Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her i gården er det ikke noe å skryte av, vi "krangler" om hvorvidt jeg kan få lov å droppe døra fra vaskerommet og ut i nyhuset for å få mer plass til vaskemaskin, tørketrommel og benk til å brette klær på, og hva som er penest og mest praktisk av åpen trapp , eller lukket trapp med bod under som jeg kan ha f.eks varmtvannstanken slik at jeg får enda bedre plass plass i vaskerommet som er bittelitt for lite og upraktisk slik det er tegnet opp på hustegningen.

 

Jeg har vunnet kampen om å fjerne døra på vaskerommet, og muligens å flytte en vegg 60 cm, men jeg kjenner jeg må ty til hardere lut for å få bodplass under trappa :ermm:

 

Ikke har jeg disse hissige hormonene mange gravide er i besittelse av heller, så jeg har ikke så mye å "slå i bordet med" :!:

 

Tror løsningen blir å fri til snekkeren :dribble:

Endret av Sookie
Lenke til kommentar
Ikke har jeg disse hissige hormonene mange gravide er i besittelse av heller, så jeg har ikke så mye å "slå i bordet med" :!:
Hah, kom og gjenta det der når livmoren tar pusten fra deg, og du har passert det stadiet der man står og gløder med stor mage, og kommet til det stadiet der man føler seg som en middels stor boligblokk (og det bare fordi uttrykket "stor boligblokk" må spares, siden du vet du snart blir enda større), og du generelt sett er drittlei av å ha knøttet inni magen, og bare vil ha det ut, ut, ut og vekk fra de alt for ømme ribbeina. Dersom du er uten de hissige hormonene da (og ikke har erstattet dem med tårer så store som hus som kommer litt sånn tilfeldig), så lover jeg med hånden på hjertet at jeg åpent og ærlig skal innrømme at du er ett imponerende stykke kvinnfolk.

 

Dessuten, sinte hormoner i forbindelse med PMS, mensen og graviditet er ikke noe mannfolk generelt har bedre greie på enn å skygge unna, så holder lenge å si at man har dem. Min hoppet i alle fall forskremt hver gang jeg glefset "Jeg har PMS", og vartet meg opp etter alle kunstens regler. Etter 8mnd med hormoner som svinger humøret har han derimot funnet ut at jeg er for stor og for lite smidig og absolutt for treg til å påføre ham noe særlig skade. Synd, men sant. Men han er en søtnos likevel, da.

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Dessuten, sinte hormoner i forbindelse med PMS, mensen og graviditet er ikke noe mannfolk generelt har bedre greie på enn å skygge unna, så holder lenge å si at man har dem. Min hoppet i alle fall forskremt hver gang jeg glefset "Jeg har PMS", og vartet meg opp etter alle kunstens regler. Etter 8mnd med hormoner som svinger humøret har han derimot funnet ut at jeg er for stor og for lite smidig og absolutt for treg til å påføre ham noe særlig skade. Synd, men sant.
I mitt hode er det det at du ikke kan påføre ham "noe særlig skade" du synes er synd, når jeg leser den setningen der. :p
Lenke til kommentar
I mitt hode er det det at du ikke kan påføre ham "noe særlig skade" du synes er synd, når jeg leser den setningen der. :p

Tja, når han slår av all evne til å bruke hodet og står og hjelper en gråtkvalt meg som står foran speilet og prøver å finne synonymer til hvor stor og uformelig jeg er blitt, så kan det stemme. "Planet da? Det er jo større enn selv en stor boligblokk!" (Til hans forsvar kommer det ganske mange søte kommentarer også når han slår av hodet. :p)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hva skal man med blomster?

Jeg synes det er litt fint å få når det på en måte er noe bak. Feks å få en enkel rose med et kort hvor det står noe fint og personlig (ja, vet det er klisje).

Lenke til kommentar

Blomster er fint å kjøpe seg når man skal pynte litt ekstra :)

 

Samboeren min er borte denne uken, så mens han er borte pynter jeg litt for han , og håper han blir glad

 

pappa hjelper meg med å legge parkett og male gangen, jeg har kjøpt liftgardiner til kjøkkenet (endelig fant jeg fine liftgardiner i 140 cm bredde!!) og jeg har kjøpt nytt sengesett <3

 

Han fortjener det fordi han er så flink med å planlegge husbyggingen og står for all planleggingen :)

Lenke til kommentar

Mange her heldige som kan være med kjæresten sin hver dag! Unner dere det, ekstremt mye.

For min del, er vi begge i militæret og jeg savner henne fryktelig mye! Permen har nå blitt planlagt slik at vi har perm samtidig. Bare 3 uker igjen nå <3

 

Dimmer heldigvis litt før jul, så det er ikke SÅ lenge til. Så da reiser vi til utlandet for å studere i 3,5 mnd.. Skal bli herlig!

Endret av _Bajazzo_
Lenke til kommentar

Ja, men sånn er livet som lærling på sjøen. Har valget mellom å være mellom 2 uker av/på til 4 måneder av/på. Velger såklart 2 eller 4 uker av/på. :p De som vil jobbe 4 måneder i strekk kan ikke ha noe liv.

 

Men tror faktisk at det kan styrke forholdet litt ja. Merker bare det etter at dama flytta noen mil vekk og jeg kun kan være max en time eller to med henne om dagen (i motsetning til før da var vi sammen nærmest 24/7) at det er så mye bedre når vi først kan være lenge sammen, og at forholdet generelt sett er bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...