Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest håpløs forelska

Hver morgen når jeg står opp, er det deg jeg tenker på. Det vakre ansiktet ditt, og det lange, fine blonde håret som ligger perfekt over skuldrene dine. Den lille søte nesen din, og de sjarmerende smilhullene du får i skinnene når du smiler til meg.

Måten du får meg til å elske livet på er en rus jeg ikke vil være foruten. Pusten din

er som medisin til en syk mann, og din latter som tusen klemmer. Når jeg jobber, er du alt jeg tenker på.

Jeg klarer nesten ikke vente til jeg treffer deg igjen. Snakker med deg. Er med deg. Hver gang en melding tikker inn på mobilen, ber jeg til gud om at den skal være fra deg. Og vite at et så bra menneske tenker på deg er noe enormt som ikke kan beskrives.

Om kveldene før jeg legger meg, er du alltid det siste jeg tenker på. Jeg håper at natten

skal bringe gode drømmer om det mest spesiellet mennesket gud har skapt.

 

Jeg skulle bare ønske jeg kunne sagt det rett til deg..

Lenke til kommentar

Vet det hører kanskje ikke helt inni tråden, men jeg er syk redd for at exen er gravid.

 

Noen av dere har kanskje følgt med på historien min, men det ble slutt 12 dager siden, og sist vi hadde sex var 15 dager siden. Jeg hoppet av mitt i svingen ved andre økt, men alikevel kan jo sjangsen være der. Idiotisk av meg gjort jeg vet. Det kommer nok ikke til å skje igjen.

 

Hun sa hun fikk mensen samme dagen vi slo opp, altså 12 dager siden. Hun hadde den 14 dager før, men angrepillen hun tok uken før føkket vel litt med det.

 

Det siste 10 dager gikk det litt bedre, men så for 2 dager siden ble jeg helt rar, og klarer ikke å tenke på noe annet. Jeg vil helst unngå å ha kontakt med hun, da jeg vet at jeg kommer til å slite med det. Hun sa hun ville ta abort i det tilfelle hun blir gravid, men jeg stoler ikke helt på det. Mangen som sier at de skal ta deet, men når det har først skjedd så tør de ikke. Hun vet at jeg er livredd for å få unge, og det er ikke slik hun vil ha unge heller.

 

Men hva syns dere, overreagerer jeg bare, eller er det sjangs at hun er gravid selv om hun fikk mensen etter 3 dager, og selv om jeg ikke kom inn i henne?

 

En 21 år gammel gutt skulle vite bedre... hva f**n tenkte jeg da jeg sa at vi kan ditche dongen? :no:

Lenke til kommentar

At kondomer suger, tipper jeg. For det gjør de.

 

Be kjærringa ta en graviditetstest. Jeg er også kronisk bekymra for sånt, men det har heldigvis ikke ligget noe i det hittil.

Ja det suger noe kraftig de. for å si det sån jeg kan jo be henne om å ta en test, men det er null sjangs at det hun sier er sant. Hun er i Trondheim og jeg i Bergen. Så hun kan jo lyge og si nei. Men på den andre siden tror jeg at hun hadde tatt kontakt med meg hadde hun vært gravid. Hun vil jo være venn med meg. Det er jo meg som sier at vi ikke bør ha noe mer å gjøre med hverandre. Vi har snakket om det tema mye.

 

Jeg fikk noe oppmuntrende ord fra bestevennina min, som ikke gå på noe prevensjon og la typen bare hoppe av i svingen, og det går greit så langt i over 1 år, men desverre er kvinner ikke lik på det teamaet. Broren min fikk uønsket unge, og kjerringen hannes ta han for alt han er verdt, og han får aldri se den heller. Moren min hadde lust å ørefike meg da jeg fortalte det henne...

Lenke til kommentar

Hvis det er samme armbånd som vi dreiv med da jeg var 13-14-15-ish, er det sånne hvor man tar ut den blå plastikkringen inni bruskorken, huller den ut og tøyer ringen helt til du får den rundt armen.

 

Jeg husker jeg lo så godt av den moten. Så gikk jeg på dataparty og samlet bruskorker som jeg lagde armbånd av og solgte til de dumme fjortissene.

Lenke til kommentar
Gjest xylocaine

Hei, Litt usikker på åssen jeg skal begynne på denne, har veldig lite erfaring med seriøse innlegg på forum, så håper ikke det høres helt på tryne ut.

 

Da kan jeg vel egentlig bare å begynne med at jeg er Var ikke før, men har blitt) ekstremt sjenert, er vel derfor jeg er i denne situasjonen.

Nå har jeg ikke hatt et ordentlig forhold på snart 6 år (er 25), å det bruddet tok jeg veldig hardt, vi hadde også akkurat fått et barn sammen. Så etter det kan man trygt si at jeg sluttet helt å stole på jenter, å jeg begynte jo selvfølgelig et veldig heftig rusbruk som bestod av alt jeg kom over.

Å etter det har jeg bare hatt one night stands eller "knullekompiser", aldri utviklet noe spesielle følelser for noen av de utenom en, som selvfølgelig ikke godtok at jeg hadde et barn, hun ville ikke bli noe "stemor", noe jeg aldri ville forlanget av noen!

Å etter det ble det en lang pause fra damer igjen, å jeg begynte å ruse meg igjen og drikke veldig ofte å mye, så møtte jeg ei jente på fest for ikke så altfor lenge siden, vi kom kjempebra overens, å vi har hatt litt kontakt på telefon og sånn, men problemet er nå det at hun syntes ikke noe om at jeg drikker meg så veldig full hele tiden, å ikke bare møte hu når jeg er full, det er jo greit nok det, å noe jeg kommer til og klare helt fint for hennes skyld!

Men så er det også et problem til, det er somsagt at jeg er ekstremt sjenert nå ( i edru tilstand), å hun er også ganske sjenert, men jeg veit hun liker meg, å jeg føler meg klar til å kansje prøve på et forhold igjen, men veit ikke hva jeg skal gjøre!

 

Er det noen som har bra tips eller råd? Setter pris på alt, takk!

 

(Håper ikke det ble altfor mye surr her, men var bare så deilig å få ut dette når jeg først begynte å skrive)

Lenke til kommentar

er det noe som gir noia så er det å hoppe av i svingen.

Er man god, altså "perfekt bruk av metode", er det 96% safe, mens kondom er 98%:

 

For 100 kvinner i et år:

Ingen beskyttelse = 85 graviditeter pr år

Sæddrepende middel. Vanlig bruk = 29 Perfekt bruk = 18

Hoppe av i svingen: Normal bruk = 27 Perfekt bruk = 4

Periodisk avhold: Normal bruk = 25

Kalender: Perfekt bruk = 9

Ovulasjon metodh: Perfekt bruk = 3

Sympto termal: Perfekt bruk = 2

Post-ovulasjon: Perfekt bruk = 1

Kondom: Normal bruk = 15 Perfekt bruk = 2

P-pille, p-plaster, p-ring og minipille: Normal bruk = 8 Perfekt bruk = 0.3

Depo-provera (p-sprøyte): Normal bruk = 3 Perfekt bruk = 0.3

Kvinnelig sterilisering: Normal bruk = 0.5 Perfekt bruk = 0.05

Mannlig sterilisering: Normal bruk = 0.15 Perfekt bruk = 0.10

 

http://www.who.int/r...ons/mec/mec.pdf

 

 

 

 

Hei, Litt usikker på åssen jeg skal begynne på denne, har veldig lite erfaring med seriøse innlegg på forum, så håper ikke det høres helt på tryne ut.

 

Da kan jeg vel egentlig bare å begynne med at jeg er Var ikke før, men har blitt) ekstremt sjenert, er vel derfor jeg er i denne situasjonen.

Nå har jeg ikke hatt et ordentlig forhold på snart 6 år (er 25), å det bruddet tok jeg veldig hardt, vi hadde også akkurat fått et barn sammen. Så etter det kan man trygt si at jeg sluttet helt å stole på jenter, å jeg begynte jo selvfølgelig et veldig heftig rusbruk som bestod av alt jeg kom over.

Å etter det har jeg bare hatt one night stands eller "knullekompiser", aldri utviklet noe spesielle følelser for noen av de utenom en, som selvfølgelig ikke godtok at jeg hadde et barn, hun ville ikke bli noe "stemor", noe jeg aldri ville forlanget av noen!

Å etter det ble det en lang pause fra damer igjen, å jeg begynte å ruse meg igjen og drikke veldig ofte å mye, så møtte jeg ei jente på fest for ikke så altfor lenge siden, vi kom kjempebra overens, å vi har hatt litt kontakt på telefon og sånn, men problemet er nå det at hun syntes ikke noe om at jeg drikker meg så veldig full hele tiden, å ikke bare møte hu når jeg er full, det er jo greit nok det, å noe jeg kommer til og klare helt fint for hennes skyld!

Men så er det også et problem til, det er somsagt at jeg er ekstremt sjenert nå ( i edru tilstand), å hun er også ganske sjenert, men jeg veit hun liker meg, å jeg føler meg klar til å kansje prøve på et forhold igjen, men veit ikke hva jeg skal gjøre!

 

Er det noen som har bra tips eller råd? Setter pris på alt, takk!

 

(Håper ikke det ble altfor mye surr her, men var bare så deilig å få ut dette når jeg først begynte å skrive)

Du får gøtse litt. Mann deg opp, grow a pair, osv. Du er en voksen mann, du takler fint å treffe ei jente i edru tilstand! Og vet dere at dere liker hverandre, så går mye av seg selv. Om det er med lyset av og en film på, og starter med forsiktig holding av hånd er ikke så farlig, bare kom i gang!

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...