Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått tilbake verdens beste følelse når jeg nå sitter og har en skypesamtale for 5 timen denne natten med ei venninne av ei venninne som det virker som liker meg og som er helt herlig. Det er så vanvittig koselig! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor så nervøs da? :p

Altså, om du ikke vet om p-pillene har fucket opp engang.

Fordi jeg ikke har mensen og skulle hatt det. Sånt gjør en nervøs. Aldri vært en time forsinket før, og nå var det over et døgn. Men falsk alarm var det altså allikevel.

Tusen takk |darkness, det varmer å høre. Tror jeg skal nyte nevøene mine en god stund til før jeg går inn for å få mine egne. :wee:

Skrevet

Hadde kanskje ikke vært så mye om jeg hadde vært for sen noensinne før, men det har jeg ikke. :p

Ikke en gang før jeg begynte på p-piller.

Skrevet

Hvis du tenker på å få unger, se noen episoder av Super Nanny på TVN..makan til unger fra helvete har jeg aldri sett før. Så en episode igår, der ei 9-årig jente styrte alt i huset, og når hun ikke fikk viljen sin begynte hun å hyle og skrike og banne og sparke og slå, ofte 1-2 timer helt til mora bare satt og gråt. Og foreldrene sa hver eneste dag var en sånn kamp..men hun ble visst bedre med litt riktig dressur.

Skrevet

Supernanny og Nanny 911 og lignende er stort sett foreldrene som har gjort en tabbe, og så ikke klarer å være konsekvente når de skal rette det opp igjen. "Joda, vi sa nei til at hun fikk ligge i sengen vår etter at hun hadde sovet der siden hun var nyfødt, men hun maste sånn at vi sa ja til slutt, og når vi sa nei igjen begynte hun å gråte når hun fikk lov". Ja, det er åpenbart ungene det er noe i veien med ...

Skrevet

Det er ikke riktig for noen parter at man bare nøyer seg med det man får. Jeg hadde blitt utrolig såret om jeg bare var det første og beste. Det fungerer kanskje for noen, men jeg tror at det godt forhold krever mye mer enn som så. Dessuten kan man ikke kontrollere følelsene sine. Blir man forelska, blir man forelska.

Han ville nok ikke blitt såret hvis han ble valgt fordi han var den første som gjorde seg tilgjengelig. Og et forhold behøver jo ikke å bli dårlig med tiden av den grunn. Problemet er at hun setter meg i en vanskelig posisjon.

Skrevet (endret)

Hvis du tenker på å få unger, se noen episoder av Super Nanny på TVN..makan til unger fra helvete har jeg aldri sett før. Så en episode igår, der ei 9-årig jente styrte alt i huset, og når hun ikke fikk viljen sin begynte hun å hyle og skrike og banne og sparke og slå, ofte 1-2 timer helt til mora bare satt og gråt. Og foreldrene sa hver eneste dag var en sånn kamp..men hun ble visst bedre med litt riktig dressur.

Jøsses.. Trodde ikke det fantes en slik rase som så på slike program.

Er nok neppe ikke mye reality i den "reality" serien der.... Like teit å tro at ungene dine blir sånn som å tro at du burde se ut som hun/han på fremsiden av ett eller annet moteblad.

Endret av Neppe
Skrevet

Er nok neppe ikke mye reality i den "reality" serien der.... Like teit å tro at ungene dine blir sånn som å tro at du burde se ut som hun/han på fremsiden av ett eller annet moteblad.

Hva betydde det?

Skrevet

*tekst*

Så moro da! Hold oss oppdatert :)

ikke så veldig til oppdatering egentlig, men har prata litt mer med a. skal treffes i sommer når hu er ledig sa a. masse å gjøre tydeligvis :p

hu sa også nettopp at hu skulle bli i norge et år, fordi det var en annen utdanning her som hu egentlig har brent veldig for og hu fant vel ut at det var best for hu. kjipt at hu ikke skal være i danmark å studere til neste år men. men igjen så har jeg ikke akkurat kjent hu så lenge eller mye at det ikke er verdens undergang.

hu har dog mye av de samma interessene som meg, så kanskje det blir en rafting tur eller fjellturer seinere. det hadde jo vært knall, siden få andre jeg kjenner gidder sånt :p

Skrevet

Herregud så vanskelig dette er.

Jeg føler vi er veldig gode venner og klikker utrolig godt sammen, men jeg er usikker på hvordan hun ser på oss vennskapelig sett. To intelligente mennesker som holder alt av samtaler, med unntak av ansikt-til-ansikt, veldig formelt og seriøst. Det gjør det vanskelig å lure fram noe fra henne om hvordan hun føler det. Gjør det ikke bedre at vi bor et godt stykke unna hverandre så jeg ikke kan tilfeldig treffe på henne. Når jeg i tillegg skal overanalysere hver minste ting blir det en vanskelig oppgave å komme noe sted med henne.

Når vi en sjelden gang er sammen har vi det veldig gøy, men jeg tør jo ikke ta noe første steg av frykt for avslag og mulig skade på et uvanlig godt vennskap. Jeg vil jo ikke miste henne helt, da hun er en av veldig få mennesker jeg faktisk gidder å omgås, så kresen på venner som jeg er.

Men, akkurat nå vurderer jeg å bare sende en diskré og kort melding om hvordan jeg føler det, og håpe på at hun føler det samme. Det spiser skikkelig på meg innenfra å ikke vite det. Alt av dødtid går med til tanker om henne, og det sliter meg ut.

Skrevet

Jeg gleder meg til lørdag. Skal lage mat, og har kjøpt inn filmer. Satser på bra vær også, så det går an å være litt ute.

Jeg savner han.

Skrevet

Men, akkurat nå vurderer jeg å bare sende en diskré og kort melding om hvordan jeg føler det, og håpe på at hun føler det samme. Det spiser skikkelig på meg innenfra å ikke vite det. Alt av dødtid går med til tanker om henne, og det sliter meg ut.

Ikke si det - vis det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...