Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Ser ikke egentlig problemet. Accuweather er vel en gratis værtjeneste og eneste han gjør er jo å gjøre om dataene til å passe til våre telefoner. Driver å setter opp dette på min egen server så tar han ned sin, er min der. Må bare få det stabilt først. Virka i går, ikke i dag, så må finne ut hvorfor hehe.

 

Skal legge til byene dere ønsker!

 

Ps, Nå kan dere laste ned fra serveren min her.

Last ned norske byer

Endret av ralex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ikke egentlig problemet. Accuweather er vel en gratis værtjeneste og eneste han gjør er jo å gjøre om dataene til å passe til våre telefoner. Driver å setter opp dette på min egen server så tar han ned sin, er min der. Må bare få det stabilt først. Virka i går, ikke i dag, så må finne ut hvorfor hehe.

 

Skal legge til byene dere ønsker!

 

Ps, Nå kan dere laste ned fra serveren min her.

Last ned norske byer

9138439[/snapback]

Ingen ting er gratis min venn, og foretninger er foretninger! Jeg kan aldri tenke meg at HTC får datatilgang gratis fra Accuweather, den tjenesten Accuweather leverer koster penger å produsere, og noen skal betale regningen. Jeg tipper at Accuweather føler seg lurt her, men bevares jeg gleder meg så lenge det varer. Kult er det også om du får dette til å virke på din egen server, da har vi en i reserve ...

 

BTW: Nedlastningstjenesten din er kjempefin, mangler bare en steg-for-steg beskrivelse av hvordan folk skal gjøre det.

 

Tobias :thumbup:

Lenke til kommentar
2. Hvordan tar man en hard-reset?

9136277[/snapback]

Trykk inn den skjulte soft-reset knappen samtidlig som du holder inne "svar" og "legg på" knappene. Hold de inne til du får spørsmål om å bekredte valget. Bekreft med "senter-knappen".

 

Dette kunne du også funnet ut om du hadde lest instruksjonsboken din. Har du den bare på engelsk, kunne du lastetet den ned ved å fulgt linken til den norske versjonen fra 1. posten i denne tråden.

 

Tobias

9138394[/snapback]

 

Takk for svar, men det dere sa tidligerer i tråden hadde en feil.

Man skal slippe "reset" knappen under, hvis ikke man gjør det skjer det ingenting.

Det fant jeg foresten i manualen på dansk (ikke norsk)

Lenke til kommentar
Noen fler nybegynnerspørsmål:

 

1) Er det en rask måte å skifte ringeprofiler på? Nå må jeg inn på innstillinger, og så telefon og velge der. Hadde vært greit å ha den lettere tilgjengelig for når jeg vil ha ingen ringetone osv.

 

2) Kan jeg dra et program som ikke er registrert (dvs jeg kjører kun en .exe fil for å bruke putty) inn på programmer-menyen, eller evt applikasjonsmenyen på startsiden?

9119139[/snapback]

1:

Hva med å holde inne "connetions"-knappen oppe til venstre i et par sekunder? Det gjør at min 9100 bytter mellom kun vibrering og normal modus.

 

2:

\Windows\Startmeny\Programmer

 

Men jeg syntes du heller skal legge inn Mortbuttons og lage dine egne lettere menyer.

Lenke til kommentar
Ser ikke egentlig problemet. Accuweather er vel en gratis værtjeneste og eneste han gjør er jo å gjøre om dataene til å passe til våre telefoner. Driver å setter opp dette på min egen server så tar han ned sin, er min der. Må bare få det stabilt først. Virka i går, ikke i dag, så må finne ut hvorfor hehe.

 

Skal legge til byene dere ønsker!

 

Ps, Nå kan dere laste ned fra serveren min her.

Last ned norske byer

9138439[/snapback]

Ingen ting er gratis min venn, og foretninger er foretninger! Jeg kan aldri tenke meg at HTC får datatilgang gratis fra Accuweather, den tjenesten Accuweather leverer koster penger å produsere, og noen skal betale regningen. Jeg tipper at Accuweather føler seg lurt her, men bevares jeg gleder meg så lenge det varer. Kult er det også om du får dette til å virke på din egen server, da har vi en i reserve ...

 

BTW: Nedlastningstjenesten din er kjempefin, mangler bare en steg-for-steg beskrivelse av hvordan folk skal gjøre det.

 

Tobias :thumbup:

9138695[/snapback]

 

Joda, jeg skjønner at alt er business, men akkurat i denne samenhengen, så mente jeg at jeg ikke skjønte helt hva feil på på XDA developer gjør feil siden han bare tar gratis data fra accuweather og gjør den om, men vi får se. Plutsleig så stenger de den muligheten eller så kjøper kanskje HTC noe mer rettigheter :-)

 

Takk for det ang siden. Kommer en step for step der, må bare rekke det. Har ferie og fruen skal jo ha meg med på alt mulig rart, så sniker til meg litt tid innimellom hehe. SKulle hatt et lite sted hvor alles byer ble lastet opp etter ønske, så jeg kunne legge de til. Noen forslag?

 

 

Nå er step for step guide laget og ligger på Download siden min.

Endret av ralex
Lenke til kommentar
Takk for det ang siden. Kommer en step  for step der, må bare rekke det. Har ferie og fruen skal jo ha meg med på alt mulig rart, så sniker til meg litt tid innimellom hehe. SKulle hatt et lite sted hvor alles byer ble lastet opp etter ønske, så jeg kunne legge de til. Noen forslag?

9139225[/snapback]

 

Kan du legge til ELVERUM, HAMAR på listen også ? :)

 

Quote forminsket av moderator

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Kan du legge til ELVERUM, HAMAR på listen også ? :)

9139454[/snapback]

Hey, Pcman04!

Jeg er født og oppvokst i Trysilveien 89, Elverum!

 

Tobias

9139480[/snapback]

 

Såpass ja :) Bor du i Elverum enda ?

 

Jeg for min touch på fredag, sendt idag fra Multicom :) Den skal oppgraderes på fredag ja :)

Lenke til kommentar
Ser ikke egentlig problemet. Accuweather er vel en gratis værtjeneste og eneste han gjør er jo å gjøre om dataene til å passe til våre telefoner. Driver å setter opp dette på min egen server så tar han ned sin, er min der. Må bare få det stabilt først. Virka i går, ikke i dag, så må finne ut hvorfor hehe.

 

Skal legge til byene dere ønsker!

 

Ps, Nå kan dere laste ned fra serveren min her.

Last ned norske byer

9138439[/snapback]

 

Kjempe greier. er molde lagt til i listen?

Lenke til kommentar
Såpass ja :) Bor du i Elverum enda ?

9140294[/snapback]

Nei, jeg har bodd i Kristiansand de siste 25 åra ...

 

Tobias

9140458[/snapback]

 

Tobias ja :-) Har vært hjemme hos deg en gang jeg. Fikk deilig kaffelatte :-) Er du like glad i kaffe enda?

Lenke til kommentar

nå blir jeg snart ganske forbanna, nettopp kjøpt en HTC Touch, installert og kobla til datan, men ikke noe skjer! jeg vil få over musikk, videoer og bilder til telefonen.

hvordan gjør jeg det?

 

har installert ActiveSync

 

har og problemer med bluetooth, mms, gprs

 

need help... anyone?

Lenke til kommentar
nå blir jeg snart ganske forbanna, nettopp kjøpt en HTC Touch, installert og kobla til datan, men ikke noe skjer! jeg vil få over musikk, videoer og bilder til telefonen.

hvordan gjør jeg det?

 

har installert ActiveSync

 

har og problemer med bluetooth, mms, gprs

 

need help... anyone?

9141069[/snapback]

 

Hvis du har windows vista, må du nok bruke dette programmet: Windows Mobile Device Center

Lenke til kommentar
nå blir jeg snart ganske forbanna, nettopp kjøpt en HTC Touch, installert og kobla til datan, men ikke noe skjer! jeg vil få over musikk, videoer og bilder til telefonen.

hvordan gjør jeg det?

 

har installert ActiveSync

 

har og problemer med bluetooth, mms, gprs

 

need help... anyone?

9141069[/snapback]

På en av cdene som følger med telefonen ligger det du trenger for å få kobla telefonene opp mot vista og det er Windows Mobile Device Center. Hvis du har XP skal den finne HTC touch med en gang uten problemer så lenge du har ActiveSync.

Endret av ialu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...