Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Eyy, hør her! Jeg har akkurat vært i akkurat samme situasjon, og jeg skal gi deg en go'nyhet: Etter et par uker var hun single igjen ;) Og snart er ho min. Og jeg er så god'damned in løøv :love:

 

Så du trenger ikke gi opp enda, trigg følelser og vis henne at du behandler henne bedre enn typen og få henne til å kose seg til enhver tid når hun er med deg ;)

 

ja vet, burde vær en mulighet, og hadde nok kjørt på hvis det bare var det som var problemet. Men saken er at jeg bor her å hun bor laangt pokker over på andre siden: :( Helvette, skjønner ikke hvorfor dette skjer meg, har så lyst til å grine helt til jeg får viljen min. Bare å sette på love hurts :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lykke til, fortell gjerne åssen det gikk.

 

 

Hva var grunnen til at det ble slutt da?

 

 

Ekser er farlige. Når man savner eksen, savner man stort sett bare det positive og glemmer det negative. Så pass på hvor du går hen :)

 

 

Takk for omtankene fra dere her...

 

Vi snakket sammen, hun fortalte meg at hun har rotet med to andre gutter etter det ble slutt mellom oss(en av dem spiller for samme fotball lag(!) som meg). Det føles som at det var utroskap pga hun hadde meg i tanke hele tiden selv om det var slutt (i følge henne), hun har gråt flere ganger pga hun har gjort én stor tabbe/flere tabber... Hun sa at hun vil ikke bruke det som unnskylding men hun ble påvirket av hennes venner som hater meg(noe som jeg er klar over fra før). Hun skjønner ikke hvorfor hun ble påvirket, men skjedd er skjedd...

 

stakan, det ble slutt på merkelig vis... Vi kranglet litt fordi hun var sur på meg for ingenting, etter det snakket vi aldri sammen. Til nå...

 

Jeg vet ikke hva jeg skal syns om saken, men jeg savner henne jævlig og tenker mye om henne...

Lenke til kommentar
Vi snakket sammen, hun fortalte meg at hun har rotet med to andre gutter etter det ble slutt mellom oss(en av dem spiller for samme fotball lag(!) som meg). Det føles som at det var utroskap pga hun hadde meg i tanke hele tiden selv om det var slutt (i følge henne), hun har gråt flere ganger pga hun har gjort én stor tabbe/flere tabber... Hun sa at hun vil ikke bruke det som unnskylding men hun ble påvirket av hennes venner som hater meg(noe som jeg er klar over fra før). Hun skjønner ikke hvorfor hun ble påvirket, men skjedd er skjedd...

Ho var full?

Lenke til kommentar
Vi snakket sammen, hun fortalte meg at hun har rotet med to andre gutter etter det ble slutt mellom oss(en av dem spiller for samme fotball lag(!) som meg). Det føles som at det var utroskap pga hun hadde meg i tanke hele tiden selv om det var slutt (i følge henne), hun har gråt flere ganger pga hun har gjort én stor tabbe/flere tabber... Hun sa at hun vil ikke bruke det som unnskylding men hun ble påvirket av hennes venner som hater meg(noe som jeg er klar over fra før). Hun skjønner ikke hvorfor hun ble påvirket, men skjedd er skjedd...

Ho var full?

 

Mener du roting med andre? Med den ene var hun full, den andre ei. Men hva har alkohol med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Lykke til, fortell gjerne åssen det gikk.

 

 

Hva var grunnen til at det ble slutt da?

 

 

Ekser er farlige. Når man savner eksen, savner man stort sett bare det positive og glemmer det negative. Så pass på hvor du går hen :)

 

 

Takk for omtankene fra dere her...

 

Vi snakket sammen, hun fortalte meg at hun har rotet med to andre gutter etter det ble slutt mellom oss(en av dem spiller for samme fotball lag(!) som meg). Det føles som at det var utroskap pga hun hadde meg i tanke hele tiden selv om det var slutt (i følge henne), hun har gråt flere ganger pga hun har gjort én stor tabbe/flere tabber... Hun sa at hun vil ikke bruke det som unnskylding men hun ble påvirket av hennes venner som hater meg(noe som jeg er klar over fra før). Hun skjønner ikke hvorfor hun ble påvirket, men skjedd er skjedd...

 

stakan, det ble slutt på merkelig vis... Vi kranglet litt fordi hun var sur på meg for ingenting, etter det snakket vi aldri sammen. Til nå...

 

Jeg vet ikke hva jeg skal syns om saken, men jeg savner henne jævlig og tenker mye om henne...

 

Høres ut som ungdomsskole kjærlighet noe som ikke kommer til å være livet ut uansett. Hvorfor ikke bare move on hvis det ble slutt in the first place pga noe bagatell krangling??

Lenke til kommentar
Du liker å forklare komplisert? ;)

 

Jeg elsker å overkomplisere ting som en konsekvens av min til tider manglende evne til å formulere meg. Eller noe slik :p

Sunniva: Gutter på din alder er vel generellt veldig usikre/sjenerte, det er nok flere som er interesserte enn du tror.

Bare ikke finn på å bli en tøs, de blir bare utnyttet.

 

Word. De er sikkert like nervøse som deg.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Hei , har får tiden fått meg kjæreste , og jeg føler at jeg bør kjøpe en julegave til henne : )

Vi var for noen dager siden inne på en butikk sammen der hun ble helt betatt av en relativt stor kosebamse som hun nærmest sprang til med en gang hun så den.

 

Så jeg lurer på om jeg burde kjøpe denne til henne, og si til henne dette :Siden vi ikke treffes så ofte (er en liten avstand mellom oss) så kan jo denne kosebamsen her holde deg med selskap når jeg ikke er der :).

Hvordan ville dere jenter reagert på å få en kosebamse i gave ? det bør nevnes at vi begge er 16 år.

Poster med gjestefunksjonen siden jeg ikke vill at hun skal finne ut hva jeg tenker : )

Lenke til kommentar
Hei , har får tiden fått meg kjæreste , og jeg føler at jeg bør kjøpe en julegave til henne : )

Vi var for noen dager siden inne på en butikk sammen der hun ble helt betatt av en relativt stor kosebamse som hun nærmest sprang til med en gang hun så den.

 

Så jeg lurer på om jeg burde kjøpe denne til henne, og si til henne dette :Siden vi ikke treffes så ofte (er en liten avstand mellom oss) så kan jo denne kosebamsen her holde deg med selskap når jeg ikke er der :).

Hvordan ville dere jenter reagert på å få en kosebamse i gave ? det bør nevnes at vi begge er 16 år.

Poster med gjestefunksjonen siden jeg ikke vill at hun skal finne ut hva jeg tenker : )

 

EDIT : det der med avstanden , jeg mente at det er en rett og slett mange mil mellom husene våre ;)

Lenke til kommentar
Hei , har får tiden fått meg kjæreste , og jeg føler at jeg bør kjøpe en julegave til henne : )

Vi var for noen dager siden inne på en butikk sammen der hun ble helt betatt av en relativt stor kosebamse som hun nærmest sprang til med en gang hun så den.

 

Så jeg lurer på om jeg burde kjøpe denne til henne, og si til henne dette :Siden vi ikke treffes så ofte (er en liten avstand mellom oss) så kan jo denne kosebamsen her holde deg med selskap når jeg ikke er der :).

Hvordan ville dere jenter reagert på å få en kosebamse i gave ? det bør nevnes at vi begge er 16 år.

Poster med gjestefunksjonen siden jeg ikke vill at hun skal finne ut hva jeg tenker : )

Så lenge jenta er ihuga bamsemenneske, er bamse ypperlig gave :)

Lenke til kommentar
Hei , har får tiden fått meg kjæreste , og jeg føler at jeg bør kjøpe en julegave til henne : )

Vi var for noen dager siden inne på en butikk sammen der hun ble helt betatt av en relativt stor kosebamse som hun nærmest sprang til med en gang hun så den.

 

Så jeg lurer på om jeg burde kjøpe denne til henne, og si til henne dette :Siden vi ikke treffes så ofte (er en liten avstand mellom oss) så kan jo denne kosebamsen her holde deg med selskap når jeg ikke er der :).

Hvordan ville dere jenter reagert på å få en kosebamse i gave ? det bør nevnes at vi begge er 16 år.

Poster med gjestefunksjonen siden jeg ikke vill at hun skal finne ut hva jeg tenker : )

 

Score! Go for it. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...