Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Ja, dette med at folk skriver at de saner kjæresten sin trykker meg egentlig litt ned. Jeg har ikke kjæreste, og den (eventuelle) kjæresten er nå for tiden laaaangt unna. THAT SUX! :thumbdown:

Men bare vent, når du selv får kjæreste en gang skal du jo ikke se bort i fra at det føles herlig å "skryte" litt f.eks. her i tråden. :whistle:

 

Edit:

Jeg har for ordens skyld ikke kjæreste heller, så.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

I og med at alle her inne skriver hvor mye de savner kjærestene sine, kan jeg skrive hvor fuckings sur jeg er på dama som forlot meg med strofen " det er ikke deg, det er meg" sant stikkordene " sommer, miste følelser, ikke klar for forhold, rart å holde seriøst på" før jeg nå, fire dager etter at jeg snakket en time og pratet og avsluttet det, ser at hun er sammen med en annen gutt og de er i et forhold.

 

Finnes det ikke et ordentlig mennesker der ute?

Wow. Har ofte følt det litt sånn, at hver gang det blir slutt mellom meg og ei finner hu seg alltid en ny kjæreste i kort tid etterpå. Og det gjør jo ikke annet enn at jeg føler meg som en "mellomstasjon", et oppvekker som får jenta til å forstå hvem hun egentlig er ute etter, nemlig et menneske som er helt annerledes fra meg.

 

Nå har det for min del riktignok aldri vært så ekstremt som i ditt tilfelle, men allikevel.

 

Det som irriterer meg mest var det at hun satt få centeter unna meg og så meg rett i øynene og snakket om at hun ville avslutte det nå for å unngå å såre meg ved et mer seriøst forhold. I tillegg sa hun blant annet at hun ikke var klar for et forhold, eller at det var en annen gutt inne i bildet og at det var derfor hun ville gå tilbake til et vennestadiet. Det verste var kanskje måten hun vinklet det slik at det nesten skulle være min feil " jeg vil det beste for deg" talen.

 

Når jeg sitter og sier at jeg vil gjøre hva som helst for å være mest mulig med henne i sommer, og at jeg vil gjøre alt for å beholde henne, for å så få tilbake at " jeg vil det beste for deg, og derfor forlater jeg deg".. Herregud.

 

Det skal nevnes at hun i lang tid snakket om at hun aldri kunne tenke seg å være sammen med en eldre gutt, som drikker, røyker eller snuser. Morsomt at det akkurat er en slik en hun er sammen med nå.

 

Selvsagt bruker jeg ikke tid på å snakke dritt om henne, men jeg føler hun forlanger litt mye ved å forvente at jeg skal være en venn mot henne samme kveld som hun har forlatt meg. Hvordan i all verden skal jeg klare å forholde meg til henne som en venn med en gang?

 

Hun beskylder meg nå for å snakke dritt om henne (som forresten er fra en annen bydel), men når hun skriver en masse veggmeldinger med denne nye gutten med ordene " elsker deg, gutten min, du betyr alt, kjempeglad i deg" samtidig som hun har mange av mine nærmeste venner som facebookvenner legger de merke til dette. Jeg tror at henne ved å skrive på facebook til denne nye gutten, gjør meg sjalu, men det hun egentlig gjør, og ikke tenker over er at hun skaper et veldig dårlig inntrykk av seg selv ved å hoppe videre til en ny gutt og viser det offentlig.

 

 

Ah, deilig å få det ut!

Lenke til kommentar

For meg virker det ganske opplagt at hun ikke er noe tap. Hvis du ikke vet det ennå, vil det snart gå opp for deg.

 

Jeg har helt klart kommet over henne og tenker ikke lenger på noe av det som engang var mellom oss. Jeg vet at jeg kan få bedre og at jeg fortjener bedre!

 

En ting er jeg sikker på, man er nødt til å være singel om sommeren i Norge :)

Lenke til kommentar

For meg virker det ganske opplagt at hun ikke er noe tap. Hvis du ikke vet det ennå, vil det snart gå opp for deg.

 

Jeg har helt klart kommet over henne og tenker ikke lenger på noe av det som engang var mellom oss. Jeg vet at jeg kan få bedre og at jeg fortjener bedre!

En ting er jeg sikker på, man er nødt til å være singel om sommeren i Norge :)

*Klump i halsen* What, wait, why?

Lenke til kommentar

For meg virker det ganske opplagt at hun ikke er noe tap. Hvis du ikke vet det ennå, vil det snart gå opp for deg.

 

Jeg har helt klart kommet over henne og tenker ikke lenger på noe av det som engang var mellom oss. Jeg vet at jeg kan få bedre og at jeg fortjener bedre!

En ting er jeg sikker på, man er nødt til å være singel om sommeren i Norge :)

*Klump i halsen* What, wait, why?

 

Når man er en tenåring, nærmere bestemt en 15 åring full av hormoner og snasne fjortisjenter på ethvert gatehjørne er det fritt fram for en sommerflørt!

Det er da man skal leve livet og finne flørten i Norge eller utlandet!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

*lang snip*

Herre, det virker jo i utgangspunktet nesten for latterlig til å være sant.

Men allikevel, det finnes jo spesielle mennesker over alt.

 

Hvordan i all verden skal jeg klare å forholde meg til henne som en venn med en gang?

Enkelt! Bare ikke forhold deg til henne. Fjern henne som venn på Facebook, kutt kontakten, ikke ta telefonen om hun ringer, svar sjelden på meldinger osv. Du har jo ingenting å tape om hun bare gir deg en dårlig følelse?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN

Jeg har et lite problem som jeg trenger hjelp til av dere kjærlighets eksperter her inne ,

Jeg er 16 og har over en lengre periode likt en jente og jeg har fått høre av venner av henne at hun liker meg også , jeg har fortalt henne hvordan jeg føler meg men hun sier hun ikke liker meg , men jeg ser alle tegnene de ekstra lange blikkene fikse håret hele tiden , le av ting jeg sier som ikke er løye, noen tips til hva jeg kan gjøra for og få henne til å innrømme at hun liker meg :)

ps : er en veldig sky jente :)

Endret av Slettet-ZQr2eN
Lenke til kommentar

Hvorfor må du få henne til å innrømme at hun liker deg? Er bare å prøve å kysse henne når dere er på tomannshånd, feiler det vet du at hun ikke liker deg. Om det fungerer, så ja. Da er du godt på vei. Du må ikke ha en jente til å fortelle at hun liker deg før du gjør et "move"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...