Gå til innhold

Bruk av avatar-funksjonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aldri? Jeg tror det er tvilsomt at hw.no stiller med serverplass til avatarene til tusener av brukere.

Når andre forum gjør det, hvorfor skal det da være en unulighet for hw.no?

Og dessuten så blir det ikke snakk om store plassen heller hvis du regner f.eks 7000-10000 akrive brukere på forumet(+-).

Det blir ikke store mengden akkurat...

Lenke til kommentar

Når andre forum gjør det, hvorfor skal det da være en unulighet for hw.no?

 

Jeg sa intet om at det var umulig, jeg tror bare det er tvilsomt at de gjør det.

 

Og dessuten så blir det ikke snakk om store plassen heller hvis du regner f.eks 7000-10000 akrive brukere på forumet(+-).

Det blir ikke store mengden akkurat...

 

10000x5kB = ikke særlig mye, nei, ~ 50MB. Men samtlige bør vel godkjennes elns.

 

min avatar er 5 kb og 50x73...

 

For stor. 50x50 er max.

Lenke til kommentar

Witch = heks :lol:

Which :wink:

 

Synte det har vært alt for mye oppstyr rundt denne skiten jeg.... Deaktiver hele dritten. Hvis dere hadde stilt med serverplass, maximalt 1gb med avatarer elns.... Så kunne dere fått en automatisert filtrering av avatarene til folket. Denne manuelle måten er latterlig syntes nå jeg. Deaktiver eller aktiver mulighet for opplastning og sett de filterne til riktig verdi. Forumet ser ut som ett horehus nå... Akkurat som Amund sier.

Lenke til kommentar
Witch = heks :lol:

Which :wink:

 

Synte det har vært alt for mye oppstyr rundt denne skiten jeg.... Deaktiver hele dritten. Hvis dere hadde stilt med serverplass, maximalt 1gb med avatarer elns.... Så kunne dere fått en automatisert filtrering av avatarene til folket. Denne manuelle måten er latterlig syntes nå jeg. Deaktiver eller aktiver mulighet for opplastning og sett de filterne til riktig verdi. Forumet ser ut som ett horehus nå... Akkurat som Amund sier.

 

Det er det verste jeg har hørt! Det er jo dritafett met avatar nå da. Heller avatar enn digre stygge bilder i signaturen, da!

Lenke til kommentar

Det er det verste jeg har hørt! Det er jo dritafett met avatar nå da.

 

Kan noen fortelle meg nytten av bilder/avatarer i et diskusjonsforum? For meg er det tekstlig innhold som betyr noe. Bilder (og spesielt de animerte) er bare forstyrrende og forsinker nedlastingstiden.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg nytten av bilder/avatarer i et diskusjonsforum? For meg er det tekstlig innhold som betyr noe. Bilder (og spesielt de animerte) er bare forstyrrende og forsinker nedlastingstiden.

Mvh,

Amund

Man kjenner lettere igjenn personen via avateren. Jeg har oppdaget en masse nye brukere som jeg så og si nesten aldri har sett før pga avatar som de har og kan forbinne personene med den avataren.

Lenke til kommentar

Det er det verste jeg har hørt! Det er jo dritafett met avatar nå da.

 

Kan noen fortelle meg nytten av bilder/avatarer i et diskusjonsforum? For meg er det tekstlig innhold som betyr noe. Bilder (og spesielt de animerte) er bare forstyrrende og forsinker nedlastingstiden.

 

Mvh,

Amund

Det blir mer personlig stil på forumet. Det ser kult ut og distraherer få selv om de som blir distrahert skriker høyest.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...