgreier siden they obviously ikke gjør det så godt "I real life"..

 

Mitt råd til han er uansett bare vær litt forsiktig.. Ikke fall for den som sier at "Du er verdens beste"..

Dessverre så kan det være bare fordi hun vil beholde duden som kontakt. Men ta det med en klype salt. Har fått erfare dette selv, Men ikke alle er ute etter å ha en å henge med.. Det gjelder å kunne få vite om jenta faktisk er interessert i deg og ønsker og date deg. Dette finner man uansett ut av.

Lenke til kommentar

Sykt det er artig å legge ann på alle jentene når man er ute. Synd det er så sykt mange av de attraktive jentene har typer, men er fortsatt utrolig artig å flørte med dem. Men må nok kanskje roe litt ned noen ganger, da jeg til tider gir litt mye faen.

 

Det som har fungert bra for meg når jeg har vært ute er å legge ann på alle jenter, anta all respons som positiv eller "shit-test" og gjøre akkurat det man vil akkurat når man vil det.

 

På en måte føler jeg at jeg gjør det best når jeg ikke har forvetninger i det hele tatt, men siden jeg vet det at jeg gjør det best da prøver jeg å ikke ha forvetninger, som ikke blir rett det heller. Så føler alt bare er et paradoks, og bare noe jeg kan le av, noen ganger tenker jeg bare "dette burde ikke gå" når jeg legger ann på en jente og da fungerer det ofte sykt bra, men begynner man å tenke slik går det til helvete so fuck it. System er faktisk det verste når det kommer til sjekking, trenger bare å eksistere, og selv sette stemningen man vil ha. Digger å gjøre bare masse whack shit, i går danset jeg bare helt sykt på dansegulvet, og latet som jeg var dritings og la ann på alle jentene som drev å danset med andre menn. Digger bare å flørte, for et par dager siden var det en "gudinne" på en nattklubb jeg var på, som desverre hadde type, men vi drev å flørtet som faen, begge danset på et tidpunkt bare side om side forran speilet og så på hverandre :) . Digger jenter, digger å feste, digger god stemning, digger å le.

Endret av Kun10kr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sykt det er artig å legge ann på alle jentene når man er ute. Synd det er så sykt mange av de attraktive jentene har typer, men er fortsatt utrolig artig å flørte med dem. Men må nok kanskje roe litt ned noen ganger, da jeg til tider gir litt mye faen.

 

Det som har fungert bra for meg når jeg har vært ute er å legge ann på alle jenter, anta all respons som positiv eller "shit-test" og gjøre akkurat det man akkurat når man vil det.

 

På en måte føler jeg at jeg gjør det best når jeg ikke har forvetninger i det hele tatt, men siden jeg vet det at jeg gjør det best da prøver jeg å ikke ha forvetninger, som ikke blir rett det heller. Så føler alt bare er et paradoks, og bare noe jeg kan le av, noen ganger tenker jeg bare "dette burde ikke gå" når jeg legger ann på en jente og da fungerer det ofte sykt bra, men begynner man å tenke slik går det til helvete so fuck it. System er faktisk det verste når det kommer til sjekking, trenger bare å eksistere, og selv sette stemningen man vil ha. Digger å gjøre bare masse whack shit, i går danset jeg bare helt sykt på dansegulvet, og latet som jeg var dritings og la ann på alle jentene som drev å danset med andre menn. Digger bare å flørte, for et par dager siden var det en "gudinne" på en nattklubb jeg var på, som desverre hadde type, men vi drev å flørtet som faen, begge danset på et tidpunkt bare side om side forran speilet og så på hverandre :) . Digger jenter, digger å feste, digger god stemning, digger å le.

Hørtes ut som du har vært på nattklubb for første gang.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...