Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde vel helst sett at han kanskje ønsket å ha med seg sin kjære skal jeg være ærlig , men det kan jeg bare glemme:)

 

Og 2. juledag er vel ikke så mye verre enn andre vanlige lørdager og fredager og påske osv.osv.

 

Og stålånden han får etter en kveld med Akkevitt (skrevet totalt feil , I know) , whiskey, cognac, ØL OG VIN .... ubeskrivelig. For ikke å nevne at han er for full til å frivillig pusse tenner før han legger seg ved siden av meg som gjerne har sovet i 2,5 timer og er både trøtt og SUR etter å ha blitt vekket av en glad og full mann som vil leke og kose med hundene mine.

 

 

Jeg er sammen med verdens snilleste gutt, men om jeg skal klage på noe så er det dette med at han absolutt skal ut ... guttekveld med kompisene og øl og fotball på tv kunne jeg tålt, men skamfylla med bytur og hele pakka ... den er jeg ikke helt fornøyd med.

 

Men jeg har da vært borti verre :) Han kunne vært spillegal , lystløgner eller voldelig. DET hadde vært mye verre enn at han i en alder av 26 og med fast dame i snart 2 år fremdeles synes det er YIPPI å stå i kø i 30 min for å komme inn på ett utested og stå i 30 min til i kø for å få kjøpt en drink til 85 kroner...........................

 

Hilsen Linn som er ensom på 2.juledag og ikke bitter i det heletatt. (For slikt er vel ikke lov i tråden hvor man teller ned på minuttet hvor lenge det er til man ser sin kjære igjen) :)

Lenke til kommentar

Jeg får da håpe det.. Det har blitt mye bedre siste året. Står jo ekstra på i sommerferie og juleferie siden venner fra andre plasser er hjemme. Han blir mast på av single kompiser hver eneste fredag og lørdag, og helt siden ferien startet nå den 19. desember.. Kanskje det bedrer seg når hans single kompiser slår seg til ro en gang?

 

Jeg har lyst å være med , men blir heller sittende hjemme alene. Ofte våkner jeg midt på natta i forferdelse og lurer på hva klokka er og hvorfor han ikke er hjemme. Ser for meg at han har sovna i ei grøft eller kommet i slagsmål. Merk : Jeg er IKKE bekymret for at han skal være utro eller noe slikt, men jeg synes det er skummelt at han er full og kanskje ikke kan ta vare på seg selv...

Lenke til kommentar
Hilsen Linn som er ensom på 2.juledag og ikke bitter i det heletatt. (For slikt er vel ikke lov i tråden hvor man teller ned på minuttet hvor lenge det er til man ser sin kjære igjen) :)
Om man mister en hver ting her i livet er det en ting man alltid har igjen. Retten til å klage. Den har man alltid. Klart du skal få lov til å ytre din nød her. ;)
Lenke til kommentar

Dersom jeg var glad i å drikke meg full, og hadde venner som ikke hadde flytta fra byen og likte å gå på byen og rølpe så hadde det jo ikke vært noe problem.

 

Nå er det slik at jeg ikke liker å drikke, og ikke trives på byen, og ikke har ei eneste venninne som bor i byen... derfor er det litt kjipt.

 

Det suger jo for han også.. at han ikke kan dra på byen 2. juledag uten å se dama si gråte. Han fortjener jo å ha det artig han og.

 

Ellers har vi det kjempefint. Han er oppmerksom og snill og verdens beste pappa for hundene mine. Han er den aller beste vennen jeg har, og den jeg har lyst å tilbringe tiden min med. Vi ler masse sammen og det er ikke en ting i verden jeg må holde hemmelig for han. Jeg er stormforelsket i han når han ikke er full (når jeg sier det slik høres det ut som om han er alkoholiker...) og jeg ville ikke byttet han ut for alt i verden.

 

Festing er jo noe jeg satser på at han vil gå av seg etterhvert. Han kan da umulig synes det er artig å gå på byen om 3 år? Eller om 5? Når vi har 3 barn og hus og stasjonsvogn og 2 biler?

Lenke til kommentar

Jeg jobber bare med folk som er mye eldre enn meg. Storparten er over 50, Noen få er "bare" 10 år eldre enn meg. Og så lærlingene da, som er gutter og 2 år yngre :ph34r:

 

"problemet" mitt er at jeg kommer best overens med gutter. Hadde MASSE guttevenner før jeg fikk meg type, men typen er ikke begeistret for at jeg henger med andre gutter (noe jeg forstår, hadde ikke likt det om det var blonde babes han festa med heller.....) Så da blir det jo til at jeg har mistet kontakten med guttevennene mine nå som jeg har fått meg type.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...