Gå til innhold

Post dine 8800 GTS OC her! Spørsmål tas her også!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nice bra oppsett... oversiktlig... jeg kjører også, og kommer alltid til å kjøre, uten voltmod og på stock kjøling...

 

Edit: Ikke noen big deal men memklokken til 2mmy91 er fortsatt 100mhz for høy;)

9567657[/snapback]

Ikke slik jeg ser det.. Han var jo ferdig med 3D-Marken å derfor hadde memclock klokket seg ned 100MHz derfor står det enda 1121 eller noe lignende.

9567768[/snapback]

 

Hehe, tviler, da har han tuklet med ATItoolen, for alle sliderene for memclock står på 1121. Men ATITool har likevel klokken på 1021.

Lenke til kommentar
Ta gjerne med 3 plasser på 3d-marken Salemonsen! Supert at du gidder å lage tabell :)

9567818[/snapback]

Hehe, takker.

Tok med kun 2plasser for at det skulle bli mindre å holde styr på :blush: men kan sikkert legge inn en plass til på 06 (siden det er kun den som er blitt lagt til flere en 2scores foreløpig)

Skal oppdatere listen nå så blir sengen neste stopp(skole i morgen :dontgetit: )

Lenke til kommentar

Det som også kan være et poeng med bevisene som blir lagt ut her, er at "Scan artifacts" er aktivert. På den måten kan vi se at vedkommende ikke bare har skrudd opp klokkehastighetene uten å bruke dem. Er vel et valg i ATItools om at man kan skru opp klokken, og deretter velge om man skal bruke den?

 

Uansett, "Scan artifacts" synes jeg kan være på så vi ser tydelig at vedkommende ikke har tynet kortet til randen av en restart, for det er jo ikke det som er poenget :)

Lenke til kommentar

handal meg 8800 GTS nå :D men strøm forsyninga er død :(

blir vel volt modding og vannkjøling på dette også, men tror ikke jeg har sett noen med volt mod som har klokka så veldig bra?

hadde jo 2 stk 7800 gt som var vmodda å de klarte 10k i 3d mark 05 som singel kort.

noen som har erfaringer med dette på 8800?

Lenke til kommentar

Nettopp kjøpt meg et Asus 8800GTS 640MB, men tror ikke jeg orker å styre med noe voltmod denne gangen. Har ikke gjort noen veldig grundige tester så langt, men kortet kjørte 3DMark06 på 621/1458/2000 uten problemer, noe som ga 9359 poeng. Hvordan er det i forhold til folk med tilsvarende hardware?

 

Har også testa Lord of the Rings Online samt Test Drive Unlimited på 675/1566/2000 uten noe artifacts. Blir spennende å teste 3DMark06 på denne hastigheten :) Forrige kortet mitt var forresten et voltmodda 7900GT @ 680/1800 :)

Lenke til kommentar
Nettopp kjøpt meg et Asus 8800GTS 640MB, men tror ikke jeg orker å styre med noe voltmod denne gangen. Har ikke gjort noen veldig grundige tester så langt, men kortet kjørte 3DMark06 på 621/1458/2000 uten problemer, noe som ga 9359 poeng. Hvordan er det i forhold til folk med tilsvarende hardware?

9591819[/snapback]

Ganske lavt egentlig, men jeg vet ikke om det er CPUen din som er skyld i dette. Har du en compare-url? Jeg har 12101 på 648/2000 og det er i Vista som trekker ned en del. I tillegg har jeg null peiling på hva man kan gjøre at tweaks, så jeg har altså ikke noen andre fordeler, med unntak av CPU.

 

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=3157242

Lenke til kommentar

2 kjerner ekstra, og 2gb ekstra minne, hehe. Er generelt litt vanskelig å sammenligne sånn sett, for min CPU klarer ikke å utnytte potensialet til skjermkortet helt heller. Men men, skal nok klare å få opp scoren min enda litt til. Uansett så sliter jeg ikke med lite FPS :) Hva for no frekvenser kjørte skjermkortet ditt på under den testen?

Lenke til kommentar

Flott, moro å sammenligne med litt mer tilsvarende systemer :) Har forresten satt ny pers nå! Fikk nettopp 9841 uten artifacts i 3dmark06. Se compare URL.

 

Kjørte skjermkortet på 688/1620/2060 der ;) Hadde vært gøy å kommet seg over 10 000, men det blir hardt. Har mer eller mindre nådd taket for overklokking av CPU. Har 4x corsair value select 512mb pc3200, som nå kjører på 408mhz eller noe. De klarer rett og slett ikke mye mer.

 

Utrolig imponert over skjermkortet. På denne frekvensen kan det umulig være langt unna stock 8800gtx i ytelse?

 

EDIT: skal forresten nevnes at jeg kjører vista :)

Endret av -JallaMann-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...