Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
spill cs eller annet spill som krever høy reaksjon.

Har spillt CS i nermere 5 år. Men vil prøve en annen metode. Så den eneste måten å trene den på er å gjøre noe som krever høy reaksjon? :hmm:

9226309[/snapback]

 

Kjøp deg en brukt ps2 og en dansematte med det spillet som du må "steppe" så vanvittig raskt i.

Lenke til kommentar
Kor varmt kan det bli i ein komposthaug?

9226266[/snapback]

Jeg tipper bakteriene kan overleve opp til ca 70'C. Når de dør så vil de slutte å avgi varme og oppvarmingen stopper opp. Med andre ord tipper jeg ca 70'C.

 

Kan jeg trene reaksjonen min? I så fall hvordan gjør jeg det?

9226278[/snapback]

Her er en annen måte å trene reaksjonstiden på:

http://www.naturfag.no/forsok/vis.html?tid=17821

Lenke til kommentar
Hehe, her spekuleres det. :p

 

Jeg sendte opp min første hjemmebygde rakett som 14-åring, men ble til tross for treninga aldri rakettforsker. Det sitatet til Pusur sier det meste, men jeg ser det mangler en "av" inni der også står det mod i stedet for admin. Får vel oppdatere det neste gang jeg logger meg på for å skrive en artikkel. Jeg jobber med det samme, bare i Tromsø nå. :)

9223040[/snapback]

Oh, i Tromsø?

 

Hvor i Tromsø jobber du?

 

Er det rart av meg å synes det er litt rart at en polakk har leid inn et par andre polakker for å jobbe for seg?

Lenke til kommentar
Sperm er mye mindre komplisert enn menneskekroppen.

9226494[/snapback]

Ahah, alle sier sperm.

 

Hvorfor har sæd blitt det bæsj er for avføring?

Hvor mye koster det for feks. for Tine melk å ha en 1min reklame på feks. tv2?

 

Det spørs når på dagen, og etter hvilket program det er og hvor mange seere det er ;)

Lenke til kommentar
Er nøytronet nødvendig for atomet?

8832717[/snapback]

Nøytronene utgjør ganske nøyaktig halvparten av massen til atomene (protonene den andre halvparten, elektronene har veldig liten masse i forhold). Jeg vil derfor anta at det ville vært en betydelig forskjell om de forsvant.

8832821[/snapback]

Forskjell ja. Men ville dette har hatt en avgjørende betydning. Vil de eksplodere som det gjør når man deler et atom egentlig? :)

8833087[/snapback]

 

et vanlig hydrogen-atom har ingen nøytroner =), så det er fint mulig. Men Hydrogenet har bare ett proton da=p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...