Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nått fått meg en TOUCH :D Men jeg sliter med å være på nett med Wlan. Jeg finner nettet og jeg er koplet til, men når jeg skal gå inn på internett explorer så kobler telefonen seg automatisk til EDGE.

 

Hvordan kan jeg surfe med Wlan?

9193025[/snapback]

 

hvor og når bestilte du din?

9194024[/snapback]

 

Jeg har sommerjobb / deltidsjobb i en mobilbutikk så fikk den med en gang.

Lenke til kommentar

I dag tidlig ringte jeg til Elkjøp for å spørre om de faktisk har den på lager og om min telefon eventuelt hadde blitt sendt. Heldigvis ble den sendt i går. Da vil vel den være på posten i morgen? Er jeg nødt til å vente på hentelappen, eller kan jeg gå på posten og få pakken ut uten? Jeg mener jeg har hentet pakker uten hentelapp før, og det hadde vært fint om jeg kunne hentet telefonen allerede i morgen.

Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut hvordan man sletter alle MSN kontaktene på mobilen?

Den lagrer de automatisk når du logger på msn.. Har 500 mail kontakter i kontaktlisten min utrolig irriterende og tar ihvertfall godt over en time å slette de en for en. :thumbdown:

Endret av NeXtoN
Lenke til kommentar
Noen som har funnet ut hvordan man sletter alle MSN kontaktene på mobilen?

Den lagrer de automatisk når du logger på msn.. Har 500 mail kontakter i kontaktlisten min utrolig irriterende og tar ihvertfall godt over en time å slette de en for en. :thumbdown:

9195278[/snapback]

 

Ikke gjør det, for da forsvinner alt på internett også ;) hehe :nei:

Live Messenger på Touch synkroniserer mot hotmail konto på internett.

 

Jeg prøvde også det du hadde tenkt å gjøre nå igår natt og da plutselige forsvant dem

på internett også... Men jeg klarte akkurat å berge kontaktene siden dem ikke hadde blitt

borte fra Contacts på Hotmail kontoen.

Lenke til kommentar

@frgmnt

Jeg har henta mange ganger uten lappen, men du på ha pakkenummeret. Posten driver å legger om til nytt system sa de sist og da skal man kunne henvende seg bare med leg og navn.

 

@Pcman04

Jeg sletta en og en og mine forsvant ikke fra internett.

Lenke til kommentar
Noen som har funnet ut hvordan man sletter alle MSN kontaktene på mobilen?

Den lagrer de automatisk når du logger på msn.. Har 500 mail kontakter i kontaktlisten min utrolig irriterende og tar ihvertfall godt over en time å slette de en for en. :thumbdown:

9195278[/snapback]

 

Ikke gjør det, for da forsvinner alt på internett også ;) hehe :nei:

Live Messenger på Touch synkroniserer mot hotmail konto på internett.

 

Jeg prøvde også det du hadde tenkt å gjøre nå igår natt og da plutselige forsvant dem

på internett også... Men jeg klarte akkurat å berge kontaktene siden dem ikke hadde blitt

borte fra Contacts på Hotmail kontoen.

9195856[/snapback]

 

 

Hehe tror nok du har mistforstått litt, de har jo lagret seg i kontaktene på mobiltelfonen. Jeg gikk inn og deaktiverte "synkroniser msn med kontaktene" eller hva det stod, så det skal ikke ha noe å si hva jeg gjør med kontaktene.

 

Men igjen utrolig irriterende med over 500 email kontakter ikontaktlisten.

Lenke til kommentar
Noen som har funnet ut hvordan man sletter alle MSN kontaktene på mobilen?

Den lagrer de automatisk når du logger på msn.. Har 500 mail kontakter i kontaktlisten min utrolig irriterende og tar ihvertfall godt over en time å slette de en for en. :thumbdown:

9195278[/snapback]

 

Ikke gjør det, for da forsvinner alt på internett også ;) hehe :nei:

Live Messenger på Touch synkroniserer mot hotmail konto på internett.

 

Jeg prøvde også det du hadde tenkt å gjøre nå igår natt og da plutselige forsvant dem

på internett også... Men jeg klarte akkurat å berge kontaktene siden dem ikke hadde blitt

borte fra Contacts på Hotmail kontoen.

9195856[/snapback]

 

 

Hehe tror nok du har mistforstått litt, de har jo lagret seg i kontaktene på mobiltelfonen. Jeg gikk inn og deaktiverte "synkroniser msn med kontaktene" eller hva det stod, så det skal ikke ha noe å si hva jeg gjør med kontaktene.

 

Men igjen utrolig irriterende med over 500 email kontakter ikontaktlisten.

9196180[/snapback]

 

:p 500 email kontakter på touchen - hehe... tar litt tid å fjerne dem...Men kan du ikke

merke dem og så slette ?

Lenke til kommentar

Men igjen utrolig irriterende med over 500 email kontakter ikontaktlisten.

9196180[/snapback]

 

Klaga over samma problemet selv. Man MÅ synke kontaktene for å bruke MSN på mobilen. Så jeg lagde rett og slett en gruppe i kontaktlisten som heter Privat hvor jeg legger alle mine telefonnumre i så velger du bare denne når du ikke vil se de 500 hotmail kontaktene :) Litt tungvint ja men det går.

Lenke til kommentar
@frgmnt

Jeg har henta mange ganger uten lappen, men du på ha pakkenummeret. Posten driver å legger om til nytt system sa de sist og da skal man kunne henvende seg bare med leg og navn.

 

Ok. Jeg har ikke noe pakkenummer heller, kun ordrenummeret jeg fikk fra Elkjøp. Jeg kommer nok uansett til å prøve på posten i morgen. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Hei.

Gratulerer med ny telefon. Gjør følgende.

 

Trykk Start - Instillinger - Tilkoblinger - Wi-Fi - Nettverkskort og velg The Internet i den liste øverst hvor det står: Mitt nettverkskort kobles til:

 

Trykk ok øverst til høyre.

 

Trykk nå Trådløst Lan i bilde du kommer tilbake til. velg Strømmodus og skyv slideren til den står helt til venstre på Beste ytelse.

 

Nå skal det funke. Mulig du må ta en softreset etter dette (stikke inn styluspennen i det lille hullet til høyre under telefon. da starter den på nytt.

 

Lykke til og si hvordan det gikk da :-)

9193089[/snapback]

 

Fikk det til nå :D Takk

Lenke til kommentar

Men igjen utrolig irriterende med over 500 email kontakter ikontaktlisten.

9196180[/snapback]

 

Klaga over samma problemet selv. Man MÅ synke kontaktene for å bruke MSN på mobilen. Så jeg lagde rett og slett en gruppe i kontaktlisten som heter Privat hvor jeg legger alle mine telefonnumre i så velger du bare denne når du ikke vil se de 500 hotmail kontaktene :) Litt tungvint ja men det går.

9196455[/snapback]

 

Hvordan lagde du en gruppe? Forklar. :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg skl legge inn noen filmer på elefonen nå, men jeg har ikke et program som kan konvertere fra eks avi. til mpeg4. Hva er det beste prugrammet til det?

9197026[/snapback]

Hei

Jeg bruker et program som heter SUPER fra noe som heter eReghtSoft.

 

Dette programmet gjør nytten!

 

Tobias :thumbup:

9198660[/snapback]

 

http://www.erightsoft.com/SUPER.html#Dnload

 

Legger også linken til #1

Lenke til kommentar
Hvordan lagde du en gruppe? Forklar. :hmm:

9198271[/snapback]

 

Har engelsk Touch men slik gjør du det:

Kontakter - gå inn på en kontakt og velg rediger. Gå ned til Kategorier og så får du opp en ny rute med kategorier. Trykk på Ny for å lage ny kategori/gruppe.

Endret av AeroX
Lenke til kommentar

Og der er jeg offisielt eier av HTC Touch! Det var et usedvanlig deilig syn som møtte meg da jeg åpnet pakken fra Elkjøp. Telefonen er (som så mange andre også poengterer) mindre enn jeg hadde trodd.

 

Det eneste som foreløpig er litt irriterende er at det ikke kommer stor bokstav etter punktum når jeg skriver sms på det innebygde tastaturet. Skal imidlertid legge inn Phone Pad, og håper det er litt annerledes med tanke på akkurat dette.

Lenke til kommentar
På min Qtek blir det ikke stor bokstav med en gang man begynner å skrive et ord etter punktum, men order får stor bokstav automatisk med en gang man trykker space etter ordet. Har de slutta med dette i windows mobile?

9199510[/snapback]

 

På Settings -> Input -> Options er det noe som heter "Capitalize first letter of sentence" så de har ikke sluttet med det og det fungerer som det skal i WM6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...