Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Om noen av dine tidligere kjærester gjorde noe som brøyt med dine grenser i et forhold, er/var de ikke verdt det. Det var ikke meant to be. Aksepter det og gå videre, ikke "straff" din neste kjæreste for noe din forrige kjæreste gjorde. Det gjør det hele bare til en lang, ekkel sirkel.

Nå vet jeg ikke hvor gammel han/de er men personlig ville jeg sannsynligvis ikke hadde latt dama mi dra på en slik tur, men anser ikke sannsynligheten som særlig stor på at hun ville reist på en slik tur heller uten meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om noen av dine tidligere kjærester gjorde noe som brøyt med dine grenser i et forhold, er/var de ikke verdt det. Det var ikke meant to be. Aksepter det og gå videre, ikke "straff" din neste kjæreste for noe din forrige kjæreste gjorde. Det gjør det hele bare til en lang, ekkel sirkel.

Nå vet jeg ikke hvor gammel han/de er men personlig ville jeg sannsynligvis ikke hadde latt dama mi dra på en slik tur, men anser ikke sannsynligheten som særlig stor på at hun ville reist på en slik tur heller uten meg.

Fatter ikke hvorfor du ikke hadde turt det? det handler om å stole på hverandre, vil tro at det det er halve greia med å være et par.

Lenke til kommentar

3uker på jentetur??

Narr meg ikke til å le. Men er sikker på at hun ikke har noe ønske om å gjøre noe slikt.

Virker ikke akkurat som om du har et spesielt bra inntrykk av dama di, eller kanskje mennesker generelt, om du tror hu kommer til å være utro bare fordi hun drar på tur uten deg.

 

Jeg hadde aldri latt kjæresten min bestemme over meg på den måten, og jeg har i hvert fall ikke noe behov eller lyst til å sette slike restriksjoner for han.

Han kan for all del komme med ytringer om hva han syns om eventuelle planer, men om han hadde prøvd å nekte meg noe hadde det blitt jævlig dårlig stemning.

Lenke til kommentar

...

Nå vet jeg ikke hvor gammel han/de er men personlig ville jeg sannsynligvis ikke hadde latt dama mi dra på en slik tur...

Begge er 18. Kjæresten min skal heller ikke trenge "tillatelse" av meg for å gjøre noe hun har lyst til...

 

Kjørte forøvrig 8 timer bil i går for å få sagt hadet før hun dro. :)

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Mennesker generelt kanskje, jeg stoler på dama. Men jeg ville ikke likt om hun hadde reist bort, som sagt så er det så mange farer, kan gi ett eksempel. I Malta så hadde jeg og dama vært i butikken og var på vei hjem, jeg pleier å gå litt fort, så det må ha vært noen som trodde at hun gikk alene mens jeg var kanskje 15m foran henne, en bil stopper opp foran henne og prøver å sjekke opp henne, hun sier jo nei så klart, flere ganger mens jeg var på jobb (jobbet i malta en periode), og hun var på besøk, så dro hun ofte ned til sentrum alene og ofte var det karer som prøvde å sjekke henne opp. Selvfølgelig liker jeg ikke det.

 

Det jeg sier er at farer lurer overalt, og spesielt om man er høy og lys i håret og ser bra ut, så blir man sjekket opp mye. Er man full og om vedkommende som prøver seg på henne er kjekk og flink nok til å sjekke opp damer så skal det ikke mye til før man sier ja. (Ikke at jeg har opplevd det)

Lenke til kommentar

Om dama di blir sjekka opp såpass mye, men alltid klarer å holde seg på matta, burde jo det bare gi deg enda mer grunn til å stole på henne. Jeg har ofte hørt "Det er ikke det at jeg ikke stoler på deg, jeg stoler bare ikke på alle andre", og jeg mener det er fullstendig bullshit. Peker jo bare til at man ikke stoler på at kjæresten klarer å tenke selv. Nedverdigende, er det.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner det når man er på steder der folk går rundt og "rapper" jenter. Men da er det snakk om voldtekt.. Men hvis man ikke kan stole på at kjæresten kan si nei, bør man ikke være sammen synes nå jeg (og, ja, jeg vet en del om dette, siden jeg ikke kunne stole på eksen. Burde jo egentlig skjønt det lenge før han fant seg en annen..)

Lenke til kommentar

Blåbær: Notorisk sjalusi kan kvele den andre parten i forholdet. Kanskje sjalusien gjør at den andre parten til slutt er utro fordi du uansett går rundt og tror det verste.

 

Jeg er forøvrig eig i at tre uker på venninnetur er litt i overkant lenge. Jeg hadde aldri "godtatt" at mannen min reiste på ferie alene i 3 uker. Hvorfor skulle han ønske å gjøre det? En uke kan jeg forstå, men tre? Det er jo ikke mer sommerferie igjen etterpå da. Synes det er hyggelig om han faktisk har lyst til å tilbringe litt tid sammen med meg også.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...