Gå til innhold

Har du kjæledyret i senga?


Har du kjæledyret i senga?  

245 stemmer

  1. 1. Har du kjæledyret i senga?

    • Ja
      137
    • Nei
      69
    • Har ikkje kjæledyr
      39


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da marsvinet mitt levde hadde jeg det ofte i senga, gjerne mens jeg gjorde andre ting på rommet også. Marsvin liker jo huler og mørke rom, så under dyna koste han seg ypperlig =D

 

Hadde en collie jeg passa i senga, tror ikke det er noe jeg kommer til å gjøre igjen.. Røyta noe helt ekstremt. :p

Lenke til kommentar

Hundene mine får ligge i sengen min, men de har så mye pels at de stikker ut etterhvert, så går det ett par timer så blir jeg vekket av skraping på døren.

Får litt for lite søvn av det, men det er verdt det når jeg får ha en eller to eller tre kosebamser i sengen med meg. Varmer godt om vinteren. :love:

Lenke til kommentar

Jeg lar ikke katten min været på rommet mitt om natta, siden han bare vekker meg. Når jeg sover, så har det hendt at han har stått oppå brystet mitt, og pirka meg i ansiktet med labbe, eller gnidd den våte nesa si mot ansiktet mitt. Han vil kose, og jeg vil sove :p

Lenke til kommentar

Ingen hund får ligge i senga mi. Hadde blitt for varmt for den uansett. Men den katten jeg hadde før fikk sove sammen med meg i senga. En main coon ved navn Uma. Hun pleide å ligge på ryggen så jeg kunne stryke henne på magen. Pleide å komme når jeg ropte på henne også.

Lenke til kommentar

Hunden min fikk sove i sengen min da den var liten, men nå syns jeg hun tar for stor plass (selv om hun er en ganske liten hund egentlig).

 

Hun pleide å sove under dynen nede med føttene mine, men hver gang jeg var syk kom hun og la seg med hodet sitt på puten ved siden av mitt (og ut over natten ble hun liggende mer og mer oppå hodet mitt). Hun prøvde vel bare å trøste meg, men det er ikke sååå gøy med en hund i fjeset når man er syk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...