Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Har man muskler i hendene? Hvis ikke, hvorfor kjenner jeg at jeg blir "sliten" i hånda hvis jeg knytter, slipper og knytter fort og lenge?

Selvfølgelig har du muskler i hendene! Hvordan tror du ellers at du får til å bevege på hånden og knytte nevene? Svart magi? :dontgetit:

 

Tilleggsspørsmål: Kan ein då "trene" dei større ved å auke muskemassa i hendene på lik linje som andre muskar i kroppen? Og i såfall, korleis?

 

invertedclose.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har man muskler i hendene? Hvis ikke, hvorfor kjenner jeg at jeg blir "sliten" i hånda hvis jeg knytter, slipper og knytter fort og lenge?

Selvfølgelig har du muskler i hendene! Hvordan tror du ellers at du får til å bevege på hånden og knytte nevene? Svart magi? :dontgetit:

 

 

Tilleggsspørsmål: Kan ein då "trene" dei større ved å auke muskemassa i hendene på lik linje som andre muskar i kroppen? Og i såfall, korleis?

 

Ja. Fins en grundig tråd om dette i treningsdelen av forumet, som jeg ikke gidder å google fram nå. Hånden tar trening utrolig lett når man først kommer igang. Både grep og styrke på hva strake fingre takler kan trenes opp.

 

Edit: streng ifra bildeurl ovenfor gjorde at jeg fant en tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=694764

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Hver kveld når jeg legger meg kommer det et lysglimt på midten av gulvet ut fra ingenting.

 

Jeg slår av bryteren på skjøteledningen, pc'en og lys, setter meg på senga og kler av meg og skal til å legge meg... Plutselig kommer det et "flash". Bare et lite lys på gulver som forsvinner med en gang. Akkurat som om noen tenner en fyrstikk på gulvet + at lyset er blåaktig. Ser såvidt gulvet under glimtet og.

 

Lurer så fryktelig på hva dette er... Har foregått i noen uker nå. Når jeg tenker at fjoh.. Nå kommer det kanskje ikke, så plutselig kommer det.. Da skvetter jeg! Gruer meg hver kveld til akkurat dette : p

 

Noen anelser? : p

Endret av robbern9292
Lenke til kommentar
Hver kveld når jeg legger meg kommer det et lysglimt på midten av gulvet ut fra ingenting.

 

Jeg slår av bryteren på skjøteledningen, pc'en og lys, setter meg på senga og kler av meg og skal til å legge meg... Plutselig kommer det et "flash". Bare et lite lys på gulver som forsvinner med en gang. Akkurat som om noen tenner en fyrstikk på gulvet + at lyset er blåaktig. Ser såvidt gulvet under glimtet og.

 

Lurer så fryktelig på hva dette er... Har foregått i noen uker nå. Når jeg tenker at fjoh.. Nå kommer det kanskje ikke, så plutselig kommer det.. Da skvetter jeg! Gruer meg hver kveld til akkurat dette : p

 

Noen anelser? : p

Jeg tipper det er enten spøkelser eller vampyrer. Du bør snarest mulig gå til innkjøp av hhv salt og jern eller hvitløk og trestaker.

 

edit: Det kan forsåvidt like godt være aliens som er kilden. I så fall vil jeg anbefale å sove med en Bob Marley parykk, da den ligner såpass på en predator bakfra i svak belysning at du kanskje kan skremme dem vekk. Drep om mulig en av de så raskt du kan by any means neccessary, så kan du bruke diverse deler fra liket som våpen/rustning.

Endret av beerformyhorses
Lenke til kommentar
Hver kveld når jeg legger meg kommer det et lysglimt på midten av gulvet ut fra ingenting.

 

Jeg slår av bryteren på skjøteledningen, pc'en og lys, setter meg på senga og kler av meg og skal til å legge meg... Plutselig kommer det et "flash". Bare et lite lys på gulver som forsvinner med en gang. Akkurat som om noen tenner en fyrstikk på gulvet + at lyset er blåaktig. Ser såvidt gulvet under glimtet og.

 

Lurer så fryktelig på hva dette er... Har foregått i noen uker nå. Når jeg tenker at fjoh.. Nå kommer det kanskje ikke, så plutselig kommer det.. Da skvetter jeg! Gruer meg hver kveld til akkurat dette : p

 

Noen anelser? : p

Er en av lyskildene i rommet et lysrør eller ei sparepære? I såfall kan det være utlading av restenergi i denne lyskilden.

 

Men ellers kan det være at hjernen din spiller deg et puss også. Alliér deg med en en eller annen en kveld og sett dere begge i rommet. Hvis begge ser lysglimtet samtidig, da er det er virkelig lysglimt. Hvis bare du ser det så er det noe hjernen din innbiller seg.

Lenke til kommentar
Hver kveld når jeg legger meg kommer det et lysglimt på midten av gulvet ut fra ingenting.

 

Jeg slår av bryteren på skjøteledningen, pc'en og lys, setter meg på senga og kler av meg og skal til å legge meg... Plutselig kommer det et "flash". Bare et lite lys på gulver som forsvinner med en gang. Akkurat som om noen tenner en fyrstikk på gulvet + at lyset er blåaktig. Ser såvidt gulvet under glimtet og.

 

Lurer så fryktelig på hva dette er... Har foregått i noen uker nå. Når jeg tenker at fjoh.. Nå kommer det kanskje ikke, så plutselig kommer det.. Da skvetter jeg! Gruer meg hver kveld til akkurat dette : p

 

Noen anelser? : p

 

Du har ikke en mobiltelefon som du setter alarm på eller noe liknende? Min telefon gir fra seg et lite flash når skjermen er på vei til å skru seg av.

Lenke til kommentar

Ja, tenkte på det i går.. : p Å få en kompis til å overnatte.

 

Har ingen sånne pærer og slikt på rommet. Alt av lamper (2stk) står høyt, men de lyser ikke, har sett det. Men mobilen pleier å ligge i stua, så er ikke den heller. Eneste årsaken kunne vært pc'en som har blåe lys, men det kommer etter at jeg har skrudd av strømmen på skjøteledningen.

 

I såfall må det være hjernen hvis det ikke er noen andre årsaker. Men syns det er rart at det plutselig begynner å skje, mens jeg ikke har tenkt så mye på overnaturlige ting og sånt.

Lenke til kommentar

Du får ringe Åndenes Makt på TVN (eller var det TV3?), så kommer det ei halvgal "synsk" kjerring som går rundt i rommet og føler STERKE ENERGIER og alt mulig fjas, og når skeptikeren spør hvorfor ikke de føler noenting sier hun bare at hun er "ekstra sensitiv" og kan ikke be åndene om å gi tegn..Alt for å holde sin egen patetiske business igang med juks og bedrag.

Lenke til kommentar
Er avliving av dyr med eksos effektiv og smertefritt, om ikke, hvorfor?

 

så lenge man bruker bensinbiler og ikke dieselbiler så skal det være ganske så smertefritt.

det er karbonmonoksid i bensineksos som tar livet av deg og man skal vist bare besvime og ikke våkne igjen om man blir eksponert for gassen over lengre tid.

 

jeg har hørt om at folk har brukt dette på mindre dyr som katter osv. men jeg tror ikke det er lovlig

Lenke til kommentar
er det slik at amerikanere generelt aksepterer vold på tv, men sex på tv er roten til alt vondt?

Tror det, ja

 

 

Da lurer jeg på hva som er galt med spill i dag. På NFS underground 2 er alt av banneord i bakgrunnsmusikken, mens på Pro Street står det en dame og danser i bare skjorta og trusa, og man zoomer til og med inn på dama. Begge spillene har 3-årsgrense.

Det er helt at 3-åringer ser på glaumormodeller, men at de hører litt banneord mellom ordene i sangteksten er helt uakseptabelt? Har USA problemer med barn som vokser opp til å bli gangstere eller noe? :p

 

LAX av Xzibit, original

 

Sensurert versjon

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...