Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har et spørsmål ang dama. Oppgadet nå en ny side av henne: Hun er potte sjalu over de minste ting som kan antyde utroskap.

 

Senest i går (lørdag) opplastet jeg et bilde på Facebook med meg og to jenter i armene med tittelen "pimp". En av jentene er en jeg har drevet på med før, noe dama nå er klar over. Hun mener jeg er dum som ikke skjønner at slike bilder ville såre henne (selv om jeg personlig mener det var ganske så uskyldig).

 

Spørsmålet er nå om jeg skal legge meg flat, be om unskyldning og prøve å finne ut av dette for hennes del eller kjøre Alpha-Dog style, kjøre over hennes meninger og gi blaffen i hva hun faktisk tenker? Si at hun får finne seg i det jeg gjør så lenge det ikke er utroskap eller flørting med andre jenter? Er egentlig det jeg mener. Anonym poster: 5ba55d0c2a943665b4fa07d24ca6ada8

Kommer med mitt synspunkt og innspill her. Ja du skal legge deg flat og si unnskyld. Det ville jeg gjort, Men jeg ville aldri gjort noe for å gjøre evt. kjæresten min sjalu.. Jeg forstår det bare er ett bilde lix, Men i å med at du har faktisk holdt på med hu ene som du sier er ikke dette morsomt å se for "Dama" di. Hvis hun blir lett sjalu må du ikke gjøre ting som gjør det verre, Du burde sette pris på en sånn som henne som bryr seg såpass om deg, Jeg bare håper ikke du er en sånn som rævkjører stakkars kvinnemennesket fordi du vet hun liker deg godt.

Eh? Dette var utrolig kjipt gjort av deg. Ja, synd at hun blir sjalu over ting, men du trenger ikke gjøre sånne ting mot henne.

 

 

 

Har sagt det jeg egentlig vil si om hun jenta du snakker med, men jeg vil anbefale deg å ha færre statuser. Det er veldig sjeldent attraktivt for jenter å vite hva du driver med hele tiden. Og det å vise at du faktisk bruker tid på facebook er heller ikke attraktivt, viser til at du har for mye fritid ^^ :)

Det er uansett ikke en dårlig formening du har. Jeg bare driter i hele ho, Orker ikke tenke på ho lenger.. Og da begynner det å skje ting, Av den grunn at jeg ikke gjør en dritt xD det er litt komiskt men sånn er det da..

 

Jeg har en fin balanse på facebook greiene, Jeg er ikke den som poster 3-5 ting hver dag. Snarere 1 ting KANSKJE iløpet av da'n.. Men denne uka skal jeg ikke vise meg en dritt.. Kanskje bare hva jeg hører på spotify. Ikke det at jeg var for mye på fjasern fra den tida jeg la ho te fram til den dag idag, Men jeg har denne følelsen av at når jeg "retreater" bakover så godt jeg kan så kommer de jentene fort tilbake :D

 

Det er litt rart, Men Mystery har jo vist flere eksempler. Han blir først kompis med de mannlige vennene, Så skriker jenta for oppmerksomhet fordi hun er attraktiv og er vant til at mennene logrer for henne. Så biter han henne av med "Neg theory". Det funker. Hvis det er noe jeg har lært nyttig av Mystery så er det faktisk å backe off asså. Jeg gjorde ikke dette før i tida fordi jeg (JA JEG VAR MYE MINDRE DA men) Jeg trodde man kunne mase til seg litt på jenta, Men sånn er det IKKE.

 

Jeg spørte mamma faktisk :p Helga som var nå fordi vi hadde familie selskap. Og jeg fortalte alt om denne "flotte" jenta jeg liker så godt. Og hun sa bare ikke si en dritt men nå til fredagen bare send 1 sms og spør om hun vil finne på noe eller gå ut og ta en kaffe eller te, Så finner du fort ut om hun er interessert. Sier modern, Og det hørtes lurt ut for da kommer jeg til bunns av saken, Men det kan godt være at hun gjør noe lyd fra seg før dette.

 

Tror jeg gjør det til fredan. Jeg må til bunns i denne saken. Denne jenta er altfor fin til at jeg skal bli voldtatt mentalt, Bedre å gi slipp på henne hvis hun ikke er interessert nå enn at det går enda lenger. Hun var jo så interessert i begynnelsen så jeg vet at vi kan ha noe. Det er bare hvilke veier skal man ta da, For å komme dit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei.<br><br>Har et spørsmål ang dama. Oppgadet nå en ny side av henne: Hun er potte sjalu over de minste ting som kan antyde utroskap.<br><br>Senest i går (lørdag) opplastet jeg et bilde på Facebook med meg og to jenter i armene med tittelen "pimp". En av jentene er en jeg har drevet på med før, noe dama nå er klar over. Hun mener jeg er dum som ikke skjønner at slike bilder ville såre henne (selv om jeg personlig mener det var ganske så uskyldig).<br><br>Spørsmålet er nå om jeg skal legge meg flat, be om unskyldning og prøve å finne ut av dette for hennes del eller kjøre Alpha-Dog style, kjøre over hennes meninger og gi blaffen i hva hun faktisk tenker? Si at hun får finne seg i det jeg gjør så lenge det ikke er utroskap eller flørting med andre jenter? Er egentlig det jeg mener. <em>Anonym poster: 5ba55d0c2a943665b4fa07d24ca6ada8 </em>

 

 

Takk for svar på denne folkens :)

 

Jeg unskyldte meg og sa at jeg ikke ønsket å såre henne, men jeg var faktisk ikke klar hvor mislikt dette var.

Uansett føler jeg meg enda tryggere på henne nå og vi er glad i hverandre. Anonym poster: 5ba55d0c2a943665b4fa07d24ca6ada8

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt den, og kan virkelig anbefale den. Har lovt å skrive en anmeldelse av den lenger tilbake, men har rett og slett hatt for mye å gjøre med skole; jobb; damefronten og nå drar jeg en god måned til Sør-Amerika … Samme grunn til at jeg ikke har startet en anbefalttråd for bøker.

 

Boken tar egentlig for seg "alt", fra inner game (selvtillit); kroppsholdning; klesstil; sms; nettdating; hvor møte damer; "åpnere" ... Mye er basert på "framing", fra NLP. Jeg anbefaler den virkelig, det er fantastisk hvor mye informasjon han har samlet i en relativ kort bok (rundt 400 sider).

 

Blogginnleggene er bra, men boken går mye dypere. Bloggen forklarer mye hva man gjør feil, og lite om hva som er "rett". Jeg anbefaler den, koster lite uansett.

 

URL til boken? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Helvete så jeg drar jenter når jeg er i utlandet. Var i Tyrkia på noe sånn VGS/high school konferanse ting fra torsdag til søndag. Var kanskje 400-500 elever der totalt.

 

Jeg overdriver ikke når jeg sier at det er rundt 10 jenter som ble forelsket i meg og driver og sender meg meldinger og er heartbroken fordi jeg dro.

 

Skal sies at jeg ikke liker å være noe douche, så jeg gikk for kun en jente (helt perfekt kjemi, dritsøt og superintelligent jente, definitivt kjærestemateriale hvis hun hadde bodd her i Norge) men facebooken plinger likevel i ett sett.

 

I Norge, på den andre siden, får jeg meg ikke så veldig mye. Er oppdratt av Hollandske foreldre, og føler at jeg ikke har så alt for mye til felles med den jevne norske jente. Tror det har noe med det å gjøre.. Folk her er ofte så kjedelige og bekymret for å være "kleine"..

 

Men likevel, hvordan tar jeg med meg erfaringene fra resten av verden og får det til å gjelde her hjemme også?

Endret av Error
Lenke til kommentar

Først må du analysere hva du selv gjør annerledes når du er i utlandet. Deretter må du se om det finnes likhet i de utenlandske kvinnene som du omgåes sine ønsker (da i forhold til norske kvinner). Behov (eller ønsker) spiller utrolig stor rolle når det kommer til sjekking, det at du er i utlandet kan utløse visse behov hos kvinnene da de vet du ikke er der over en lenger periode, men i Norge derimot kan du utløse andre behov hos kvinner som gjør at du oppfatter lavere suksess.

Lenke til kommentar

Eller at du selv endrer litt adferd når du er i nye miljøer og omgivelser. Du er blant nye mennesker for et kort opphold og ikke bryr deg om det som skjer der, og gir et mer attraktivt bilde av deg.

 

Nå vet vi ikke om det var andre medelever du hang med, eller de lokale jentene som viste interesse, for tyrkiske jenter digger også europeiske menn, særlig norske.

 

Uansett hva som skjedde eller du gjorde, funket hvertfall og du bør prøve det samme her.

Lenke til kommentar

Er på samme måte for meg. Trur de norske jentene er særere i forhold til andre jenter i tillegg til det som de andre sier at man kanskje oppfører seg anderledes.

 

Og så trur jeg nordiske menn er attraktivt for mer sørlige damer. Fetteren min bodde i Brasil en stund, og sa at hvis du var hvit mann der, så ble du ofte "sjekka opp" av damene.

Vet ikke om dette har med penger å gjøre eller om det faktisk er noe som skjer. (Med penger så mener jeg at de kan gifte seg, komme hit og få et nytt bedre liv)

Selv om jeg trur dette kun oppstår i thailand og sånne steder =/

 

 

Her hjemme er det om å gjøre å ikke være for ivrig. En dame blir fort kalt ting her hvis hun viser interesse eller er for positiv til andre mennesker. Nordmenn altså.....

 

Uff, mye generalisering. Men, dette er mitt inntrykk

Lenke til kommentar

Elevene som var der (de utenlandske) gikk alle på latterlig dyre privatskoler så penger tror jeg ikke spiller noen rolle. Tror jeg som en vanlig norsk "middelklasse"-person var en av de fattigere der.

 

Ellers er det vel kanskje litt med det dere sier. Er kanskje annerledes når man er ute og driter i alt av konsekvenser. Vanskelig å si

Lenke til kommentar

Hvordan skal jeg fortelle til en som er interessert i meg at jeg ikke liker henne? Hun har spurt om en såkalt date neste uke og jeg sa at jeg måtte tenke på det. Problemet er at hun har opplevd mye vondt i livet og jeg vil ikke såre henne. Hvordan bør jeg gå fram?

Det at du svarte at du måtte tenke på det sier vel egentlig sitt, men hvorfor ikke dra? Det er jo ikke akkurat så du lover noe ved å finne på noe med henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...