Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, forumkjæreste og avstandsforhold er bare dritten. Man trenger fysisk kontakt med kjæresten sin, det holder ikke med 5-timers MSN-samtaler og koseprat og fantasering om alt man skal gjøre med hverandre. Det må være fysisk ellers blir man bare gal av det, og føler man bare blir holdt igjen.

 

Spesiellt hvis dere ikke har møtt hverandre enda. Da er det hele bare et luftslott som venter på å bli punktert når følelser kommer til overflaten og jenta/gutten blir forbanna eller sjalu.

Er grenser for hvor mange mnd man orker å være "fanget" til MSN og internett, fordi den andre parten blir sur hvis man ikke sender 10-sider lang mail hver dag, eller ikke gidder å dra til kompiser fordi den andre delen venter på at man skal komme online hjemme. Holdt på sånn i flere år før jeg innså at det ikke var noen "kjærlighet" for meg. Bare et luftslott.

 

Holdt på å være hjemme alene julaften ett år fordi jeg visste hu i Brasil var hjemme og jeg ikke ville "forlate" henne. Var sur i 2 dager fordi foreldrene mine dro meg med til bestemor.

Sånn vil jeg ikke ha det mere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Nei, forumkjæreste og avstandsforhold er bare dritten. Man trenger fysisk kontakt med kjæresten sin, det holder ikke med 5-timers MSN-samtaler og koseprat og fantasering om alt man skal gjøre med hverandre. Det må være fysisk ellers blir man bare gal av det, og føler man bare blir holdt igjen.

 

Spesiellt hvis dere ikke har møtt hverandre enda. Da er det hele bare et luftslott som venter på å bli punktert når følelser kommer til overflaten og jenta/gutten blir forbanna eller sjalu.

Er grenser for hvor mange mnd man orker å være "fanget" til MSN og internett, fordi den andre parten blir sur hvis man ikke sender 10-sider lang mail hver dag, eller ikke gidder å dra til kompiser fordi den andre delen venter på at man skal komme online hjemme. Holdt på sånn i flere år før jeg innså at det ikke var noen "kjærlighet" for meg. Bare et luftslott.

 

Ja!

Planen var jo at vi skulle møtes, men men :p

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...