Gå til innhold

Post dine 8800 GTS OC her! Spørsmål tas her også!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

monterte en zalman vannblok på mitt XFX GeForce 8800GTS 320mb i går. men litt leveringsproblemer på strømforskyning, fører til at jeg ikke får bootet maskina på et par dager:(

 

håper å kunne komme med et bidrag i tråden her mot helgen( og at jeg får litt mer enn lavere støynivå ut av de 800kr jeg brukte på blokka...)

 

EDIT: er jo nærmest umulig å få tak i en ok psu for tiden, flunkende ny pc, men ikke noe strøm....

Endret av sir_enzo
Lenke til kommentar

Har lekt meg litt med GTS kortet noen timer nå. Maks stabile klokk er 690/1800 har jeg kommet frem til. Ved klokk over 700MHz fullfører den ikke første testen i 3DMark06 engang, så er forundret over at den er helt stabil på 690MHz (selv etter 2 timer loop av 3DM06 testene).

 

Kjører kortet på vann selvfølgelig, load temp på ca 51 grader iflg Everest. Hadde nok aldri klart dette på standardkjøleren tenker jeg meg, så sier meg godt fornøyd :) .

post-65834-1189524530_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Har lekt meg litt med GTS kortet noen timer nå. Maks stabile klokk er 690/1800 har jeg kommet frem til. Ved klokk over 700MHz fullfører den ikke første testen i 3DMark06 engang, så er forundret over at den er helt stabil på 690MHz (selv etter 2 timer loop av 3DM06 testene).

 

Kjører kortet på vann selvfølgelig, load temp på ca 51 grader iflg Everest. Hadde nok aldri klart dette på standardkjøleren tenker jeg meg, så sier meg godt fornøyd  :) .

 

Hehe, interessant at jeg fikk mitt kort høyere enn ditt med stock kjøling;) riktignok med en load-temp som varmer opp leiligheta, men likevel...

 

Men har samme problemet med plutselig ustabilitet ved overgangen til 700MHz på core...

Lenke til kommentar

Som det konkuransemennesket jeg er smekker jeg inn nye 3dmark-scores så snart jeg får kjørt dem igjen...;)

 

En liten ting, skal vi anse det som akseptert overklokking uten at det er stabilt? F.eks. uten 3dmark eller lignende sammen med ATItool eller RivaTuner bilde...

 

En god del mer jobb å få tunet det skikkelig stabilt på max ;)

Endret av elpea
Lenke til kommentar

For dårlige 3DMark06 scorer folkens, fikk 11700 med min Q6600 såvidt overklokket, og om 2 dager kommer nytt hovedkort så regner med jeg klarer godt opp på 12000-tallet ;)

 

Edit: Snakker om sola :whistle: Får du core til 700 med ATItools uten artifacts tommy!?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...