Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg savner ikke å være singel i heletatt :) Synes det er slitsomt å være singel. Sikkert fordi jeg generelt set ikke har draget :lol:

du er ikke alene der på det området, jeg er egentlig den verste nooben når det kommer til å ha draget. som alle sier det er en trenings sak, og i en alder av 18 år som jeg er så er det ingen rush føler jeg heller, hvis ikke jorden går under i 2012 da selvfølgelig, haha xD

Lenke til kommentar

Kan ikke påstå at jeg i så veldig stor grad har draget, men jeg vil ikke svartmale det å være singel allikevel. Syns det var gøy, jeg. Og det er deilig å ikke måtte tenke på noen andre enn seg selv, det er ingen spesielle hensyn som må taes.

Nå savner jeg ikke singellivet og ville absolutt ikke bytta bort kjæresten min til fordel for det, men det har mer med han å gjøre og ikke hvor kjipt singeltilværelsen er. :p

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har vært singel i så mange år at jeg får noia av tanken på å ha et menneske å forholde meg til og rapportere til hele dagen plutselig. Nei nei.

 

Har vært borti småforhold med jenter jeg har møtt på konsert eller lignende, og det blir alltid sånn at man får en rapporteringsplikt om hva man gjør eller har gjort til enhver tid så hun har oversikt. I am freeeee like a biiiiiird.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hehe, jeg har vært singel i så mange år at jeg får noia av tanken på å ha et menneske å forholde meg til og rapportere til hele dagen plutselig. Nei nei.

 

Har vært borti småforhold med jenter jeg har møtt på konsert eller lignende, og det blir alltid sånn at man får en rapporteringsplikt om hva man gjør eller har gjort til enhver tid så hun har oversikt. I am freeeee like a biiiiiird.

 

Skal ikke dra analogien til ulven istedenfor, da?

 

@Quakecry: Da er du vel stygg, da? Det du vil høre av oss?

Endret av cvłñ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...