Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Joda, slike batterier har ikke minneeffekt så du kan klattlade når du vil Man regner mellom 500 og 1000 oppladninger før de begynner å gå nedover, så hver dag i 1 år så er du fortsatt under og hvem har vel en telefon i 1 år? uansett om man har det så er det jo ikke rare kostnaden å kjøpe batteri da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda, slike batterier har ikke minneeffekt så du kan klattlade når du vil Man regner mellom 500 og 1000 oppladninger før de begynner å gå nedover, så hver dag i 1 år så er du fortsatt under og hvem har vel en telefon i 1 år? uansett om man har det så er det jo ikke rare kostnaden å kjøpe batteri da :)

9215188[/snapback]

 

Aahh, så for meg 300ish oppladninger før de begynner å bli dårlige. Om de kan lades så mange ganger så går det jo bra :)

Lenke til kommentar

lurer på en ting.. nettop kommet hjem fra ei uke med cruice!

 

Der kom jeg til å lure på om en hard reset vil fjerne "lock". vist dette er tilfelle så er det meget negativt.

 

2. hver gang jeg kom til en ny by, så velgte telefonen amrikanske klokke instillinger. er ikke dette ganske rart når jeg var i italia/spania?

 

foresten, hva er rekorden deres i bubbel breaker? min er 1338:D inne på statistics kan jeg velge landscape, noen som vet hva det er? er det noen som har funnet noen andre spill som kan anbefales?

Lenke til kommentar

Hei folkens, kom nettopp hjem fra malaysia med ny Touch, veldig glad for at jeg har fått alt til å fungere her i Norge også, fra værmelding til internett. Takk skal dere ha for alle forslag til hva man kan laste ned, jeg koser meg spesielt med MusicID (en god grunn til at jeg nesten kjøpte SE 810i), Google maps og BatteryStatus. Phonepad er også et herlig avbrekk fra stylus-jokking.

 

Jeg lurer også litt på hvordan man kan godkjenne EDGE-tilkobling. Min kobler seg automatisk på, og selv om jeg ikke vet om dette koster noe (gjør det?), så er jeg sikker på at det uansett koster meg litt batteri =)

 

Si ifra hvis noen er keene på bilder eller beskrivelser, så skal jeg gjøre mitt beste for å formidle hvor kul den er ;) Fikk den for over en uke siden men den er morsommere for hver dag, så sitter og fikler konstant :thumbup:

 

Og hvis noen har en link til noen stilige "today"-skins/looks, post dem gjerne!

Lenke til kommentar

Her kommer enda et spørsmål fra denne kanten:

 

Er det mulig å ordne det slik at innholdet i tekstmeldingene ikke kommer opp når jeg får sms, men bare navnet på avsenderen? Jeg innbiller meg at jeg fant et sted hvor jeg kunne fikse dette, men jeg finner det ikke igjen. Noen som vet?

Lenke til kommentar

MToffy; her er linken AeroX kom med, last ned herfra:

 

http://www.megaupload.com/?d=QGSSUKEH

 

Og beskrivelsen var:

Fant forresten et kult program på xda-developers.com. Det fungerer likt Sony Ericssons TrackID der du kan finne ut hvilken sang som spiller på radioen f.eks.

Det er laget av Cingular for de rebranda HTC PocketPC'ene dems men funker helt fint på Touchen. Får ikke til å trykke på knappene på skjermen så man må bruke D-paden. Fant masse sanger når jeg spilte de av på PC'en og holdt Touchen inntil høytallerne.

 

Dra over .cab'en til telefonen/minnekortet og installer på mobilen. Fikk ikke snarveien i Programs til å fungere så gå inn på \Program Files\MusicID og start MusicID.exe derfra. NB. Må selfølgelig være tilkobla internet for å få sjekka sanger (WiFi eller GPRS/EDGE).

Lenke til kommentar

takk skal de ha. Den posten har gått meg hus forbi. Kanskje ikke så rart så lang som denne tråden begynner å bli :)

 

Edit: Festlige saker det der ja :w00t:

 

Edit nr2: Hvis man vil starte MusicID fra programmer-menyen så er det enkelt og greit.

 

Start f.eks Total Commander, eller en annen filutforsker som lar deg editere filer.

 

Gå til Windows\Startmeny\Programmer.

 

Her åpner du opp linken til musicid. Problemet er at den linker til feil fil. Det står musicid_ta.exe. Det skal stå musicid.exe. Editer etter hjertets lyst og vips så starte programmet uten problemer fra programmer-menyen :w00t:

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar

Pheew.. lest gjennom hele tråden nå, tok vel godt og vel halvannen time, men har bestemt meg for at denne telefonen MÅÅ jeg ha :)

 

Har sett på diverse touch-telefoner og denne virker til å være midt i blinken.

 

4 lapper er ikke så ille, men trenger i utgangspunktet nytt abonnement..

 

Spørsmålet mitt lyder da som følger; vil den lokale Telekiosken eller Elkjøp ha denne inne og ville det lønne seg å kjøpe den der med nytt abb. kontra over nettet uten?

 

Vet det kanskje er litt rart spørsmål, men takk for eventuelle svar ;)

Lenke til kommentar
Pheew.. lest gjennom hele tråden nå, tok vel godt og vel halvannen time, men har bestemt meg for at denne telefonen MÅÅ jeg ha :)

 

Har sett på diverse touch-telefoner og denne virker til å være midt i blinken.

 

4 lapper er ikke så ille, men trenger i utgangspunktet nytt abonnement..

 

Spørsmålet mitt lyder da som følger; vil den lokale Telekiosken eller Elkjøp ha denne inne og ville det lønne seg å kjøpe den der med nytt abb. kontra over nettet uten?

 

Vet det kanskje er litt rart spørsmål, men takk for eventuelle svar ;)

9229974[/snapback]

 

Tja, det er vel veldig opp til deg selv egentlig. Fordelen med å kjøpe den i lokal butikk er jo servicen du får i en butikk kontra å ringe noen i et nettfirma. Butikker er dyrere enn nettet så det er jo også en ting å vurdere.

Om du trenger nytt abo. som gir gode subsidier må du vurdere selv i forhold til bruken din. Flere tegner dyre abo. uten at de har brukt for det, kun for å få en telefon billigere. Pleier ikke å lønne seg totalt sett på ett år, men kan være en slags avbetaling dersom man ikke har råd.

Har du et abo. som gir gode subsidier fra før og du ikke har tenkt til å skifte, ville jeg absolutt bundet meg. Da kan du se på det som penger du rett og slett får fra din operatør :)

 

Personlig handler jeg alltid ting jeg kan trenge service på i butikk og betaler litt mer (hvis ikke det er ekstrem prisforskjell da) og andre ting på nett :)

 

Håper det hjalp litt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...