Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har fått touch'en på mitt private hjemmenett og lurer på om det er noen som kjenner til om man kan logge seg på sin hjemmepc for å evt styre lydprogram etc fra sin ordinære pc? Er ikke så kjent med windows mobile opp mot en stasjonær pc. Alle tips mottas med takk.

 

Har funnet et program fra salling.com og det fungerte kjempegodt :)

 

mvh,

Per Ove

Endret av pakselvo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Jeg har fått touch'en på mitt private hjemmenett og lurer på om det er noen som kjenner til om man kan logge seg på sin hjemmepc for å evt styre lydprogram etc fra sin ordinære pc? Er ikke så kjent med windows mobile opp mot en stasjonær pc. Alle tips mottas med takk.

 

mvh,

Per Ove

9141861[/snapback]

 

 

Det finns remote desktop for Windows Mobile 6. Denne er imidlertidig forbeholdt

WM6 Professional ? Det finns to andre versjonar, Standard og Classic. Classic er den som følger med Touch. Kan sikkert komme litt ann på leverandøren av telefonen. Søk etter "WM6 RDP-Finster" på nettet så finner du den fra MS. Ellers så skal det finnast eit par andre Remote Desktop klientar til pda.

Lenke til kommentar
Molde er ikke lagt til enda, men kommer. Har lagt til alfabetisk fra A - H nå :-)

9140728[/snapback]

 

kristiansand, har du lagt det til?

9142492[/snapback]

Jeg har lastet opp en ny fil til siden hans som nå har 102 byer. Molde og krisitansand er der nå. Men byer med ØÆÅ i seg fungerer ikke. Så må se mer på en annen dag.

Lenke til kommentar
Tobias ja :-) Har vært hjemme hos deg en gang jeg. Fikk deilig kaffelatte :-) Er du like glad i kaffe enda?

9140731[/snapback]

Eeeh

Dette var litt skummelt ... :D

Jo da, kaffe er fremdeles viktig. Så viktig at jeg i dag har instalert min nye espressomaskin til 12 000 !!

Men, hvem i granskogen er du? Jeg har hatt mange raringer på kaffe opp gjennom åra ...

 

Tobias

Endret av TobiasAbrahamsen
Lenke til kommentar

Niveus remote er tingen for deg =)

 

http://niveus.com/

 

eller

 

netremote

 

http://www.girder.nl/products.php?section=netremote

 

Hei,

 

Jeg har fått touch'en på mitt private hjemmenett og lurer på om det er noen som kjenner til om man kan logge seg på sin hjemmepc for å evt styre lydprogram etc fra sin ordinære pc? Er ikke så kjent med windows mobile opp mot en stasjonær pc. Alle tips mottas med takk.

 

Har funnet et program fra salling.com og det fungerte kjempegodt :)

 

mvh,

Per Ove

9141861[/snapback]

Lenke til kommentar
Tobias ja :-) Har vært hjemme hos deg en gang jeg. Fikk deilig kaffelatte :-) Er du like glad i kaffe enda?

9140731[/snapback]

Eeeh

Dette var litt skummelt ... :D

Jo da, kaffe er fremdeles viktig. Så viktig at jeg i dag har instalert min nye espressomaskin til 12 000 !!

Men, hvem i granskogen er du? Jeg har hatt mange raringer på kaffe opp gjennom åra ...

 

Tobias

9143832[/snapback]

 

Raringer? Hmmm, da vet jeg ikke om jeg vil se hvem jeg er ;-) Vel, det var i alle fall i leiligheten over McDonalds :-) Den gang også en fin espressomaskin til ca 8000, egen kaffekvern, sirup og H- Melk. Kaffen stod i skapet til høyre ;-)

 

Enda mer nyssgjerring nå, eller begynner det å mimre heheheehe.

Lenke til kommentar
Raringer? Hmmm, da vet jeg ikke om jeg vil se hvem jeg er ;-) Vel, det var i alle fall i leiligheten over McDonalds :-) Den gang også en fin espressomaskin til ca 8000, egen kaffekvern, sirup og H- Melk. Kaffen stod i skapet til høyre ;-)

 

Enda mer nyssgjerring nå, eller begynner det å mimre heheheehe.

9144951[/snapback]

Oi da!

Nå ble jeg tankefull! Du beskriver leiligheten og remedier perfekt, men hvem er du? Du skulle vell ikke kjenne en kjernekar som heter Kurt?

 

Tobias

Lenke til kommentar
Raringer? Hmmm, da vet jeg ikke om jeg vil se hvem jeg er ;-) Vel, det var i alle fall i leiligheten over McDonalds :-) Den gang også en fin espressomaskin til ca 8000, egen kaffekvern, sirup og H- Melk. Kaffen stod i skapet til høyre ;-)

 

Enda mer nyssgjerring nå, eller begynner det å mimre heheheehe.

9144951[/snapback]

Oi da!

Nå ble jeg tankefull! Du beskriver leiligheten og remedier perfekt, men hvem er du? Du skulle vell ikke kjenne en kjernekar som heter Kurt?

 

Tobias

9145128[/snapback]

 

 

Vi kan ta denne diskusjonen privat vi. Helt i orden.

 

P.s Joda, jeg kjenner Kurt. Der er du på sporet :-)

Lenke til kommentar
Nå ble jeg tankefull! Du beskriver leiligheten og remedier perfekt, men hvem er du? Du skulle vell ikke kjenne en kjernekar som heter Kurt?

 

Kan dere ikke ta denne diskusjonen privat? :-)

9145161[/snapback]

Nei! :tease:

Dette er av ytterste interesse for alle eiere av HTC Touch!

 

Nei da, jeg bare tulla. Jeg skal sende en privat melding jeg, men det er jo kult at gammle kjente kan møtes på et diskusjonsforum om HTC Touch. Reach out and Touch - veit du!

 

Tobias

Lenke til kommentar
En ting gutter. Irriterer vettet av meg, men hvor i huleste slår jeg av så ikke simkontakter vises? Finner det bare ikke jeg. Mulig jeg er blind altså. På S710 er det jo valg, men finner ikke noe på Touch.

9146344[/snapback]

 

 

Fant det ikke selv.. så jeg tok å kopierte alle fra sim til mobil. deretter sletta jeg sim kort kontaktene.

Lenke til kommentar
Hei.

Som Ialu sa har vi nå lagt til 102 norske byer. Skal være alle, men om du har et sted som vi ikke har i lista, så send oss en pm.

Vi skal jobbe med å få  ÆØÅ til å virke.

 

Hvis noen finner en by i lista som ikke virke. så hadde det også vært fint med en tilbakemelding.

Legger igjen ved linken tilfelle noen ikke har sett den.

Last ned norske byer, samt guide her

9143504[/snapback]

 

Har lagt linken til i #1 post.

 

Hvis det er noe annet som jeg har oversett av linker eller annen info som dere syns bør være med i #1 post, send en pm. Har mistet litt oversikten over alt som kommer :)

Endret av B-QL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...