Gå til innhold

Har du kjæledyret i senga?


Har du kjæledyret i senga?  

245 stemmer

  1. 1. Har du kjæledyret i senga?

    • Ja
      137
    • Nei
      69
    • Har ikkje kjæledyr
      39


Anbefalte innlegg

Katten min får sove\ligger hvor hun vil :)

 

hun pleier som oftest å ligge vedsiden av hode mitt innerst, eller i fotenden, men da pleier jeg som oftes og dytte hun med beina, når jeg strekker meg :p så hun våkner. å når hun vil ut, biter hun meg i leggen eller angriper henna mine, får å få meg til å våkne :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hunden min får sove i senga av og til, men den er så kravstor på plassen, og røyter. En tidligere hund jeg hadde vare mye greiere slik, den lå helt stille for den var redd for å bli kasta ut. Har også hatt katt, men det begynner å bli en år siden, men jeg husker problemene med å ha den i senga. Den lå alltid PÅ føttene, og jeg hadde køyeseng, og en natt hadde jeg den følelsen at man detter når jeg sover. jeg sparker katta ut av senga, men den greide å henge seg fast i foten min: AUUUUU! :p så jeg har ikke så ofte kjæledyr i senga ;)

 

Axl F

Lenke til kommentar
Bikkja får sjeldent ligge i senga(selv om det har skjedd), men marsvinene får farte rundt under dyna og kose seg.

8885790[/snapback]

Våkner nok opp med et forsvunet marsvin og en hel del dritt og piss i senga da tenker jeg!

 

Hunden har aldri sovet i senga mi, og kommer aldri til å gjøre det. Men katten får lov :cool:

Endret av Litejk
Lenke til kommentar

Jeg har to katter :)

 

Egil får sove i senga mi, da han har et vanlig døgnrytme, mens Birger er ute og farter om nettene, så han kommer bare inn til meg om morgenen.

 

Egil sover så tungt at det er skummelt. Første gangen han sov hos meg ble jeg livredd da jeg ikke klarte å vekke han, men han sov vist bare litt tungt ;)

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

Dama har en 1år gammel labrador-tispe. Denne brukte hun å ha i senga, før ho flytta i lag med meg. Nu sover den på gulvet, men når jeg sitter i sofaen bruker den å sette seg atme meg, legge labben på skuldra mi, å bare sitte der å stirre .. Hvis jeg ikke bryr meg, så begynner hunden å dytte å hoffe... Den trur den er et menneske.. Men senga er NO-NO. skittne dyr..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...