Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Etter en vill diskusjon med kjæresten..

Vi skal flytte til Oslo og jeg får 100mbit og hu trur det

er skamdyrt å ha på PC-en hele døgnet ;D

Men seff må jeg laste og dele alt i hele Norge.

 

Så nå kan jeg si at det koster sikkert maks 30kr i måneden hvis den står på 24/7 ;]

strømpris = 35øre/kwh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Haha, ja ikke sant.

Neida, men jeg hadde ikke peiling selv på hvor mye

det var snakk om at det koster.

Men at det var så lite, hadde jeg aldri trudd.

 

Takk for svar og gøye ting ;D

Lenke til kommentar

-Hvor bra er 3G nettet til Telenor utbygd på Sykehuset i Drammen? Fikk ca. 2MiB nedlastings hastighet når jeg målte med speedtest.net

-Er strålinga fra en CRT / LCD skjerm skadelig for et nyoperert øye? Student-legen sa den kunne være skadelig ved en viss frekvens med visste ikke hvilken, så hvilken frekvens er det? (Hvis den overhodet er skadelig).

Lenke til kommentar
Det strekker seg over 3 tidssoner.

 

Serier som starter klokka 8 i NYC starter 7 i Midwest. Men de starter 8 i LA, som er 2 timer etter NYC.

 

Så det vil si at en fyr som ser Lost i New York kan fortelle hva som skjer i episoden til en fyr som bor i Los Angeles da? Siden han får sett den 2 timer før han.

Kan du gi meg en bedre forklaring på dette Movieheart?

 

Hvordan kan man bli rik i ung alder? (15, snart 16) Noenlunde lovlig selfølgelig.

Endret av fjeddiu
Lenke til kommentar

Det jeg mente var at hvis man har to personer som begge følger med på Lost. Den ene bor i New York og den andre i Los Angeles. Vil det da si at den personen som følger med på Lost i New York vil se episoden 2 timer før han i Los Angeles og kan derfor avsløre til personen som bor i Los Angeles hva som skjer.

Lenke til kommentar
Det jeg mente var at hvis man har to personer som begge følger med på Lost. Den ene bor i New York og den andre i Los Angeles. Vil det da si at den personen som følger med på Lost i New York vil se episoden 2 timer før han i Los Angeles og kan derfor avsløre til personen som bor i Los Angeles hva som skjer.

Er du helt sikker på det? Hørtes litt rart ut at de må ha 3 versioner av den samme kanalen.

Lenke til kommentar

Serien starter 20:00 i NYC.

NYC ligger i GMT-5.

 

Serien starter 20:00 i LA.

LA ligger i GMT-7.

 

Så da vil serien starte i LA to timer etter NYC. Dette er på grunn at de fleste amerikanerne i LA sitter å spiser middag klokka 18, og at Primetime er 20-22.

 

Det jeg mente var at hvis man har to personer som begge følger med på Lost. Den ene bor i New York og den andre i Los Angeles. Vil det da si at den personen som følger med på Lost i New York vil se episoden 2 timer før han i Los Angeles og kan derfor avsløre til personen som bor i Los Angeles hva som skjer.

Er du helt sikker på det? Hørtes litt rart ut at de må ha 3 versioner av den samme kanalen.

 

De har ikke det.

Det kalles ett nettverk (network) av filialer som sender innholdet.

Lenke til kommentar
Serien starter 20:00 i NYC.

NYC ligger i GMT-5.

 

Serien starter 20:00 i LA.

LA ligger i GMT-7.

 

Så da vil serien starte i LA to timer etter NYC. Dette er på grunn at de fleste amerikanerne i LA sitter å spiser middag klokka 18, og at Primetime er 20-22.

 

Det jeg mente var at hvis man har to personer som begge følger med på Lost. Den ene bor i New York og den andre i Los Angeles. Vil det da si at den personen som følger med på Lost i New York vil se episoden 2 timer før han i Los Angeles og kan derfor avsløre til personen som bor i Los Angeles hva som skjer.

Er du helt sikker på det? Hørtes litt rart ut at de må ha 3 versioner av den samme kanalen.

 

De har ikke det.

Det kalles ett nettverk (network) av filialer som sender innholdet.

Da vet jeg det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...