Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan hunder ha noe lignende downs syndrom? Grunnen til at jeg spør er fordi eks-samboeren til fetteren til mamma (langt ute :wee:) har en hund som er relativt dum. Den har også et meget spesielt utseende, ganske flat i ansiktet og mer hyeneformet kropp ifhorold til søsknene. Så derfor lurer jeg på om den faktisk har et syndrom på samme måte som menneskene har, mulig?

Lenke til kommentar
Kan hunder ha noe lignende downs syndrom? Grunnen til at jeg spør er fordi eks-samboeren til fetteren til mamma (langt ute :wee:) har en hund som er relativt dum. Den har også et meget spesielt utseende, ganske flat i ansiktet og mer hyeneformet kropp ifhorold til søsknene. Så derfor lurer jeg på om den faktisk har et syndrom på samme måte som menneskene har, mulig?

9232255[/snapback]

Ern ekstremt flink til å telle hundekjeksen er han sikkert autist :p

Lenke til kommentar
Hvor stort er internet? Hvor mange gigabytes er det på?

9233563[/snapback]

X antall petabytes, hvor x er et megastort tall som aldri kan defineres korrekt. Dramatisk vekst, dynamisk innhold og mer gjør at du aldri kan få et rett tall; jeg har dog sett noen konkrete tall en gang, men disse er nå utdaterte og ville ikke vært noe annet enn et overslag uansett.

Lenke til kommentar
Hva er det Ventrilo Harassment -greiene som foregår på filmklipp -tråden?

Hva er poenget? Hva er "the vent channel"? Hvem er det vi bare hører, som blir tekstet?

9233615[/snapback]

 

Det er en hacker som går inn på private chatte rom som har passort og begynner å spame lyder ifra soundboards, han blir fort bannet, men klarer å hacke seg inn igjen, og fortsetter å plage og spame de.

Lenke til kommentar
Er det noen som er immune mot myggstikk? Altså, de blir stukket, men det hovner ikke opp og klør.

9235001[/snapback]

Jeg hovner opp, men merker det ikke. Klør da ikke heller.

 

Men jeg har en slags fobi mot alt av flygende stikkene kryp. Har rimelig høy toleranse grense når det gjelder alt annet, men mygg, knott og sånt takler jeg ikke. Ingenting distraherer meg mer enn de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...