Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min samboer og jeg har mange felles interesser, og vi bruker gjerne mye tid på disse tingene sammen. Vi elsker mange av de samme filmene og seriene, og joda, jeg kunne nok ha ofret noen timer på StarTrek for samboers skyld, selv om jeg vet det ville blitt gørrkjedelig for min del. Heldigvis ville aldri min samboer krevd at jeg så på StarTrek med han, nettopp fordi han vet at jeg vil kjede meg, akkurat som ikke tvinger han til å se på Sex & City med meg. Da setter vi heller på noe vi begge liker, slik som Spooks, CSI, Castle eller lignende. :)

 

Poenget er at man må bare innse at man ikke kan være helt like i ett og alt. Jeg ser absolutt verdien i å dele interesser og ta glede i dem sammen, men om man ikke har interesse for én tv-serie eller film, eventuelt sjanger, så er det jo gjerne mer i forholdet som binder en sammen. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Så hva diskuterer vi? :confused:

 

En skrev at han ikke kunne være sammen med en som ikke likte det samme som en selv. Hvis jeg fant ut at kjæresten min ikke ville være sammen med meg fordi jeg ikke likte StarTrek så tror jeg jammen meg jeg hadde tvunget meg gjennom det jeg også. Men poenget er vel at man ikke kan forvente at den man er sammen med alltid vil like det samme som en selv. Man deler gjerne mye, men ulikheter vil det som regel alltid være. Jeg mener det er rart å la slike ting være dealbreakere for et forhold.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Visste ikke det skulle være så mye stress å være sammen med en som har følelser for en han var sammen med før meg. Han tilbrakte helgen som var den fjortende på selve dagen som kjærester skal tilbringe sammen, med henne. Han sier han fikk henne slettet fra livet men ser det plager ham ennå. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre men jeg er her for han, det vet han, men det er absolutt ikke enkelt for meg heller. Jeg prøver å holde motet oppe men tanken at han var min kjæreste mens han ennå hadde følelser for henne får meg til å lure på om han har det ennå. Kunne gjerne fått litt innputt fra både gutter og jenter her om dere noen gang var i samme situasjon=/

Lenke til kommentar

Bestemte meg for å teste, og har begynt å skrive litt med noen. Jeg klarer ikke å bli så veldig interessert, mener man må treffes i virkeligheten for å finne ut om det er noe som kan utvikle seg. Det positive er jo at man utvider muligheten til å treffe nye folk da. Jeg treffer liksom ikke så mye damer til vanlig og er ikke så utadvendt at jeg blir kjent med folk på butikken ol.



Anonymous poster hash: 9cf0d...b04
Lenke til kommentar

 

Noen som har erfaring med sukker eller evt andre nettdating steder som mann? Jeg er vel ikke spessielt kjekk, ser helt grei ut, har opprettet en profil, men har iløpet av den første dagen fått veldig dårlig respons. Lurer på om jeg skal ordne superbruker slik at folk faktisk kan kontakte meg, er det noe vits?

 

Anonymous poster hash: 9cf0d...b04

 

Hold deg unna sukker. Prøvde det selv for noen år siden og laget meg superbruker for å kunne svare på meldinger jeg fikk fra andre jenter. Så raskt jeg fikk meg superbruker, eksisterte ikke disse jentene lenger. Siden er full av botter som lokker deg til å betale.

Og det var nesten umulig å melde seg ut. Vanskelig å finne utmeldingen på siden, og de trakk penger selv om jeg hadde meldt meg ut. Nei hold deg unna sukker.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med sukker eller evt andre nettdating steder som mann? Jeg er vel ikke spessielt kjekk, ser helt grei ut, har opprettet en profil, men har iløpet av den første dagen fått veldig dårlig respons. Lurer på om jeg skal ordne superbruker slik at folk faktisk kan kontakte meg, er det noe vits?

 

Jeg ville også anbefalt å holde deg unna Sukker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Noen som har erfaring med sukker eller evt andre nettdating steder som mann? Jeg er vel ikke spessielt kjekk, ser helt grei ut, har opprettet en profil, men har iløpet av den første dagen fått veldig dårlig respons. Lurer på om jeg skal ordne superbruker slik at folk faktisk kan kontakte meg, er det noe vits?

 

Anonymous poster hash: 9cf0d...b04

 

Hold deg unna sukker. Prøvde det selv for noen år siden og laget meg superbruker for å kunne svare på meldinger jeg fikk fra andre jenter. Så raskt jeg fikk meg superbruker, eksisterte ikke disse jentene lenger. Siden er full av botter som lokker deg til å betale.

Og det var nesten umulig å melde seg ut. Vanskelig å finne utmeldingen på siden, og de trakk penger selv om jeg hadde meldt meg ut. Nei hold deg unna sukker.

 

Aldri opplevd det selv med sukker men andre datingsider derimot.Spesielt zoosk var ille. stille hele mnd jeg prøvde, drev aktivt og kontakta folk men etter at mnd var gått ut så rydde meldningene inn. Finnes det virkelig folk som ikke gjennomskuer dette?

Endret av Cs freak
Lenke til kommentar

 

 

Noen som har erfaring med sukker eller evt andre nettdating steder som mann? Jeg er vel ikke spessielt kjekk, ser helt grei ut, har opprettet en profil, men har iløpet av den første dagen fått veldig dårlig respons. Lurer på om jeg skal ordne superbruker slik at folk faktisk kan kontakte meg, er det noe vits?

 

Anonymous poster hash: 9cf0d...b04

 

Hold deg unna sukker. Prøvde det selv for noen år siden og laget meg superbruker for å kunne svare på meldinger jeg fikk fra andre jenter. Så raskt jeg fikk meg superbruker, eksisterte ikke disse jentene lenger. Siden er full av botter som lokker deg til å betale.

Og det var nesten umulig å melde seg ut. Vanskelig å finne utmeldingen på siden, og de trakk penger selv om jeg hadde meldt meg ut. Nei hold deg unna sukker.

 

Har ikke fått noen meldinger fra noen bots, vil ikke ha noe dame fra østeuropa heller så desperat er jeg ikke. De jeg har kommet i kontakt med er norske. Litt dårlig med initiativ fra damene, men har fått grei respons hos de jeg har kontaktet.

 

Anonymous poster hash: 9cf0d...b04

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...