Gå til innhold

hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd


Anbefalte innlegg

Miami Vice til Xbox bør nevnes som en kult-kalkun. Det er så gjennomført dårlig og ufrivillig morsomt at det faktisk er bra.

 

Men det dårlig-dårligste er uten tvil E.T. til Atari 2600. Jeg tror ikke det er mulig å synke lavere.

 

Når det gjelder spill av nyere tid så er Bomberman: Act Zero, Mobile Suit Gundam: Crossfire og Far Cry Vengeance noe av det verste du kan finne på å plukke opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Doshin the Giant til GameCube er ikke så imponerende akkurat. Har naturligvis ikke spilt det så mye, men fyttirakkern som det suger balle. Utrolig dårlig på alle måter. Ninety Nine Nights til Xbox 360 er også fatalt dårlig, stakkars meg som måtte anmelde det spillet. Wing Island til Wii er også fantastisk sugent.

 

Men Gundam på PS3 er jo nesten i en klasse for seg selv. Resistance: Fall of Man sugde også gjeddekaker. Vanvittig kjedelig spill med forferdelig kontroll, repetivt gameplay og dårlig grafikk.

 

Ellers er det mange dårlige spill i tidligere generasjoner. Som Buck Bumble på Nintendo 64, eller et av hordene med ræva filmspill på PS1.

Lenke til kommentar

Gears of War: Grei grafikk men jeg synes det er selve symbolet på elendig FPS spill. Alt du gjør er å skyte i all evighet og det trengs ingen hjerne overhodet for å spille det. Sikkert morro for unger men for voksne så blir det fort litt FOR lineært.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Har spilt mange dårlig spill, med en spillsamlig på langt over 150 spill er det jo ikke til å unngå, heldigvis glemmer jeg stort sett de dårlige spillene...

Husker jeg hadde et Iron Maiden-spill til PC som var latterlig dårlig, bra musikk dog... Elles et det et par spill som jeg stort sett kun har negative oppleveser fra. Pop: Warrior Whithin er et av disse spillene, først og fremst grunnet alle bug'ene, det enste spillet som har gitt meg blåskjermen på en konsoll... Red Steel er nok også noer jeg kommer til å huske i lang fremtid. Vanligvis ville nok spillet havnet på hylla etter et par timers spilling og fort blitt glemt, men det var jo mitt eneste spill til Wii, så jeg fullførte det, ikke noe god opplevelse...

Lenke til kommentar

Carmageddon 64:

Jeg gledet meg nesten til å komme hjem å endelig spille spillet jeg akkurat hadde kjøpt. Til tross for all den dårlige kritikken (fikk 3% i score i et blad husker jeg), valgte jeg altså å bruke pengene mine på det. Heldigvis var det ikke mer enn 299 jeg ga, veldig billig i sin tid. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg kjøpte det. Kompiser hadde prata om hvor kul pc-versjonen var, og at man kunne kjøre over mennesker etc. Det hørtes jo så fantastisk ut at dårlig porting ikke var nok til å ødelegge spillet... håpte jeg.

Tok altså grundig feil. Når man spiller er det som om man lurer på om utviklerne tok seg en tidlig ferie eller noe i den duren, for det føles virkelig ikke ferdig. Det er knall umulig å ha kontroll over bilene i spillet. Aksellerer man pittelitt, kan man fort glemme å svinge. For å unngå å krasje i en 30 graders sving, må man bremse HELT ned, holde stikka inne i retningen man vil kjøre, for så å tappe lett på gasspedalen helt til man har kjørt igjennom. Dette førte jo til at alle motstanderne i spillet fløy fort forbi meg. Prøvte jeg å ta dem igjen, endte jeg opp i en fjellvegg. Totalt uspillbart. Uavhengig av hvor "god" (tålmodig) man er, er det umulig å runne dette spillet.

Lenke til kommentar

Er helt enig,Armageddon 64 var forferdelig, det gjaldt forsåvidt både på pc OG konsoll så det var nok ingen dårlig port heller :cry: Synd at de klarte å ødelegge et så genialt spill. Offtopic: Hvordan forstår ingen, du burde prøve de tidligere spillene i serien 2'eren var genial i multiplayer og 1'ern var bare fantastisk :)

Lenke til kommentar

Metal Gear Solid 3 Snake Eater

Grunner er:

 

-Teit kameraføring, dårlig historie og du får våpen så du ikke trenger før i slutten av spillet.

- Brukte over halve spillet med melee og EZ-gun

- Dårlig grafikk

- Den ene bossen du skulle jage mens han låg å campa 24/7 og mengder seg inn blant naturen

- Dårlig skyting selv om det ikke var muligt å skyte siden da hører vaktene deg

Lenke til kommentar
Det er en ting MGS aldri har skuffet, og det er historie. Så enten så har du ikke skjønt historien i spillet (skal helst spille tidligere mgs spill for å få meg seg hele historien) eller så har du ikke sansen for en god historie :p

8747215[/snapback]

 

Jeg har spilt Metal Gear Solid Twin Snakes og Metal Gear Solid Sons Of Liberty, dem er mye bedre enn Metal Gear Solid 3, og historien i dem to nevnte er bedre :thumbup:

Lenke til kommentar

4 innlegg som fortsatte diskusjonen jeg satte en stopper for er slettet.

 

Nestemann ut av god-gjengen på spillforumet som prøver igjen å diskutere det temaet videre får seg en ferie :).

 

Som sagt - KUN skriv hvilket spill du synes var elendig, og la folk få ha sine meninger i fred.

Lenke til kommentar

Forstod da ikke hvorfor min post ble sletta. Skrev jo en begrunna post om hvilket spill jeg synes er dårligst, og inkluderte et sitat for å forklare en bruker en liten "bommert" han hadde. Kritiserte ingen sine meninger.

 

Men jaja, får skrive igjen: Det dårligste spillet jeg har prøvd er ganske sikkert Superman 64. Spillet virker bare så utrolig cash-in. Man flyr rundt i store, platte "byer" og det hele er bare så halvhjertet at det nesten er morsomt.

 

Kontrollsystemet er ikke bra, men heller ikke det dårligste. Det er måten superman reagerer på kommandoene du gir med knappene. Fysikken i spillet er rett og slett elendig.

Endret av Dan_H
Lenke til kommentar

Har spilt så utrolig mange gode og DÅRLIGE spill gjennom tidene!

Skal prøve å nevne noen av de dårligste:

 

Gudfaren (PS2): Elendig bilkjøring, horribel grafikk, kjedelig og livløs by, A4 oppdrag, mista interessen for spillet etter 2-3 timer

 

Red Steel (Wii): Et rushet spill som godt kunne bli kalt for en tech-demo isteden for et fullverdig spill. Lagging, tusener av bugs, ingen overraskelser i det hele tatt, forferdelig sverd-sekvenser, forferdelig voice-acting, To sum up: a total disaster

 

Battlefield: Modern Combat (360): Mista interessen etter bare det første oppdraget, syns at spillet var rotete satt opp, og verken grafikk, gameplay eller lyd imponerte meg!

 

Kommer ikke på flere, men vet at det er noe mer som jeg ikke har likt!

Lenke til kommentar

Har virkelig alle her inne lest overskriften? Det DÅRLIGSTE konsollspillet du har prøvd. Det virker som om folk skriver hvilket spill som skuffet de mest (dette har vi jo faktisk en egen tråd for), eller dårligste spill de har kjøpt og angrer på. For om noen mener at Gudfaren eller Motorstorm er de aller verste spillene de noensinne har testet, tør jeg påstå at de ikke har spilt særlig mange spill. :p

Lenke til kommentar
Helt klart Motorstorm og R:FOM.

 

Gundam til PS3 At folk klarer og lage sånne drittspill.

8744420[/snapback]

Enig med deg på det siste. Noe dårligere multiplayer skal du lete lenge etter. Er så rart og lite varierende at jeg fikk lyst å begynne og grine.

 

Men de 2 øverste spillene har jeg vondt for å tro deg.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Husker jeg hadde et Iron Maiden-spill til PC som var latterlig dårlig, bra musikk dog...

8745862[/snapback]

 

Jeg har også Ed Hunter liggende. Jeg var fullt klar over at det var møkk da jeg kjøpte det, men jeg var Iron Maiden-fanb0i, så jeg måtte ha det :!:

 

Uansett, Ed Hunter og Populous: The Beginning er vel det verste jeg har vært borti. Ed Hunter fordi hele spillopplegget var ræva (men musikken var bra), og Populous: TB fordi det var helt ubegripelig kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...