Gå til innhold

hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God of War...mohahaha

 

Snakk om oppskrytt spill.

Slossingen er ikke tøff i det hele tatt

 

dessuten er han altfor sterk, det er ikke sannsynlig at han kan løfte opp murdører osv.

 

Bare for å si ifra så er eragon mitt favoritt adventurespill. Gruser GOW noe så innimari

 

 

:innocent:

Lenke til kommentar

Er ikke lett å holde seg fra å kommentere når folk nevner spill som absolutt UMULIG kan ha vært det dårligste de har spilt. Trolling med andre ord.

 

On topic: Det dårligste av det dårlige jeg har spilt må vel være Waverace 64. Makan til dårlig styring og dårlig gameplay :(

 

Edit: Åpenbart at feks. Gotham sitt inlegg er ironisk så det holder :p Eragon har blitt slaktet i reviews og omvendt.

Lenke til kommentar

Ok for å følge normen her: Gears of war: elendig grafikk og alt for mye bugs og lite valgfrihet, God of War: bare kjedelig og repitivt og ingen ting nytt, Halo: alt for fin grafikk når det kom ut, Resistance: kjempeteit alt sammen og sist men ikke minst Motorstorm: fordi det er elendig grafikk og dårlig fartsfløelse :p

Lenke til kommentar

Jeg tror folk har misforstått det med "dårligste du noensinne har prøvd" her. Greia er ikke å nevne de mest skuffende spillene, men rett og slett det rævligste du noensinne har prøvd. Kan umulig skjønne hvordan GoW kan være et av dem.

 

On topic: Det dårligste av det dårlige jeg har spilt må vel være Waverace 64. Makan til dårlig styring og dårlig gameplay :(

8805590[/snapback]

Heh, jeg har gode minner fra wawerace. Husker jeg spilte det som 7/8 åring og digga det.

 

On topic: Nå som jeg tenker over det var worms 3d grusomt. Det sugde virkelig balle.

Lenke til kommentar

Altså, verdens dårligste spill er ET til atari, pong er 100 ganger morsommere.

Men det blir for kjedelig å bare si ET fordi det er rett å slett en gamer regel å hate dette spillet :p Så siden ps2 er konsollen jeg bruker nå så må jeg si at final fantasy x var et stort feit :thumbdown: , og jeg prøver IKKE å stå ut i mengden med å si at drittøffe next gen spill er dårlige, men jeg har aldri vært noen fan av ff serien, kanskje fordi når jeg skal spille spill så vil jeg ha "action" og at det skal være morsomt, ikke å sitte å trykke på "attack" så løper han fram å slår fienden, men jeg vet at man må "sette seg inn i spillet", jeg spillte det i ca to timer uten et morsomt øyeblikk!

Men dette er vell smak og behag...

 

ps. Jeg sier dette om akkurat ffx fordi det er det eneste ff spillet jeg har prøvd på playstation2.

Lenke til kommentar

Foto+J.R.R.+Tolkiens+The+Lord+of+the+Rings,+Volume+1.jpg

 

Lord Of The Rings til SNES. Ettersom jeg var nyfrelst Tolkien-fan rundt de tidene spillet ble gitt ut, kjøpte jeg dette til tross for å ha lest den mest slaktende anmeldelsen jeg noengang hadde sett. Etter å ha spilt i et kvarters tid, innså jeg at anmeldelsen var fullstendig korrekt, og at Tolkien vrengte seg i graven. Makan til skuffelse.

Endret av virulence
Lenke til kommentar
Var det ikke slik i det spillet, at hvis noen av personene du kontrollerte (Frodo, Gandalf og dem) døde i en kamp, var det umulig å gjenopplive dem, og du måtte gå resten av spillet uten dem? Høres temmelig teit ut.

8872206[/snapback]

 

Tror faktisk det stemmer. Ikke var det særlig vanskelig for dem å bli drept heller.

Lenke til kommentar

Kanskje Dune til PS1. Her ser ein kor dårleg RTS faktisk kan fungere på konsoll. :no:

 

Ellers er eg overraska over kor mange som kun har prøvd eit eller to spel på konsoll (det er den einaste grunnen eg kan tenke meg til at spel som Motorstorm, Gears of War eller Resistance kan vere det dårlegaste ein har prøvd).

 

Kay

Lenke til kommentar

Rar trend her i gården, er det om å gjøre å nevne de mest populære for å starte mest mulig kriging? Bare lurer.

 

Anyway.

 

Chronicles of the Sword til PS1 rangerer høyt opp på min liste over dårligste konsollspill jeg har spillet. Mista det for mange herrens år siden, og her om dagen kom jeg plutselig på det spillet men husker ikke hvor jeg mista det eller hvorfor. Så jeg kjøpte det brukt på Ebay, og jammen ta kom ikke minne tilbake etter bare noen minutter med spilling. Værre møll skal du lete lenge etter.

 

Enter the Matrix og Matrix: Path of Neo kommer og på listen min over dårlige konsollspill jeg har prøvd. Huffa meg, kronglete styringssystem kombinert med tynn te historie. Fysjom. Dog jeg spiller mye heller Path of Neo fremfor Enter the Matrix.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...