Gå til innhold

Har du kjæledyret i senga?


Har du kjæledyret i senga?  

245 stemmer

  1. 1. Har du kjæledyret i senga?

    • Ja
      137
    • Nei
      69
    • Har ikkje kjæledyr
      39


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har to kaniner og de får ikke være oppi senga mi. Blir selvsagt mye kos, for de er utrolig oppmerksomhetssyke, men de er ikke akkurat stuerene ;) De får ofte lov til å hoppe litt rundt på kjøkkenet om vinteren siden det ikke er så lett å gå tur med de i snøen. Noe lenger inn i huset enn det kommer de vanligvis ikke. Det hendte søsteren min greide å kose med den ene kaninen på fanget noen ganger da han var liten, men sånt noe har de ikke tid til lenger nå :p

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Hadde to katter da jeg var yngre, Fidel og Emir. Når Emir døde så var det akkurat som om jeg overtok broderrollen hans hos Fidel. Han sov i armkroken min hver natt, og katt som maler høyere skal du leter lenge etter. Hvis han ikke fikk lov så hoppet han på dørhåndtaket og tok seg lov.

Fant han også veldig ofte inni diverse skap i huset, riktignok bare der det var klær eller håndklær. Og han røytet utrolig mye - kjempegøy :tease:

 

Min mor pleide å sove med pute på hodet (vane hun la seg til når hun sov om dagen når det var støy) og der synes Emir det var stas å ligge å sove :love:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Katten min får som oftest lov å ligge i senga. Synes det er litt koselig når hun hopper i senga mi og begynner å male. Men av og til flytter jeg litt på henne hvis hun tar mye plass når jeg skal sove. Det hender også at jeg ikke gidder å flytte på henne.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

De som har prøvd, vet at det ikke går an å nekte en labbis å ligge i senga hvis den har bestemt seg for å gjøre det... Men som regel sover han i sin egen seng i gangen. Det er helst hvis rampegutten og jeg er alene i campingvogna at det kan bli "litt" trangt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...