Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Linn: Hvorfor er det så viktig for deg å bevise hvor voksen du er? Who cares.

Like viktig som det er for enkelte å komme med tåpelige fjortiskommentarer.. les "hoho, du er tøff", og "who cares".

Det må da vel være lov til å skrive noen ord på et forum, uten å få "hvem bryr seg" kommentarer.

 

Har man ikke noe fint å si..hold munn :p

 

Blåbær:

Økonomi tror jeg ikke er problemet hos de fleste. Det er vel mere at når man er to stykker som bor sammen så trenger de ofte ditt og datt til huset, og bruker pengene sine på det. Eller at de rett og slett har alt.

LC sine hunder tygde i nylig et fint hull i sofaen, så jeg trooor hun har lyst på ny :p Og da er det jo fornuftig å spare pengene på julegave, og heller kjøpe seg en sofa sammen.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Turtlis har mye rett (bortsett fra at hundene tygde TO gapende hull i sofaen min, ikke ett) :ph34r:

 

Det er ingenting vi ønsker oss fra hverandre fordi vi "har alt". Derfor gidder jeg ikke lete rundt etter noe han kanskje egentlig ikke har bruk for. Og det var vanskelig nok å finne noe jeg/vi ønsket oss fra familien min, om jeg ikke skal "finne på" noe å ønske meg fra han også :)

 

Det har ingenting med økonomi å gjøre - vi skal jo bruke mange lapper om bare ett par uker på ny sofa. Ny sofa , DET er noe jeg både trenger OG ønsker meg - men jeg er ikke så storforlangende at jeg ber typen legge en under treet :!:

 

Og ja, man skal ikke være mye voksen for å være voksen nok til å la være å komme med "ho ho- du er tøff!!!"- kommentarer :whistle:

 

Jeg synes det er artigere å kjøpe noe fint til typen og overraske han ellers i året , dersom jeg kommer over noe som jeg tror han blir glad for . Da kjøper jeg fordi jeg har lyst å glede han , ikke fordi jeg må.

 

I kveld skal kjæresten min vartes opp med biff, salat og fløtegratinerte poteter. Og jeg skal fylle opp "strømpa" vår med juleblader og snop og snacks :love:

Lenke til kommentar

Så koselig Pmip :)

 

Jeg tenkte jeg skulle være så lur, så jeg kjøpte et sånn kakeboks-sett (3 kakebokser oppi hverandre), og la presangen til madammen i kakeboks nr 2. (den var for stor til å få den oppi den tredje og minste kakeboksen).

 

Det første hun gjør når hun får pakken, er at hun rister litt på den, og sier : Er det du eller din mor sin idè å legge pakken i en kakeboks?

 

Plutselig følte jeg meg ikke så genial lengre likevel :p

Lenke til kommentar

Angående dette med gavediskusjon er jeg helt enig i at det er tåpelig å gi bort gaver fordi man må.

 

Selv gir jeg kun fordi jeg vil, fordi jeg elsker å gi vekk gaver. Jeg vet at de gaver jeg får av min kjæreste ikke vil være så dyre som den gaven jeg gir ham, men hvilken rolle spiller det? Jeg nevner det kun fordi flere har kommentert dette med dyre og ikke så dyre gaver. Personlig har jeg ingen problemer med noen av delene, så lenge de er gitt med omtanke og har en mening bak seg. En stor kjøkkenmaskin kjøpt julaften i mangel på noe annet er mye verre å få, føler jeg, enn et kort med et nydelig dikt inni.

 

For min egen del kommer ikke til å bli en vane for å si det sånn, dette med å kjøpe dyre gaver, i år er det dog gjort et unntak. Mye fordi det er en ting han nok kommer til å bli veldig glad for, det er en investering for framtida - og den er praktisk. Samtidig er det en gave som gjenspeiler min kjærlighet til ham. :)

 

Uansett, jeg gleder meg stort til jula. Spesielt fordi den ordentlig store julegaven egentlig er en gave vi har gitt til hverandre - hotellopphold og teater i Göteborg i romjula. Det blir koselig!

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Gjest Gjest-mæ

Hei. Jeg trenger litt hjelp.

 

Jeg og eksen gjorde det nylig slutt etter å ha vært sammen i ca 3 år. Han hadde mista følelsene for meg. Jeg ble mildt sagt knust, og har vært depressiv i flere måneder. Men i desember kom jeg hjem og dro på en klassefest, der en av mine gamle klassekamerater kysset meg og fortalte meg at han lenge har hatt lyst på meg. Vi har tidligere flørtet og kjenner hverandre veldig godt, han er med andre ord ikke hvem som helst. Problemet er bare at han har kjæreste, og har hatt det i 3 år han og. Han sier han ikke har følelser or henne og har planlagt å gjøre det slutt, men ikke ville gjøre det i jula. Og nå som jeg har vist interesse for han, er han helt sikker på at han vil gjøre det.

 

Jeg reiser til studentbyen min snart, og han vil gjerne at vi skal møtes før jeg drar. Burde jeg møte han? Jeg føler bare at endelig har jeg litt glede i livet mitt, jeg vet at det er dårlig gjort, men akkurat nå bryr jeg meg nesten ikke. Det jeg vil er vel at noen skal si at jeg skal go for it, så jeg slipper den dårlige samvittigheta,

 

Jeg kjenner kjæresten hannes, men vi er ikke venner, bare bekjente.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg trenger litt hjelp.

 

Jeg og eksen gjorde det nylig slutt etter å ha vært sammen i ca 3 år. Han hadde mista følelsene for meg. Jeg ble mildt sagt knust, og har vært depressiv i flere måneder. Men i desember kom jeg hjem og dro på en klassefest, der en av mine gamle klassekamerater kysset meg og fortalte meg at han lenge har hatt lyst på meg. Vi har tidligere flørtet og kjenner hverandre veldig godt, han er med andre ord ikke hvem som helst. Problemet er bare at han har kjæreste, og har hatt det i 3 år han og. Han sier han ikke har følelser or henne og har planlagt å gjøre det slutt, men ikke ville gjøre det i jula. Og nå som jeg har vist interesse for han, er han helt sikker på at han vil gjøre det.

 

Jeg reiser til studentbyen min snart, og han vil gjerne at vi skal møtes før jeg drar. Burde jeg møte han? Jeg føler bare at endelig har jeg litt glede i livet mitt, jeg vet at det er dårlig gjort, men akkurat nå bryr jeg meg nesten ikke. Det jeg vil er vel at noen skal si at jeg skal go for it, så jeg slipper den dårlige samvittigheta,

 

Jeg kjenner kjæresten hannes, men vi er ikke venner, bare bekjente.

Eg synast du skal møte han. Eg hadde gjort det.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...