Gå til innhold

LOST 3x22/23 - "Through The Looking Glass " (USA)


Hvilket terningkast vil du gi episoden?  

227 stemmer

  1. 1. Hvilket terningkast vil du gi episoden?

    • 1
      8
    • 2
      3
    • 3
      4
    • 4
      15
    • 5
      53
    • 6
      143


Anbefalte innlegg

En ting er ganske sikkert tror jeg:

 

Den flashen vi så av jack i fremtiden, var ikke et flash desmond fikk. Desmond har altid fått bare glimt borsett fra den ene gangen da han "reiste tilbake i tid".

 

Men kanskje desmond får den flashen etterhvert, og så skjer ting annerledes? :w00t:

 

Men det rare er jo hvorfor i helvete flyet er funnet, og likene!? :hmm:

Skjønner forsatt ikke hvordan det kan stemme.

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva om de fremtidsflashene er realtime og det som har skjedd på øya er ett stort flashback? Lurer dessuten på hvorfor kate ikke er i fengsel :roll:

8690565[/snapback]

 

Kunne ha vært det, men da har det ihvertfall skjedd, og ikke vært noen drøm/dårlig slutt :p

 

ANG hvem som ligger i kisten:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Hvorfor skulle jack gråte hvis det var Ben som lå i kisten? Har en liten følse av at det er Juliet eller Sawyer jeg..

Lenke til kommentar

john locke? Navnet i avisen er "Jo-". Pga hans forsøk på å hindre dem å dra fra øya kan han være irritert på ham, han har jo ingen familie igjen, og kate ville ikke ha noe med han å gjøre av samme grunn.

 

Eller så er det muligens Michael. Samme her, jack er ikke venn eller familie med ham pga det han gjorde, og det samme med kate. Dessuten er han fra new york, noe mannen i kisten er.

Lenke til kommentar
john locke? Navnet i avisen er "Jo-". Pga hans forsøk på å hindre dem å dra fra øya kan han være irritert på ham, han har jo ingen familie igjen, og kate ville ikke ha noe med han å gjøre av samme grunn.

 

Eller så er det muligens Michael. Samme her, jack er ikke venn eller familie med ham pga det han gjorde, og det samme med kate. Dessuten er han fra new york, noe mannen i kisten er.

8690641[/snapback]

 

Hvordan i svarte greide du å se at det sto "Jo-" ? Og foresten, hvorfor er du så sikker på at det er en mann i kisten? :tease:

Lenke til kommentar
john locke? Navnet i avisen er "Jo-". Pga hans forsøk på å hindre dem å dra fra øya kan han være irritert på ham, han har jo ingen familie igjen, og kate ville ikke ha noe med han å gjøre av samme grunn.

 

Eller så er det muligens Michael. Samme her, jack er ikke venn eller familie med ham pga det han gjorde, og det samme med kate. Dessuten er han fra new york, noe mannen i kisten er.

8690641[/snapback]

 

Hvordan i svarte greide du å se at det sto "Jo-" ? Og foresten, hvorfor er du så sikker på at det er en mann i kisten? :tease:

8690743[/snapback]

Fordi kate sier "Him".

 

Du ser det på avisutklippet!

Lenke til kommentar

Fy søren for en sesongavslutning. Dette var skikkelig bra! Ga den 6er. Lurte litt på om det var fremtiden vi så med en gang, men la det fra meg, men jaggu meg hadde jeg ikke rett alikevel. Så spørs det jo da om det er fremtiden slik den er, eller om det er en mulig fremtid.

 

Gleder meg til neste sesong. Begynner jo allerede og se slutten på øydramaet!

 

Sesongen tok seg skikkelig opp mot slutten, vil nok gi sesongen i ett kanskje en 5er. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Når Jack var på sykehuset så sa han "call my father and get him down here, we'll see if i'm drunker than him".

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Min teori er at Dharma er på vei for å ta over øya igjen. Våre helter kommer til å alliere seg med "The Others" for å bekjempe Dharma.

 

Fremtiden vi så var vel bare for å bekrefte at de faktisk kommer seg av øya, men det er vel ikke settingen før man nærmer seg slutten på serien i sesong 5

Lenke til kommentar

Aha.. spennende avslutning, absolutt. Og det tar dessuten serien i en ny retning. Tror nok de som skal "redde" folket nå er "slemme", slik Ben sa det. De har ihvertfall andre planer enn å kun leke Røde Kors. Sikkert pissed off fordi Ben bøffa øya fra dem en gang i tida.

 

Greit nok, vi vet at Jack og Kate overlever øydramaet, men bortsett fra det fikk vi egentlig bare en hel masse nye spørsmål. Men det er slik vi liker Lost.

Lenke til kommentar
john locke? Navnet i avisen er "Jo-". Pga hans forsøk på å hindre dem å dra fra øya kan han være irritert på ham, han har jo ingen familie igjen, og kate ville ikke ha noe med han å gjøre av samme grunn.

 

Eller så er det muligens Michael. Samme her, jack er ikke venn eller familie med ham pga det han gjorde, og det samme med kate. Dessuten er han fra new york, noe mannen i kisten er.

8690641[/snapback]

 

Hvordan i svarte greide du å se at det sto "Jo-" ? Og foresten, hvorfor er du så sikker på at det er en mann i kisten? :tease:

8690743[/snapback]

Fordi kate sier "Him".

 

Du ser det på avisutklippet!

8690806[/snapback]

 

Skønner ikke helt det jeg. Så nøye igjennom, så ikke no -jo på avisen, heller hørte jeg aldri at noen brukte "him". jaja, du har vel fått med deg noe jeg ikke fikk med meg ihvertfall :p

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det må være alternative fremtider som Lost folka legger opp til nå... Nestegang ser vi kanskje hvordan Kate ser for seg hvordan livet hennes blir når de kommer hjem. Jack er jo ikke akkurat personen som trur han kommer til å få det så utrolig bra når han da eventuelt blir redda.

.... Men som kjærsten akkurat sa; "dette må være noe av det beste jeg noen gang har sett". Utrolig bra avslutning på sesong 3.

Lenke til kommentar

Det som også jeg synes var litt rart, var at Jack ble kjent igjen fordi han reddet hun dama fra bilen, men ikke fordi han hadde vært på en øy en god stund, mens alle trodde han var død. Sånne personer burde vel komme på nyhetene de og?

 

Og en annen ting, hva skjer med Claire? Hun skulle jo bli reddet hvis Charlie døde, noe som han gjorde(?).

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Da var dem to siste episodene slukt og fordøyd. Jeg har vært skeptisk og misfornøyd med LOST gjennom dem største delene av sesong 3, men jeg må bare bryte sammen og tilstå at det her var en sesongavslutning med smell i (no pun intended).

 

Imo syntes jeg det var litt for opplagt at Sayid, Bernard og Jin ikke ble skutt. Å skrive ut ikke mindre enn 3 meget sentrale roller + Bernard i en finale er litt vel drøyt for et manus. At momentet ble lagt inn for å skape spenning skjønner jeg dog.

 

Likte vrien med Hurley Saves The Day meget godt... så den faktisk ikke komme. (ikke før jeg hørte boblemotoren :-) ) Han ville jo så gjerne hjelpe både dem ene og dem andre, men fikk ikke lov til å være med på noenting. Jeg satte faktisk en knapp på at gode gamle Locke skulle komme og redde dem alle. (Noe han i flg ham selv og Jack helt på slutten prøvde på, ironisk nok).

 

I mine øyne syntes jeg faktisk serien burde slutta akkurat der, akkurat sånn. Lost har vært prega av mystikk i alle tre sesongene, hvorfor ikke slutte sånn også? Litt uortodoks kanskje, men det hadde vært godkjent i min bok.

 

Endte med å gi episoden en 5'er, som er den høyeste karakteren jeg ville ha gitt noen episoder i sesong 3. Skal også sies at jeg er meget kresen med å slenge ut 6'ere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...