Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Og der gikk jeg tom for tålmodighet, og bestilte nettopp Touch fra Elkjøp.no. Nå bør de ha den på lager.

 

Vurderte å ta med et 2 GB minnekort, men tror jeg ender opp med 4 GB i stedet. Hva koster det på komplett.no? Nettet mitt er så treigt at jeg ikke vil utsette meg selv for den tålmodighetsprøven det vil være å sjekke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og der gikk jeg tom for tålmodighet, og bestilte nettopp Touch fra Elkjøp.no. Nå bør de ha den på lager.

 

Vurderte å ta med et 2 GB minnekort, men tror jeg ender opp med 4 GB i stedet. Hva koster det på komplett.no? Nettet mitt er så treigt at jeg ikke vil utsette meg selv for den tålmodighetsprøven det vil være å sjekke...

9176482[/snapback]

 

nettopp bestillt 4 GB MicroSD ifra Komplett.no. Kortet kostet

 

 

Ordretotal:

 

 

Ordresum ekskl. mva 420,00

Frakt 101,00

Mva 25,00 % 130,25

 

Ordresum inkl. mva 651,25

____________________________________________

Lenke til kommentar
nettopp bestillt 4 GB MicroSD ifra Komplett.no. Kortet kostet

 

 

Ordretotal:

 

 

      Ordresum ekskl. mva                  420,00

      Frakt                                101,00

      Mva 25,00 %                          130,25

 

      Ordresum inkl. mva                  651,25

      ____________________________________________

9177051[/snapback]

Det er ikke alle innkjøp jeg har gjort som er like bra, men jeg kjøpte mitt 4 GB kort på Ebay for 360 kr ink. frakt!

 

Tobias :tease:

Lenke til kommentar
bestilte min htc touch fra lefdal på fredag og ha enda ikke fått den, begynner å bli spø av ventinga :S

 

Er det noen andre som har bestilt fra lefdal og i såfall hvor lang tid tok det før dere fikk den?

9187472[/snapback]

 

 

bestillte min på en fredag, fikk den lørdagen uka etter (henta den på påfølgende mandag)

Lenke til kommentar
bestilte min htc touch fra lefdal på fredag og ha enda ikke fått den, begynner å bli spø av ventinga :S

 

Er det noen andre som har bestilt fra lefdal og i såfall hvor lang tid tok det før dere fikk den?

9187472[/snapback]

 

 

bestillte min på en fredag, fikk den lørdagen uka etter (henta den på påfølgende mandag)

9187807[/snapback]

 

okei :(

 

Da får jeg vente enda lengre...

Lenke til kommentar
Kan du få radio til å funke på Touch uten ekstern mottaker da?

 

Ellers er det noen som vet hvordan jeg kan flytte ikoner fra programmer til f.eks Office Mobile? La inn One Note men den havner i Programmer mappa og ikke sammen med Office.

9186654[/snapback]

Man kan laste ned et program som gir deg radio over nettet, men det vil nå koste penger hvis du bruker edge.

 

For å få One note over til office starter du file explorer og velger mappen som hetter windows. Så velger du mappen som hetter start menu, i den mappen velger du programs og så klipper du ut one note fila. Når den er klippet ut går du tilbake og inn i Office mappa og limer den inn der. Jeg har engelsk telefon så kan være norske navn på mappene i en norsk verson av telefonen.

Endret av ialu
Lenke til kommentar
"Løp" å kjøp!

Her om dagen dumpa det ned to pakker fra Hong-Kong i postkassen min. Det var to silikon beskyttelser til Touch'en. Det var en transparent hvit, en helt svart. Juveln trenger beskyttelse, så derfor tenkte jeg at disse silikon greiene kunne være tingen, siden jeg ikke ønsket at beskyttelsen skulle være for stor. Den gjennomsiktige hvite er ikke min favoritt, men den helt svarte er faktisk så lekker at jeg kan tenke meg å bruke den hele tiden.

 

Tobias

9049961[/snapback]

 

 

Jeg er tidlig ute, og bestilte nettopp en svart silikonbeskyttelse fra Ebay for nøyaktig 60 kroner ink. frakt. Har jo ikke engang mottatt telefonen min fra Elkjøp ennå, men nå har jeg i alle fall gått til innkjøp av beskyttelsen. Det er da noe.

 

Noen som har bestilt Touch fra Elkjøp i det siste? Hvor lang tid tok det? Sendte inn min bestilling mandag kveld. Har kun fått ordrebekreftelse, ikke noe angående levering. Sendte en mail i dag for å høre om det går an å få et sporingsnummer, men har ikke fått svar.

Lenke til kommentar
argh... komplett kan ikke levere 4gb microsd før 28. august.. - fikk netopp mail om det nå...  :(

9191838[/snapback]

Jeg har bestilt inn til min butikk og stemmer datoen jeg har fra min leverandør har jeg de om ca. 1 uke. Prisen vil bli omtrent den samme som Komplett m/ frakt. (rundt 600-650 kr.) så da kan du jo likegodt ta turen innom en lokal butikk og sjekke om de har fått den inn da.

Lenke til kommentar

Hei.

Gratulerer med ny telefon. Gjør følgende.

 

Trykk Start - Instillinger - Tilkoblinger - Wi-Fi - Nettverkskort og velg The Internet i den liste øverst hvor det står: Mitt nettverkskort kobles til:

 

Trykk ok øverst til høyre.

 

Trykk nå Trådløst Lan i bilde du kommer tilbake til. velg Strømmodus og skyv slideren til den står helt til venstre på Beste ytelse.

 

Nå skal det funke. Mulig du må ta en softreset etter dette (stikke inn styluspennen i det lille hullet til høyre under telefon. da starter den på nytt.

 

Lykke til og si hvordan det gikk da :-)

Lenke til kommentar

Jeg sliter også med at Edge kobles opp istedet for WLAN når jeg bruker Internet Explorer. I Opera og andre programmer som bruker Internett, funker det helt fint med WLAN.

 

Går det ann å streame nett-tv med god kvalitet? Kjøpte Pocket Streamer Deluxe, men dette er egentlig bare en samling med lenker, så det var bortkastet. Kvaliteten er god på streamingen, men kanskje "for god", slik at Touchen ikke klarer å spille de av, det blir bare hakking. TV-streamingen blir spilt av via Media Player.

 

Er det andre programmer som klarer å spille av streaming bedre? Har også testet Mobitv, kvaliteten er ikke all verden, men flyten er bedre enn de på Pocket Streamer.

 

regards,

Lenke til kommentar
Jeg har nått fått meg en TOUCH :D Men jeg sliter med å være på nett med Wlan. Jeg finner nettet og jeg er koplet til, men når jeg skal gå inn på internett explorer så kobler telefonen seg automatisk til EDGE.

 

Hvordan kan jeg surfe med Wlan?

9193025[/snapback]

 

hvor og når bestilte du din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...