Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp gjennoppdaget en av de største fordelene med min kjære. Han er ikke redd for å ta de store, skumle, ekle og forferdelige edderkoppene som følger med en kjellerleilighet. Jeg elsker ham litt ekstra for hver edderkopp han kaster ut. <3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg pleier som oftest å ta de før han rekker å reagere. Når jeg tenker meg om så er det nesten alltid meg som oppdager de, de er nok ute etter meg. :hmm:

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om så er det nesten alltid meg som oppdager de, de er nok ute etter meg. :hmm:
Du skulle bare visst hvor mange jeg egentlig oppdager. Jeg har bare funnet ut at det er like greit å kverke dem stille og rolig uten noe oppstyr så du slipper å få noia.
Lenke til kommentar

Sliter litt med at dama tar seg nær av ting jeg sier, som jeg overhodet ikke kan skjønne er mulig å oppfatte som noe negativt.

Når jeg så spør om hva som var galt med det jeg sa, så får jeg stort sett til svar at jeg bare skal glemme det, og at det burde jeg vite selv.

Og her dukker problemet opp... Glemmer jeg det, så er det feil. Fortsetter jeg å spørre, så er det feil.

 

What to do?

 

 

Oh, vi har et avstandsforhold btw, i tilfelle noen lurte.

Lenke til kommentar

Sliter litt med at dama tar seg nær av ting jeg sier, som jeg overhodet ikke kan skjønne er mulig å oppfatte som noe negativt.

Når jeg så spør om hva som var galt med det jeg sa, så får jeg stort sett til svar at jeg bare skal glemme det, og at det burde jeg vite selv.

Og her dukker problemet opp... Glemmer jeg det, så er det feil. Fortsetter jeg å spørre, så er det feil.

 

What to do?

 

 

Oh, vi har et avstandsforhold btw, i tilfelle noen lurte.

To eksempler på hva du har sagt vil nok være meget behjelpelig her, for å kunne svare deg.

Lenke til kommentar

Drit i det, og fortell henne at du gjør det. Livet er for kort til å lure på hva folk er lei seg/sure/fornærmet for hvis de ikke gidder å fortelle det selv. Hvis hun oppfører seg som om hun er kommet over tre års-trassen og faktisk snakker om det derimot, skal du selvfølgelig bry deg. Merk at grunnen ti at hun ikke vil si det, er at hun antakeligvis vet at den er idiotisk, og ikke vil virke dum. Så sjansene for å gjette seg frem til hva det er er liten.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i det NgZ sier. Det å ta seg nær av de aller minste filleting er noe som de aller fleste jenter (deriblant meg selv) sliter med, og det er jo selvfølgelig helt tåpelig. Det beste jeg kan foreslå er at du sier til henne det du skreiv i forumet her og får henne til å innse hvor håpløs situasjonen er, selv om hun sikkert allerede er klar over det.

 

Årsaken til at hun oppfører seg sånn som hun gjør, vil jeg påstå er p.g.a. manglende selvtillit, som igjen kan bety at hun innerst inne betviler at du liker henne akkurat som hun er. Hvis det er sånn, så vil hun jo stadig vekk prøve å finne bevis for mistankene hennes, klore seg fast til enhver tvetydighet og anklage deg for dem. Men innerst inne veit hun jo at disse anklagelsene ikke holder vann i det hele tatt, og nekter da derfor å fortelle deg om dem.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal noe så viktig i menneskelig fremgang som kjærlighet være så iherdig vanskelig? Jeg er utrolig forelsket i ei jeg ser nærmest daglig, og vi er nokså gode venner, men jeg tør ikke se om hun føler likedan av frykt for å miste henne som den herlige vennen hun er.

 

 

Jeg har aldri hatt problemet selv så jeg ser det jo bare fra én side, men hvorfor er det er problem for folk å holde et vennskap med noen de vet er interessert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...