Gå til innhold

LOST 3x22/23 - "Through The Looking Glass " (USA)


Hvilket terningkast vil du gi episoden?  

227 stemmer

  1. 1. Hvilket terningkast vil du gi episoden?

    • 1
      8
    • 2
      3
    • 3
      4
    • 4
      15
    • 5
      53
    • 6
      143


Anbefalte innlegg

john locke? Navnet i avisen er "Jo-". Pga hans forsøk på å hindre dem å dra fra øya kan han være irritert på ham, han har jo ingen familie igjen, og kate ville ikke ha noe med han å gjøre av samme grunn.

 

Eller så er det muligens Michael. Samme her, jack er ikke venn eller familie med ham pga det han gjorde, og det samme med kate. Dessuten er han fra new york, noe mannen i kisten er.

8690641[/snapback]

 

Hvordan i svarte greide du å se at det sto "Jo-" ? Og foresten, hvorfor er du så sikker på at det er en mann i kisten? :tease:

8690743[/snapback]

Kan også ha stått John Doe (ukjent mann). Men det må ha vært en grunn til at han dro, så jeg tror på Acolyt3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har berre 3 ord å sei:

 

OMFG KVA SKJER VIDARE I LOST?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Det kulaste var når Sawyer tok opp pistolen i sanden og Sayid drepte han fyren med beina. Det var skikklig action. Hmm.. Altså Charlie kunne jo kommet seg ut av den undervannsstasjonen. Han hadde jo prata med hu dama. Og det hullet såg ut som at han kunne ha kommet seg ut av? eller var det litt mindre enn eg synest det såg ut som. Iallefall.... er han der Michail (sånn det staves?) udødelig? Han overlevde sikkerhetssystemet og kva blei han skutt med? noko som bedøvet han? han slapp nå iallefall den granaten rett ved siden av seg under vatn også... :hmm:

Lenke til kommentar

Mikhail er som Murdoch i MacGyver. Overlever det aller meste. Slike hardhauser liker jeg.

 

Jeg er litt nysgjerrig på hvem som er kista. Siden Jack brakk sammen emosjonelt når han leste om det, samtidig som han sa at det hverken var en venn eller et familiemedlem, så må det ha en stor og merkelig betydning. Dessuten kjente Kate han, og hun ville ikke dra i begravelsen.

 

Ahhh, jævlig lenge til Januar!

Lenke til kommentar
Mikhail er som Murdoch i MacGyver. Overlever det aller meste. Slike hardhauser liker jeg.

 

Jeg er litt nysgjerrig på hvem som er kista. Siden Jack brakk sammen emosjonelt når han leste om det, samtidig som han sa at det hverken var en venn eller et familiemedlem, så må det ha en stor og merkelig betydning. Dessuten kjente Kate han, og hun ville ikke dra i begravelsen.

 

Ahhh, jævlig lenge til Januar!

8692778[/snapback]

Februar.

 

 

Forresten, det rose sa var det mest geniale jeg har hørt i hele lost.

 

"If you say live together, die alone to me Jack, i'm gonna punch you in the face!"

Lenke til kommentar

Faen, fikk ikke med meg at det var 2 nye episoder i dag, så jeg så episode 23, kanskje jeg får se episode 22 nå da.

 

Men etter alt å dømme, så ser det jo ut som om dem kommer seg fra øya ettersom vi så jack i framtiden. fet avslutning på sesong 3 hvertfall

 

Eg har berre 3 ord å sei:

 

OMFG KVA SKJER VIDARE I LOST?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Det kulaste var når Sawyer tok opp pistolen i sanden og Sayid drepte han fyren med beina. Det var skikklig action. Hmm.. Altså Charlie kunne jo kommet seg ut av den undervannsstasjonen. Han hadde jo prata med hu dama. Og det hullet såg ut som at han kunne ha kommet seg ut av? eller var det litt mindre enn eg synest det såg ut som. Iallefall.... er han der Michail (sånn det staves?) udødelig? Han overlevde sikkerhetssystemet og kva blei han skutt med? noko som bedøvet han? han slapp nå iallefall den granaten rett ved siden av seg under vatn også... :hmm:

8692741[/snapback]

Han tok vel livet sitt pga. at desmond fotalt at charlie måtte dø om dem skulle bli reddet, var vel derfor han lot seg drukne.

Lenke til kommentar
På den lappen står det bare  J  og den "o"en synest eg var litt utydlig... Det kan vere noen som Jack og Kate ser på øya senere... Ein som ikkkje er med i serien enda.

8692947[/snapback]

 

Tviler. At den personen døde, fikk jo nesten Jack til å ta selvmord virket det som + han begynte å grine. Alikevel ville han ikke kalle seg vennen hans/huns. Rare greier.. :tease:

Lenke til kommentar
Faen, fikk ikke med meg at det var 2 nye episoder i dag, så jeg så episode 23, kanskje jeg får se episode 22 nå da.

 

Men etter alt å dømme, så ser det jo ut som om dem kommer seg fra øya ettersom vi så jack i framtiden. fet avslutning på sesong 3 hvertfall

 

Eg har berre 3 ord å sei:

 

OMFG KVA SKJER VIDARE I LOST?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Det kulaste var når Sawyer tok opp pistolen i sanden og Sayid drepte han fyren med beina. Det var skikklig action. Hmm.. Altså Charlie kunne jo kommet seg ut av den undervannsstasjonen. Han hadde jo prata med hu dama. Og det hullet såg ut som at han kunne ha kommet seg ut av? eller var det litt mindre enn eg synest det såg ut som. Iallefall.... er han der Michail (sånn det staves?) udødelig? Han overlevde sikkerhetssystemet og kva blei han skutt med? noko som bedøvet han? han slapp nå iallefall den granaten rett ved siden av seg under vatn også... :hmm:

8692741[/snapback]

Han tok vel livet sitt pga. at desmond fotalt at charlie måtte dø om dem skulle bli reddet, var vel derfor han lot seg drukne.

8692872[/snapback]

Eller fordi han visste han ikke kunne unngå skjebnen sin..

Lenke til kommentar
"you get my father down here"

Kanksje Jack er kristen og villle at doktoren skulle hente faren ifra himmelen ? xD At Jack var sint / lei og sa det for kødd ?

8690359[/snapback]

 

Ehh tror heller at det var ironi jeg, men elsket begge episodene, men savnet et større cliffhanger..

Lenke til kommentar
På den lappen står det bare  J  og den "o"en synest eg var litt utydlig... Det kan vere noen som Jack og Kate ser på øya senere... Ein som ikkkje er med i serien enda.

8692947[/snapback]

 

Tviler. At den personen døde, fikk jo nesten Jack til å ta selvmord virket det som + han begynte å grine. Alikevel ville han ikke kalle seg vennen hans/huns. Rare greier.. :tease:

8692976[/snapback]

 

Hmm, Jacob?

 

:!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg tror the others er i ferd med å forsvinne, er vel hovedsaklig derfor de har vært så opptatt av å finne en måte å føde unger på.

 

Så tviler på at det er et stort antall som er skjult i tempelet.

Lenke til kommentar

Dette likte jeg, endelig litt interessant mystikk rundt serien. Sesong 3 har vært mye bedre enn sesong 2.

 

 

Noe jeg stusset over, kan hende jeg bare bommer litt nå. Men, faren til Jack er død, men i fremtiden til Jack, er han tilbake. Jack sa noe alà "Get my father down here, and if i'm more drunk than him, you can fire me".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...