Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg har også noia for å bli gravid. Mest fordi jeg ikke liker barn, og ikke har lyst til å gjennomgå en abort. Kjæresten min derimot, er veldig klar for barn. Tullemann.

 

Jeg har også det. Ikke fordi jeg ikke liker barn. Jeg elsker barn. Men det hadde bare passet så ekstremt dårlig nå. Typisk jeg hadde blitt gravid når jeg har mer enn nok med meg selv. :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, jeg føler at hun jeg er sammen med, at vi ikke passer sammen. Er det da best å bare si sannheten?

 

Nei, aldri si sannheten. Fortsett med å være sammen med henne, gift deg med henne og få barn sammen med henne.

 

Og blir det for ille kan du finne deg noen å ha på si, og være borte i helgene. Da er du "på jobb" eller "på guttetur".

 

Om hun sier noe på det kan du bare fortelle henne at hun burde være glad du ikke dumpa henne.

 

Eventuelt kan dere være i en bølgedal, og det kan raskt gå seg til, eller du må snakke med henne om du tror det er noe dere kan rette opp.

Lenke til kommentar

Eventuelt kan dere være i en bølgedal, og det kan raskt gå seg til, eller du må snakke med henne om du tror det er noe dere kan rette opp.

De har vært sammen i fem dager.

 

Ok, stryk bølgedalen. Men hvis man har vært sammen i fem dager, er det ikke like stress å gjøre det slutt.

 

Selv om det kan virke fjortis å være sammen i fem dager, er det bedre enn å lure den man er sammen med, og seg selv.

Lenke til kommentar

Uff, jeg føler at hun jeg er sammen med, at vi ikke passer sammen. Er det da best å bare si sannheten?

 

Altså, om dere har kun vært sammen i fem dager, så ville jeg gitt det litt mer tid. Kan jo være du har for høye forventninger også?

 

Har ikke kjent den følelsen på 15 år, jeg. Og det passer meg faktisk utmerket. Følelser er noe søl og herk.

 

Joda, det er noe dritt når det går ad dundas, men det er fantastisk når det går veien. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...