Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg så inne på KG at typen til ei av brukerne hadde hviska det inn i øret til henne når han trodde hun sov.

 

Kanskje det hadde vært en vri? Vente til dama later som hun sover og så late som du tror hun sover?

 

Anonymous poster hash: 0ee40...40a

 

 

 

Hva om hun virkelig sover når du tror at hun tror at du tror at hun sover, men du ikke vet at hun ikke vet at du tror at hun tror at du tror at hun sover, fordi hun sover?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Da fikk jeg fortalt kjæresten at jeg elsker henne. Hun sa at hun ikke kunne si det samme tilbake enda, men det tar jeg faktisk positivt! Det er flott at det ikke er en setning som hun bare slenger ut, og at hun sparer på den til hun faktisk kan mene det. Er jeg rar som synes det er greit? :wee:

 

Anonymous poster hash: 734f9...b6c

 

 

Med mindre det er et preludium til en "vi passer ikke sammen"-samtale innen kort tid, så er det nok positivt ja.

 

Tror jeg hadde hatt store problemer selv med å si til noen at jeg elsker dem uten å mene det.

 

Anonymous poster hash: 0ee40...40a

Lenke til kommentar

 

 

Med mindre det er et preludium til en "vi passer ikke sammen"-samtale innen kort tid, så er det nok positivt ja.

 

Tror jeg hadde hatt store problemer selv med å si til noen at jeg elsker dem uten å mene det.

 

Anonymous poster hash: 0ee40...40a

 

Jeg har en formening om at vi har forskjellig definisjon på "å elske". Jeg tenker at det handler om å tørre å åpne seg helt for partneren, gjøre seg sårbar. Hun som jente tenker mer på det som en ubestemmelig følelse som man får uten å kunne kontrollere det.

 

Anonymous poster hash: 734f9...b6c

Lenke til kommentar

Tipper denne tråden er litt mer riktig enn "den store sjekketråden", nettopp fordi tankene rundt det er litt mer seriøse.

 

Med min flaks har jeg nå en veldig søt fyr i kikkerten, men han er dessverre bestevenn med en fyr jeg har sendt litt tvetydige meldinger med (men aldri gjort noe med irl).

 

Vi har bare pratet sammen (i edru tilstand faktisk) til nå, men jeg merker veldig godt at han liker å prate med meg (han jagde bort en som forstyrret samtalen) :laugh: Jeg kommer ikke til å slutte å prate med han, for å si det sånn!

 

Krysser bare fingrene for at kompisene ikke slumper til å prate om meg.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig gode tegn på at en jente vil ha et forhold? Hun har holdt på sexen to dater nå etter drøy toppløs roting, noe jeg digger at hun gjør.

 

Videre holder vi hender og koser med hverandre mens vi ser film, og hun sa "kjør forsiktig" når jeg skulle hjem. Jeg antar at det er rimelig åpenbart, men jeg er såpass betatt nå at jeg ikke ser klart.



Anonymous poster hash: f0d41...21c
Lenke til kommentar

 

Hva er egentlig gode tegn på at en jente vil ha et forhold? Hun har holdt på sexen to dater nå etter drøy toppløs roting, noe jeg digger at hun gjør.

 

Videre holder vi hender og koser med hverandre mens vi ser film, og hun sa "kjør forsiktig" når jeg skulle hjem. Jeg antar at det er rimelig åpenbart, men jeg er såpass betatt nå at jeg ikke ser klart.

 

Anonymous poster hash: f0d41...21c

Hvordan kan du være i tvil? Hun er helt klart interessert i noe mer. Kos deg, og nyt følelsene du har nå. Du har mye bra i vente :D

Lenke til kommentar

Hvordan kan du være i tvil? Hun er helt klart interessert i noe mer. Kos deg, og nyt følelsene du har nå. Du har mye bra i vente :D

Jeg bare dealer veldig dårlig med denne situasjonen. Vi har det så bra når vi er sammen, men jeg blir alltid usikker når vi ikke er sammen. Har aldri vært i et forhold før, men er veldig klar for det.

 

Se der ja, anonym og greier.. ;)

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Jeg bare dealer veldig dårlig med denne situasjonen. Vi har det så bra når vi er sammen, men jeg blir alltid usikker når vi ikke er sammen. Har aldri vært i et forhold før, men er veldig klar for det.

 

Se der ja, anonym og greier.. ;)

Jeg tror at man overanalyserer litt i alle veier når man er forelsket eller lettere betatt, og det fører ikke til noe annet enn at man er usikker på hva som skjer. Igjen, det er ikke annet å gjøre enn å nyte livet nå. Enten så fører det frem eller så gjør det ikke det. Men sånn som du skriver kan jeg ikke tro annet enn at det er en jente der ute som er like forventningsfull som deg. :closedeyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...