Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir nok å møte han. Av og til har man lov å være egoistisk..

Kjærlighet gjør blind, er det virkelig en slik type du har lyst til å ende opp med. En som er utro, og du vil ha han som kjærest?

 

Vet ikke om noen tilfeller der den utro partneren sier den til elskeren at det går bra imellom kjæresten, samtidig så er han veldig ofte motvillig til å gi slipp på kjæresten/kona.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som har for vane å telle ned timer ser jeg. Nå veit jeg ikke hvor lenge det er for hu skulle prøve å få bytta billett så ju kom tidligere. Er enten litt over eller litt under et døgn. Det skal bli så godt. Da blir hun litt over en uke. Skulle gjerne vært med tilbake, men må i et møte den 7. Regner med å ta turen over rett etter det.

Lenke til kommentar
Ok, hvordan i alle dager skal jeg si til en FB at jeg har følelser for ham? Jeg klikker snart. Joda, dere vil vel si at det er enkelt nok, men jeg synes ikke det er enkelt :(

Den der er lei. MEn det er en sjanse man må ta når man får seg FB. Veit om mange som har gått på en smell der. Har ikke noen gode råd, men ville bare vise min sympati.

Lenke til kommentar
Ok, hvordan i alle dager skal jeg si til en FB at jeg har følelser for ham? Jeg klikker snart. Joda, dere vil vel si at det er enkelt nok, men jeg synes ikke det er enkelt :(

 

Du kan jo se etter tegn på om at han er interessert i noe mer... Prøv å gjør noe annet en dag. Lag mat til han, lei en film ...

 

Jeg har en svært positiv opplevelse med det å gå fra FB til kjærester til forlovet , så det trenger slettes ikke å være så ille :) Vi gikk inn i "forholdet" uten intensjoner om noe mer, men opplevde begge å få følelser for hverandre. Begge syntes det var like vanskelig å fortelle om følelsene, men hvis man ikke gir det ett forsøk skjer iallefall ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...