Gå til innhold

Bruk av avatar-funksjonen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For det første så er den avataren ALT for stor "drbass" og hvis du skal teste din avatar og hvordan det er ut så skal du poste her:http://forum.hardware.no/viewforum.php?f=64

Det er din også!

Skrevet
For det første så er den avataren ALT for stor "drbass" og hvis du skal teste din avatar og hvordan det er ut så skal du poste her:http://forum.hardware.no/viewforum.php?f=64

Det er din også!

trodde det var meningen at avatarer skulle vises jeg, er vel et større problem for modembrukere hvis det er animerte gif-filer e.l. som tar et par hundre kb...

sitter forresten på isdn nå, og merker ikke noe til de avatarene folk syter så fælt om :roll:

Skrevet
godtar du størrelsen på min, yummy?  

prøvde å senke størrelsen på den, men da ble den bare stygg pga det er en tegning og ikke et vanlig bildet...

Du bør vel først og fremst fjerne det 35 kb bildet i signaturen din Jannis!

n00b ! :roll:

Skrevet
Jøss...

ER det ingen av dere som klarer å begrense dere til

FÆMTI ganger FÆMTI pixler. Punktum!!!!! :evil:

Er det så vanskelig å forstå????? :o :-?

Ja, dårlig folkens! Sannsynligvis kommer de til å fjerne muligheten for avatarer ganske snart slik som folk holder på. Men kanskje det er det dere vil? :o

Skrevet

Jeg gjør det... Mener jeg :)

Er på 50x35 pixler og <3kb stor. Tok å resiza et bilde fra en spillejobb. Funker fett nok, det?

bfisk

Skrevet

Synes filstørrelse bør gå foran oppløsning. Maksgrense på 5 KB høres fornuftig ut. Oppløsningen kan være 70x70 eller 80x80 som maks, men hvis moderatorene ønsker 50x50 som maks må vi respektere dette.

Skrevet

Et tips kan da kanskje være å øke Cach-minnet på brownseren slik at alle småbildene (avatarene) ligger lagret på hdd fra før og dermet ikke trengs å lastes en gang til. Tror det ville være et bra tips til alle modembrukere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...