Gå til innhold

Har du kjæledyret i senga?


Har du kjæledyret i senga?  

245 stemmer

  1. 1. Har du kjæledyret i senga?

    • Ja
      137
    • Nei
      69
    • Har ikkje kjæledyr
      39


Anbefalte innlegg

Jeg har fire katter og ingen av dem har noengang fått lov til å ligge i senga mi. De får ikke ligge der for å kose engang. Når jeg legger meg er det for å sove, og det siste jeg trenger da er å få klaus fordi katten ligger på meg, eller at jeg ikke får sove fordi jeg har en traktor i senga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min lille voff skal egentli ikke ligg i sengen, jeg krysset ja på avstemmingen... fordi... han hopper opp i sengen når jeg har sovnet.

 

På dagtid ligger han på gulvet, straks jeg legger meg begynner jage ned fra senga kampen. Etter en stund gir han opp, å sitter å ser på meg helt til jeg sovner. Når man vokner, ligger han i fotenden, på en liten flik av sengen.. 10hi, så søtt xD

Lenke til kommentar

Hunden min røyter ikke, men lar den ikke ligge i senga (bortsett fra noen få unntak, når jeg likevel skal bytte sengetøy i morgen eller hunden er nydusja for kvelden)

Klarer bare ikke å tenke på alt det hunden drasser med seg i senga. Bare tenk på all skitten som samler seg i pelsen etter tur :roll: (nå har ikke jeg en langhåra pelshund, men skitt blir det likevel)

Katta får i alle fall ikke ligge i senga. Den vandrer jo ut og inn som den vil, ruller seg overalt og dusjes skjeldent :)

Lenke til kommentar

Min hund sover alltid i et bur ute i gangen, men det skjer ofte at hun sniker seg inn på rommet om dagen. Hun har faktisk, når døra står åpen, gått inn, lukket døra og lagt seg i senga. :!:

 

Ellers er jeg jo vant til å våkne av en svak gufs av hundeånde, og våt som en svamp i fjeset. Koselige greier - da får hun og lov til å ligge seg ved føttene mine, mens jeg slasker en 10mins tid før jeg står opp. :thumbup:

Endret av Lurvefranzen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Jeg slenger sengeteppe over senga, så bikkja kan rote rundt oppi der.

Vi har oppdratt han til å ligge i senga, men bare mamma og pappa som gjør det. Bikkja er grisete som f, snorker og tar stor plass. xD

Men når jeg er på rommet, så ligger han der. :)

Lenke til kommentar

Som tidligere nevnt bruker hunden min å sove i sengen min. Men den brukte også merkverdig nok hoppe i sengen akkurat på det tidspunktet jeg skulle stå opp for å gjøre meg klar til skolen. Den hoppet oppi sengen og vekket meg ved å sleike armen for å signalisere at det var på tide og stå opp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...