Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Humm, i de kretsene jeg er i (18-20 år, Oslo) er det overhodet ikke noe problem. Skjer langt værre ting enn det på hver eneste fest. Mulig at det er "kulturforskjeller" i alder eller noe, for jeg har ikke opplevd at noen jenter har klaget på det, edru eller ei.

 

@Sexylubb: Mye folk på festen, ikke nødvendigvis veldig mye folk akkurat der vi var

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kler dere dere på byen? Jeg pleier å gå med en lys skjorte, som passer formene perfekt, slimme jeans og dressko. Gjerne en frakk utenpå(kort altså, går ikke lenger ned enn en vanlig jakke) i de kaldere månedene. Har tenkt på blazer noen ganger, men har vel kommet frem til at det kan bli for mye, men jenter liker vel pent kledde menn.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

Hvordan kler dere dere på byen? Jeg pleier å gå med en lys skjorte, som passer formene perfekt, slimme jeans og dressko. Gjerne en frakk utenpå(kort altså, går ikke lenger ned enn en vanlig jakke) i de kaldere månedene. Har tenkt på blazer noen ganger, men har vel kommet frem til at det kan bli for mye, men jenter liker vel pent kledde menn.

 

v-neck / skjorte. Mørke jeans / dressbukser med bra fit. Noe "smykker" (armbånd / klokke). Nye fete boots som jeg fikk til jul / mørke sko som ser "slimme" ut (minimalistiske, nesten dressko men ikke dressko om du skjønner). - Er vel det nermeste jeg kommer å forklare mitt "gå ut" outfit.

Lenke til kommentar

Hvordan kler dere dere på byen? Jeg pleier å gå med en lys skjorte, som passer formene perfekt, slimme jeans og dressko. Gjerne en frakk utenpå(kort altså, går ikke lenger ned enn en vanlig jakke) i de kaldere månedene. Har tenkt på blazer noen ganger, men har vel kommet frem til at det kan bli for mye, men jenter liker vel pent kledde menn.

Personelig liker jeg å gå i dress med lilla skjorte, Ser veldig fresht ut og får mye skryt for å være kjekk mann i dress :)

 

Pensko er selvfølgelig intet unntak ;)

0105EC7AE4FFD57868C42BB5B53B.jpg

Lenke til kommentar

Vil man fremstå som player kan det være lurt å kle seg som player også.

 

Se for eksempel på Enrique Iglesias i denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=Jx2yQejrrUE

 

Også på disse bildene:

08e81087_6625.jpeg

 

tumblr_m94fpyaAcv1qcs4zto1_500.jpg

 

Er man kun ute etter ligg så mener jeg det er best å signalisere det ved å kle seg som Iglesias i den øverste videoen, ikke som de to nederste karene

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var i syden nå i jula, en uke. Dro ut alle dager utenom julaften, og drakk lite under hele turen så fikk god "trening". Har i det siste ikke brydd meg for om hva andre synes om meg, men dro den litt vel langt på denne turen. Siste dagen ble jeg kastet ut av alle plassene utenom en, bare fordi jeg ga så faen og la ann på alle jentene, ganske edru var jeg også. På en punkt fikk jeg påkledd meg en kjole, og sprang rundt ute i gata i rundt 20 minutter med den på, gikk opp til noen jenter, skremte vel alle ganske greit, men var faktisk en jente det gikk litt greit med. Var i en helt fucket form, og tenkte hele tiden at dette ikke var bra, samtidig som jeg gjorde ting jeg trodde ville være artig. Spørsmålet var hvorfor jeg ikke skulle gjøre, ikke hvorfor jeg skulle gjøre. Om ingen tok skade av det? Kjør på. Nå endte jo ikke dette så sykt bra da, men tror det var mye på grunn av at jeg rett og slett skremte jentene, og at alle trodde jeg var på alt mulig rart av drugs. På siste uteplassen (hvor jeg ikke ble kastet ut :D ) var vi tre gutter som la ann på samme jenta da plassen stengte. Det eneste han ene sa til meg, to ganger, var om jeg visste om Hells Angels, og at han var en fra Tyskland. Når vi var ute snakket jeg litt med jenta, som var fra Sverige, og hun sa at jeg skremte henne som faen, og hun var på vei hjem med en Hells Angels fyr, og en sør amerikaner som ikke akkurat så ut som om han var mammas snille gutt. Så bremser litt, tror litt av problemet kom når jeg to dager tidligere trodde jeg levde i himmelen fordi alt bare var så perfekt, som nok kan virke litt skremmende, ganske jeg bare er gal :p . Hvert fall, dagen etter dro jeg ut i Oslo, og tok det to hakk roligere. Hadde en fantastisk kveld selv om jeg dro ut i ett tiden, på uteplassen jeg var på spurte dørvakten hvor mye jeg hadde drukket. Jeg sa 30 liter sprit, også forklarte jeg at jeg ikke hadde drukket så mye men at folk trodde ofte at jeg var full. Sa så at jeg kunne ta en piruett, gjorde den ikke helt perfekt, men slapp fint inn, dørvakta bare sa at jeg skulle drikke vann. Når jeg først kom inn var det det stappfullt og høy musikk, prøvde meg på to sett før jeg kom meg til et stillere område. Møtte der en jente som var forlovet, men vi flørtet veldig og var så sykt på bølgelengde, hun var sykt artig, og når jeg skulle ta en tequila tok hun sitronen i sinn munn slik at jeg kunne ta den med min. Hun var der med kompisen til typen, så hun spurte på et tidspunkt om jeg var glad i tennene mine, forsto den ikke først men hun refererte til kompisen til typen :p . Møtte også 3 venninner som satt med to random gutter, ble vinket bortover av hun ene faktisk, kan nok ikke ta den for gitt i hvert fall :p . Kom ganske langt på "pull", problemet var at jeg ikke hadde noen soveplass, hun ene begynte å hinte til noe mer, og spurte hvor jeg hadde hotellrom, måtte bare si jeg ikke hadde noen, jaja. Var så å spiste kebab på en kebab"resturant" (hadde faktisk ingen do, ikke en gang for de som jobbet der, fundert mye på den). Åpnet der to jenter som satt ved et bord med en eller annen whack "opener". ("Føler" ikke "openerer" er noe som eksisterer, kanskje "openeren" allerede er når man "oppdager at den andre eksisterer"). Tror noen sa fail (en dude, eller en av jentene, eller bare stemninga), men det fikk meg til å rope ute FAILURE, sykt artig. Kjøpte så en brus og satt meg ved dem, sa noe slikt som "Setter meg her med bestevennene mine", og fra det punktet var bare samtalen så sykt ON. Var nok ikke mer en 5-10 minutter da de ventet på bussen, men når den kom var det som om hun ene ga meg en mulighet til å bli med henne hjem (hun hadde først dratt ut, men kom så inn igjen for å si ha det), synd jeg i hvert fall ikke prøvde på noe mer, da hadde jeg også funnet ut om jeg lever i en "desisjunell" (har prøvd i 5 minutter å komme på ordet, finner ikke noe annet som passer) verden. Utrolig artig kveld i det store og hele, og møtte en helt latterlig nice jente og venninna hennes som satt utenfor Gardemoen, når de reiste seg opp var de sånn minst 180, tror faktisk mer, mens jeg bare er 170 :p .

 

Wohooo

Lenke til kommentar

Dress er konge. Jeg liker dog å prøve utradisjonelle ting. Siste gang ble det skjorte, slips og mariusgenser over der. Se nok helt jævlig ut, og varmt ble det, men fikk god respons hos damene som ville snakke med den raringen.

Dress er aldri konge på byen, med mindre du har en unnskyldning, slik som i julen, når man gjerne drar rett på vors/byen fra juleselskaper..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kun10kr, hvorfor gidder du aldri å forsøke deg seriøst? Det virker nesten som du halvprøver litt, men aldri gidder å gå for det siste steget fordi du er redd for å bli avvist. Derfor bare klovner du rundt i stedet. Jeg så at du ikke bryr deg om hva folk synes om deg, men det alene er jo selvfølgelig ikke nok til å få seg noe. Hvis du drar ut bare for å ha det gøy så er jo det helt i orden, men da er det mer en fyllehistorie enn sjekking du skriver om slik jeg oppfatter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...