Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
wut? : ((

 

Trekk en lapp ut av den virituelle maskinen (ser ut som trynet til Heilage, du klemmer den på adamsepplet, og lappen blir spyttet ut) på den står det: "KØ", etterfulgt av et nr. Stil deg så i den nevnte køen.

 

Det hele var forøvrig en spøk. En ganske laber spøk, men fortsatt en spøk. Utbrodert enough? :p

Lenke til kommentar
wut? : ((

 

Trekk en lapp ut av den virituelle maskinen (ser ut som trynet til Heilage, du klemmer den på adamsepplet, og lappen blir spyttet ut) på den står det: "KØ", etterfulgt av et nr. Stil deg så i den nevnte køen.

 

Det hele var forøvrig en spøk. En ganske laber spøk, men fortsatt en spøk. Utbrodert enough? :p

 

Du liker å forklare komplisert? ;)

Lenke til kommentar
Altså, hva det koster og/eller hvor pent det er, sølv eller gull, klokker eller hva pokker?

 

Det er de SMÅ tingene som virkelig er store, de som er gitt av kjærlighet, og ikke allt det sprøytet som man kan betale for, og på det området er de aller fleste jenter oss gutter fullstendig overlegene...

 

Eller også det man gir av mangel på kjærlighet men med et stort hjerte... Sølv og gull my ass... Jeg har fått med en matpakke på jobben med et par skiver og et tomathjerte ovenpå en svett hvitost og dere snakker om penger?

 

Nei, vi snakker om gaver siden det er jul vet du, og da er det ganske vanlig med gaver. (So i've been told) Og ja, jeg vet at gaver ikke er det viktigste, men å dele tiden med familie og ha noen å være glad i. :wee:

Lenke til kommentar

Hun hadde DET smilet. Sukkersøt var hun. DEN personligheten. Koste meg så mye, og tror jaggu hun gjorde det samme. Klarer ikke å få henne ut av hode, navne hennes popper opp hele tiden.

OG SÅ!! fant jeg ut at hun hadde type. HERREGUD! For no dritt. Dette året er det værste evver.

 

Dere får ha meg unnskyldt, jeg skal til sykehuset for jeg har nettopp tatt selvmord.

Lenke til kommentar
Hun hadde DET smilet. Sukkersøt var hun. DEN personligheten. Koste meg så mye, og tror jaggu hun gjorde det samme. Klarer ikke å få henne ut av hode, navne hennes popper opp hele tiden.

OG SÅ!! fant jeg ut at hun hadde type. HERREGUD! For no dritt. Dette året er det værste evver.

 

Dere får ha meg unnskyldt, jeg skal til sykehuset for jeg har nettopp tatt selvmord.

Eyy, hør her! Jeg har akkurat vært i akkurat samme situasjon, og jeg skal gi deg en go'nyhet: Etter et par uker var hun single igjen ;) Og snart er ho min. Og jeg er så god'damned in løøv :love:

 

Så du trenger ikke gi opp enda, trigg følelser og vis henne at du behandler henne bedre enn typen og få henne til å kose seg til enhver tid når hun er med deg ;)

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...