Gå til innhold

Bruk av avatar-funksjonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint at det endelig kom avartarer på dette forumet.. :) Varer nok ikke lenge.. Så lenge noe kan missbrukes, så vil det bli det. Er jo mindre enn 10% som holder seg under kravene jo :cry:

 

Jeg stemmer for 60-60 eller 80-80.

 

Jeg har forresten tatt i bakken når det gjelder min avartar, så den får ingen andre ta... :o

Lenke til kommentar
Jeg synes grensen burde bli litt høyere ....  entkelte av  bildene blir bare stygge på 50x50  

 

men shitt heller ..

 

For det første ser forumet ut som et håpløst pynta juletre etter at vi har åpnet for bruk av avatars. For det andre blir det ekstra mye grafikk for folk å laste ned. Riktignok er det en grense for filstørrelsen på 6KB, men når man skal vise en side med 20 meldinger har man fort vekk 150KB ekstra å laste bare fordi brukerne synes avatars er Tingen (med stor T).

 

Dette er et diskusjonsforum, og normalt trenger man ikke å bruke bilder for å diskutere, gjør man vel? Jeg bruker det iallefall veldig lite :-)

 

Oppfordrer herved alle til å bruke avatars på en fornuftig måte. Det vil si kun rene bilder (ingen animasjon), og de må ikke overskride kravene som er satt (50x50 og 6KB). Og det er ikke noe "must" å ha avatars.

 

Bruk av avatars er oppe til debatt internt. En del av moderatorene er svært skeptiske til bruken av disse.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Tror nok heller løsningen på problemet er å fixe det slik at de som vil kan skru av visningen av avatars.

Ellers er det jo ikke noe stort problem å slå av bruken av bilder når man surfer forumet - det er veldig enkelt i f.eks. Opera (g).

Burde gå av å slå av ja. Opera-løysinga funkar forsåvidt, men det ser litt teit ut ettersom det nye designet brukar ein del bilde-knappar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...