Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå begynner jeg å bli lei av og vente på min touch fra lefdal, bestilte den for en uke siden, og har enda ikke fått sporingsnummeret :S

9199953[/snapback]

 

Avbestill, og ring en nettbutikk som har den på lager. Det gjorde jeg

og fikk den til samme pris som Lefdal... Hint; ring Multicom ;)

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli lei av og vente på min touch fra lefdal, bestilte den for en uke siden, og har enda ikke fått sporingsnummeret :S

9199953[/snapback]

 

Avbestill, og ring en nettbutikk som har den på lager. Det gjorde jeg

og fikk den til samme pris som Lefdal... Hint; ring Multicom ;)

9199970[/snapback]

 

takk :) hva er leveringstiden der?

åssen fikk du samme pris som lefdal?

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli lei av og vente på min touch fra lefdal, bestilte den for en uke siden, og har enda ikke fått sporingsnummeret :S

9199953[/snapback]

 

Avbestill, og ring en nettbutikk som har den på lager. Det gjorde jeg

og fikk den til samme pris som Lefdal... Hint; ring Multicom ;)

9199970[/snapback]

 

takk :) hva er leveringstiden der?

åssen fikk du samme pris som lefdal?

9199990[/snapback]

 

Kjappere enn Lefdal, si at Lefdal selger den for 3995 kr og spørr pent om dem kan matche prisen :)

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli lei av og vente på min touch fra lefdal, bestilte den for en uke siden, og har enda ikke fått sporingsnummeret :S

9199953[/snapback]

 

Avbestill, og ring en nettbutikk som har den på lager. Det gjorde jeg

og fikk den til samme pris som Lefdal... Hint; ring Multicom ;)

9199970[/snapback]

 

takk :) hva er leveringstiden der?

åssen fikk du samme pris som lefdal?

9199990[/snapback]

 

Kjappere enn Lefdal, si at Lefdal selger den for 3995 kr og spørr pent om dem kan matche prisen :)

9200344[/snapback]

 

jeg sendte mail og de sa jegkunne få den til 4177,- ikludert frakt.

 

de sa de ikke kunne mache prisen til lefdal og at det var det beste de kunne gi

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt telefonen i snart et døgn, og jeg må si meg fornøyd. Telefonen er fremdeles ekstremt deilig å se på, og jeg liker TouchFLO-systemet veldig godt. Samtidig synes jeg det er litt skuffende at alle menyene ikke er laget på samme måte, eller i det minste med lignende farger, osv. Jeg tror at dette med at den opprinnelige kubemenyen ikke går "dypere" har blitt nevnt i en test (hos amobil.no?) tidligere.

 

Videre sliter jeg litt med å koble meg på det trådløse nettet i huset. Jeg innbiller meg at jeg klarte det i går, men det er mulig jeg var koblet opp med GPRS i stedet. Dette er også litt irriterende, og jeg tror det endte med at jeg rotet litt i GPRS-innstillingene. Det har ført til at jeg nå ikke får til å koble meg opp med GPRS heller. Tror jeg, i alle fall. Jeg er ikke noe flink til å sette opp modemtilkoblinger, men kan man ikke laste ned GPRS-innstillinger fra operatøren?

Lenke til kommentar
Nå har jeg hatt telefonen i snart et døgn, og jeg må si meg fornøyd. Telefonen er fremdeles ekstremt deilig å se på, og jeg liker TouchFLO-systemet veldig godt. Samtidig synes jeg det er litt skuffende at alle menyene ikke er laget på samme måte, eller i det minste med lignende farger, osv. Jeg tror at dette med at den opprinnelige kubemenyen ikke går "dypere" har blitt nevnt i en test (hos amobil.no?) tidligere.

 

Videre sliter jeg litt med å koble meg på det trådløse nettet i huset. Jeg innbiller meg at jeg klarte det i går, men det er mulig jeg var koblet opp med GPRS i stedet. Dette er også litt irriterende, og jeg tror det endte med at jeg rotet litt i GPRS-innstillingene. Det har ført til at jeg nå ikke får til å koble meg opp med GPRS heller. Tror jeg, i alle fall. Jeg er ikke noe flink til å sette opp modemtilkoblinger, men kan man ikke laste ned GPRS-innstillinger fra operatøren?

9204866[/snapback]

 

Hei.. her har du innstillinger til gprs, mms ol. http://kimmis.no/Norge_Setup.exe

Lenke til kommentar
Noen som finner stoppeklokke på touchen?

9207306[/snapback]

Er selv på utkikk etter en velfungerende nedtellingsfunksjon. Er blitt så vant til å bruke mobilen til å ta tiden når jeg f.eks lager middag at jeg blir lettere stresset uten nå. Funnet ett par programmer men ingen som gjør jobben godt nok med tanke på lyd etc

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli lei av og vente på min touch fra lefdal, bestilte den for en uke siden, og har enda ikke fått sporingsnummeret :S

9199953[/snapback]

 

Avbestill, og ring en nettbutikk som har den på lager. Det gjorde jeg

og fikk den til samme pris som Lefdal... Hint; ring Multicom ;)

9199970[/snapback]

 

takk :) hva er leveringstiden der?

åssen fikk du samme pris som lefdal?

9199990[/snapback]

 

Kjappere enn Lefdal, si at Lefdal selger den for 3995 kr og spørr pent om dem kan matche prisen :)

9200344[/snapback]

 

jeg sendte mail og de sa jegkunne få den til 4177,- ikludert frakt.

 

de sa de ikke kunne mache prisen til lefdal og at det var det beste de kunne gi

9201068[/snapback]

Lefdal kan ikke levere, de hvet ikke når de får den inn på lager. men de skriver på nettsiden sin at de har den på lager. useriøse :cool:

Lenke til kommentar

Bombe hehe. Man må huske på at slike store kjeder har en relativt umoralsk måte å drive på. Skal du ha hjelp og service må du gå til en seriøs faghandle eller bestille fra en nettbutikk du vet fra før er seriøse :) Koster kanskje mer, men da får du i alle fall det du bestiller og hjelp etterpå dersom det er noe.

Slik jeg opplever det i alle fall :)

Lenke til kommentar

Helt vanlig å lade hver dag med slike telefoner. Nokia N95 lader jeg 2 ganger om dagen dersom 3G står på og hver natt til annehver natt med Edge.

Sony Ericsson P1 lader jeg ca annehver dag faktisk. Helt nytt batteritype på den, BST-40, som virker veldig bra.

Disse skjermene tar veldig mye strøm, samt wlan, osv. Ligger ved siden av stikkkontakt hver natt, så for meg spiller det liten rolle :)

Endret av ralex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...