Gå til innhold

LOST 3x22/23 - "Through The Looking Glass " (USA)


Hvilket terningkast vil du gi episoden?  

227 stemmer

  1. 1. Hvilket terningkast vil du gi episoden?

    • 1
      8
    • 2
      3
    • 3
      4
    • 4
      15
    • 5
      53
    • 6
      143


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som ikke ser helt hvorfor Charlie tok selvmord? Desmond hadde jo funnet dykkerutstyret frem (riktignok ikke klargjort det, men det skulle de fint fått til på den tiden). Uansett så hadde Charlie hatt tid å komme seg ut etter at håndgranaten hadde gått av. Ganske meningsløst.

 

Noen som vet om Charlie døde fordi skuespilleren ville noe annet eller av en eller annen grunn ikke kunne spille i lost lenger? For meg virket hans død meningsløs og forhastet.

Lenke til kommentar
Noen andre som ikke ser helt hvorfor Charlie tok selvmord? Desmond hadde jo funnet dykkerutstyret frem (riktignok ikke klargjort det, men det skulle de fint fått til på den tiden). Uansett så hadde Charlie hatt tid å komme seg ut etter at håndgranaten hadde gått av. Ganske meningsløst.

 

Noen som vet om Charlie døde fordi skuespilleren ville noe annet eller av en eller annen grunn ikke kunne spille i lost lenger? For meg virket hans død meningsløs og forhastet.

8694575[/snapback]

 

Da mistet du en stor del av poenget. Poenget var at Desmond hadde sett i sine syner at charlie døde, og claire blir reddet. Men hvis noen endres, skjer det ikke sånn han så, og da blir Claire kanskje ikke reddet alikevel. Så selvom han kunne redde seg selv, gjorde han det ikke pga claire.

Lenke til kommentar
Betyr at faren er i livet, eller, som jeg tror, at han mente at han skulle ''hente'' han fra himmelen

8694462[/snapback]

Pussig at Jack mente at faren kunne hentes fra himmelen, ettersom jeg kanskje ville sagt at et annet sted ville vært mer naturlig :p

 

Uansett, en über-knall episode. Soleklar sekser!

 

Jeg tror ikke at klippet fra slutten var en del av Desmonds synske evner. Tror nok det er et glimt fra fremtiden.

 

Mens sesong tre handlet om kampen mot The Others, tror jeg sesong fire vil være preget av en konflikt med gjengen til Naomi (Nye Dharma?).

 

I mine øyne syntes jeg faktisk serien burde slutta akkurat der, akkurat sånn. Lost har vært prega av mystikk i alle tre sesongene, hvorfor ikke slutte sånn også? Litt uortodoks kanskje, men det hadde vært godkjent i min bok.

8692618[/snapback]

Er du gal? Kan ikke slutte med så mange gjenværende ubesvarte spørmål.

Endret av Scorpy
Lenke til kommentar

Har på følelsen at de klippa vi så kanskje bare var noe Jack tenkte. At han så for seg hvordan det ville være vistt de ble redda. Og at det kanskje gjør at han ombestemmer seg. Vi har jo aldri sett klipp fra fremtiden før.

(untatt Desmond)

 

Tror at det var "øya/Jacob/røyken" som viste seg som "Walt".

Han sa jo "help me" til Lock. Noe Ben ikke hørte. Hadde ikke han kommet der, hadde Lock mest sansynlig tatt sitt eget liv. En anne grunn tiul at jeg tror det var "Øya", var at han ikke kunne bruke beina når han våknet, men etter at "Walt" snakket med ham, klarte han det.

(Walt har blitt litt eldre ja :p )

Lenke til kommentar
Betyr at faren er i livet, eller, som jeg tror, at han mente at han skulle ''hente'' han fra himmelen

8694462[/snapback]

Pussig at Jack mente at faren kunne hentes fra himmelen, ettersom jeg kanskje ville sagt at et annet sted ville vært mer naturlig :p

 

Ehm.. Fordi han er død kanskje?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
I den første episoden skjønte jeg ikke en dritt av flash"backet" til Jack. Fikk ingenting til å rime med tiden før flyet osv. og når han ba han andre legen ringe faren tok det helt av  :dribble:

8690020[/snapback]

Akkurat det fikk meg hele tiden til å betvile at det var fremtiden. Men da Cate dukket opp var jeg jo sikker. Så det vil si at faren hans lever det... Men det rimer ikke helt uansett.

Lenke til kommentar
Noen andre som ikke ser helt hvorfor Charlie tok selvmord? Desmond hadde jo funnet dykkerutstyret frem (riktignok ikke klargjort det, men det skulle de fint fått til på den tiden). Uansett så hadde Charlie hatt tid å komme seg ut etter at håndgranaten hadde gått av. Ganske meningsløst.

 

Noen som vet om Charlie døde fordi skuespilleren ville noe annet eller av en eller annen grunn ikke kunne spille i lost lenger? For meg virket hans død meningsløs og forhastet.

8694575[/snapback]

 

Da mistet du en stor del av poenget. Poenget var at Desmond hadde sett i sine syner at charlie døde, og claire blir reddet. Men hvis noen endres, skjer det ikke sånn han så, og da blir Claire kanskje ikke reddet alikevel. Så selvom han kunne redde seg selv, gjorde han det ikke pga claire.

8694634[/snapback]

 

Forstod såpass. Men jeg tror ikke at Desmond så handlingsforløpet slik det skjedde, tror han ville fortalt Charlie litt mer detaljert om hva som kom til å skje. Uansett spekulasjoner.

 

Liker meget godt at de dropper mid season break i s4. Den er alltid jævlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...