Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Er det noe liv her fortsatt? :p

He-he, den orginale Touch er etter min menig en skikkelig klassiker, og den holder fortsatt med i svingene, selv om nye modeller frister veldig ...

Sett bort i fra treg prosessor og lite internminne er Touch'n fortsatt en veldig potent telefon. Det er fremdeles en del som ser litt ekstra når jeg drar opp telefonen fra lommen. Frister litt med ny telefon når jeg for n'te gang får opp melding om at det er for lite minne, men siden jeg er student sier jeg til meg selv at jeg får utnytte telefonen så lenge jeg kan. Touch HD, som jeg gjerne skulle hatt, koster ca 6000kr :dontgetit:

 

Merker du forresten forskjell på Onyx Ultimate eller Jr? Gitt at du har prøvd begge da...

Edit: Nå har det nettopp kommet en hybrid av Onyx Ultimate og Jr med WM 6.5

 

Har folk anbefalinger til programmer som sannsynligvis ikke er nevnt i denne tråden?

Jeg fant denne i går. Hvis det funker er det virkelig et nyttig program, men jeg har ikke fått testet det enda.

 

Edit2: Jeg kan også nevne at det ikke er noe problem å flashe med Windows 7

Endret av superman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merker du forresten forskjell på Onyx Ultimate eller Jr? Gitt at du har prøvd begge da...

Edit: Nå har det nettopp kommet en hybrid av Onyx Ultimate og Jr med WM 6.5

 

Har folk anbefalinger til programmer som sannsynligvis ikke er nevnt i denne tråden?

Jeg fant denne i går. Hvis det funker er det virkelig et nyttig program, men jeg har ikke fått testet det enda.

Jr/Ultimate

Ultimate har flere av programmene til Onyx "bundlet". Det vil si at Opra, Exel, YouTube, HTC Album og flere andre programmer er med. Skinningen av deler av operativsystemet er også inkludert f.eks. inntastingen av PIN. Selv synes jeg at Advanced Config er nyttig så derfor har jeg innstalert Ultimate slik at jeg slipper å installere mange av disse programmene manuelt. Det er altså ikke noen forskjell i WM på de to versjonene, men ultimate har flere programmer med i pakken og den skinner noe. Ultimate har også en annen PhoneApp (eller hva det heter).

Jeg er egentlig ikke helt sikker hva jeg foretrekker, jeg må prøve ut litt mer ...

Lenke til kommentar
Merker du forresten forskjell på Onyx Ultimate eller Jr? Gitt at du har prøvd begge da...

Edit: Nå har det nettopp kommet en hybrid av Onyx Ultimate og Jr med WM 6.5

 

Har folk anbefalinger til programmer som sannsynligvis ikke er nevnt i denne tråden?

Jeg fant denne i går. Hvis det funker er det virkelig et nyttig program, men jeg har ikke fått testet det enda.

Jr/Ultimate

Ultimate har flere av programmene til Onyx "bundlet". Det vil si at Opra, Exel, YouTube, HTC Album og flere andre programmer er med. Skinningen av deler av operativsystemet er også inkludert f.eks. inntastingen av PIN. Selv synes jeg at Advanced Config er nyttig så derfor har jeg innstalert Ultimate slik at jeg slipper å installere mange av disse programmene manuelt. Det er altså ikke noen forskjell i WM på de to versjonene, men ultimate har flere programmer med i pakken og den skinner noe. Ultimate har også en annen PhoneApp (eller hva det heter).

Jeg er egentlig ikke helt sikker hva jeg foretrekker, jeg må prøve ut litt mer ...

Nå tenkte jeg mest på ytelsen da, Jr vs Ultimate. Men for WM 6.5 går det ikke ann å velge for de nyeste Onyx-versjonene...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har en case med Touch'n. Ofte (mer ofte enn ikke) skrur wifi seg på når jeg prater i telefonen. Av og til skrur wifi seg også nå når jeg skrur på telefonen fra standby. Jeg må så manuelt skru wifi av igjen, før det selv skrur seg på igjen neste gang noen ringer. Dette er grusomt irriterende. Jeg har ikke klart å finne noen innstillinger som bør fikse dette. Noen andre som har vært borti tilsvarende, og kanskje tom. funnet en løsning?

 

Kjører forøvrig Onyx Jr 4.4.2.

 

Update: Jeg fant ut av dette, men innser at jeg har glemt å oppdatere dette innlegget i tilfelle noen andre møter på samme problemet. Dette så kun ut til å skje når jeg skrudde av/på WiFi med AKToggleWiFi. Hvis jeg bruker Comm. Manager skjer ikke dette. Mao. kan det tyde på at AKToggleWiFi er synderen. Den er nå avvinstallert og jeg har ikke hatt problemet siden.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Nå har jeg fått et lite problem med Touch'en min. Koblet telefonen til PC'en og koblet til gjennom Windows Mobile Device Center. Nå har jeg mistet alle kontaktene bortsett fra 8 stk, og de ligger ikke på PC'en heller. Nummerene som ligger igjen har ingenting spesielt til felles som jeg kan se.

 

Det rare var at jeg ikke kunne velge å synce kontakter i innstillingene. Har ikke backup av kontaktene heller, det var det jeg skulle gjøre nå :roll: Noen som har vært borti noe lignenede?

Lenke til kommentar

Jeg hadde tidligere et problem med at PC'en synket fra Outlook til telefonen og ikke omvendt. Ettersom outlook var tom, ble også dette synket over til telefonen, som så ble tom. Jeg hadde rikignok en backup fra før så for meg var det ikke noe problem å rette. Har ikke opplevd dette siden heller. Nå kjører jeg forøvrig på Exchange, så jeg slipper å manuelt synke mot Outlook (hvilket er fantastisk digg!).

 

Det kan ikke tenkes at du kun viser SIM-kontakter da, og har skjult telefon-kontakter? Virker rart om alt bare skal bli borte.

Lenke til kommentar

Jeg tror det kan være snakk om det første du nevner, at den syncet feil vei. Det rare er jo at den ikke skulle synce kontakter da, samt at noen av kontaktene ble igjen.

 

Jaja, fikk nå ryddet opp i kontaktene. Nå kjører jeg backup av kontaktene via PIM i tillegg til Outlook. Exchange har jeg aldri vært borti, men jeg får ta å undersøke litt her siden dette skal være så mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...